Zoekt crew / nieuwe leden
-
@furrax_nl heb je volledig gelijk in, tot dusver nog nooit iemand binnengehaald op deze manier
-
@andy-vanmechelen_nl @Furrax_NL Je kan het natuurlijk altijd proberen, niet geschoten is altijd mis
Met dit topic lijken iig de managers die posten dat ze een crew zoeken, wel snel een thuis te vinden. -
Ik ben opzoek naar een weg gevlogen kanarie .Hij zal wel heel verdrietig zijn door gister. De kakkies hebbe zo hun best gedaan he man? Ach geeft niet hoor. We zijn het wel gewend hoor mocht u de Kanarie zien hij heet Zork en heeft een geel kuifje graag even melden waar u hem heeft gezien. We wille hem even in het zonnetje zetten heeft ie wel verdiend
-
@carphunter79_nl ik dacht net hetzelfde bij jou, had je deze week nog een berichtje gestuurd om te vragen wat de score was bij ajax - benfica aangezien m'n livescore ff niet werkte maar kreeg geen reactie, lekker behulpzaam..
-
Sorry ik ben even een paar dagen op vakantie bij mijn vrienden in Portugal.
Heb ik iets gemist gisteren?
Het is hier iedergeval groot feest
Groetjes uit het zonnige Lissabon! -
kunne kanaries zo ver vliegen dan?? Nou veel plezier in portugal. En als je op de terugweg boven het stadion van Benfica vliegt schijt het maar effe lekker vol
-
Bij Delta NL zijn we op zoek naar nieuwe managers om onze crews te versterken!
Wil jij osm serieus oppakken, en veel leren van managers met veel ervaring, dan ben je bij ons aan het goede adres.
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 20 bevind, in de top 40 met de tweede crew, en in de prof divisie met de derde crew.
Vereisten om je bij ons aan te sluiten:
-je communiceert via onze server op discord.-je bent actief en durft vragen te stellen naar eigen ontwikkeling.
-ervaring is niet (per se) nodig, als je actief bent en wil leren ben je welkom.
-je reserveert (minimaal) 1 slot voor de crew.
Als iemand interesse heeft, stuur daankaars op osm of dinnakaars#1333 op discord een bericht.
-
Hallo ,
Ik ben op zoek naar een crew waar ik op een iets lager nivo nog een bijdrage kan leveren. Bereid om duels te spelen en eventueel crewcompetities.
Ben een " low budget " manager
Geen whats app , wel discord..
Geen tiener crew.
Geen top 100 crew.
Geen crew cupBij interesse en/of info , stuur me een pb
-
@pondboy_nl
Ik heb op de oproep genoeg reacties gekregen nogmaals bedankt daarvoor. Toch besloten om zelf een crew te starten. Voor deze crew ben ik op zoek naar een aantal managers . Zoek even de crew op en mocht je interesse hebben of wil je nog iets meer info , dan kan je me vinden via pb. Have fun wth Pleasure. -
@pondboy_nl Succes met de nieuwe crew
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge (ca. een half jaar oud) maar ambitieuze crew met veel ervaren leden die het doel hebben zich naar de top te duelleren.Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de Crewcup en NCKWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan Crewcup of NCKIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
Wij van Imperium zijn op zoek naar een Carphunter om onze crew te komen versterken, als iemand er eentje kent mag ie 'm altijd doorverwijzen naar @renkie of mezelf. Alvast bedankt!
Mvg
-
@andy-vanmechelen_nl Deze carphunter zoekt nog een hoofdsponsor voor bcs pakketen.als ik die heb gevonden kunne we weer meedoen op een aardig niveau. Er zijn genoeg sjeikies hiero toch??? Maar ja ik zoek al een tijdje naar een gezellige Belg die ons komt joinen maar helaas. Of een andere carphunter van team klaagmuur.
-
@andy-vanmechelen_nl late we maar geen geintjes meer maken hiero. Word nie gewaardeerd hoor ik. Ben er ookwel klaar mee stelletje hangjasse. Elke keer als je wat gezelligheid wil brengen krijg je gezeik. Ban mij maar anders trieste shit. Lekker zeike de hele dag lekker negatief zijn. Nee sotry niks voor mij. Ik zeg geen woord meer
-
@carphunter79_nl Stiekem missen ze je gewoon Vooral Andy.
-
The Fifth Element en The V element is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden ?
- Leuke groepschat via whatsapp N discord
- Deelname aan de Crew Cup
- Crewduels;
- Leuke sfeer
Wat verwachten wij van jou?
- Deelname aan crewduels
- Eventuele deelname aan Crew Cup
- Actief zijn
- Communicatief vaardig in Engels/Nederlands
Gelieve contact op te nemen met @cicinho24_NL @a-s-p-e-c-t-nl_nl @3LPr0fess0r_NL
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!