Zoekt crew / nieuwe leden
-
@fcthidde_NL Zou je mij een PB willen geven, zodat we dan contact kunnen opnemen? Alvast bedankt!
-
@gna-gna-gna_NL
15
net begonnen andere account was ik wachtwoord kwijt.
SC Heerenveen
Marten de Roon
14
Nederlands -
Illusions is nog op zoek naar leden
Wat zijn de eisen:
- Regelmatige activiteit op ons crew forum
- Account vrij voor de crew competitie
- Minimaal 15.000 MP op het HA
- Team managen op het HA
Wat hebben wij te bieden:
- Crew Level 5
- Crew Competitie + Team Loting
- Crew Cup (3 plaatsen)
- Gezelligheid
- Crewbattles
Ben jij degene die we zoeken dan horen we het graag via het forum of stuur mij, Jermit of Paramita een PM.
-
ik zou het leuk en gezellig vinden om in een crew te komen
-
Same Vision Recruits
Wij van Same Vision hebben ons zojuist uitgebreid met een opleidingscrew.
Voor onze recruit crew zoeken wij nog nieuw talent.Wij hebben wel een aantal eisen voor onze aanstaande leden:
- Actief zijn.
- Slot vrij hebben voor de crew competitie.
Wat hebben wij jullie te bieden:
- Ondersteuning bij alle onderdelen van OSM zoals bijvoorbeeld selectie opbouw, tactieken en methodes om zo snel mogelijk transfergeld te verdienen.
- Een gezellige en hechte groep.
- Een facebook groepschat.
Spreekt dit jou aan?
Stuur dan een korte sollicitatie met daarin jou:- Ervaring
- Doelen
- Reden waarom je wil joinen
- Reden waarom je bij Same Vision Recruits wil en niet elders.
Deze kunnen jullie versturen naar Oxripper of mijzelf via PM op OSM.
Gelieve dit niet als pm op het forum te sturen.Groet,
J.Mourinho.NED
Hoofdbeheerder Same Vision -
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met @Sjinne_4_ever_NL (Ruud)!
Stuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
Graag zou ik hieraan willen deelnemen. Laat het me weten aub.
-
ik zoek een crew
-
Ik zou graag in een crew willen ik had zelf een crew maar vrienden waar mee ik speelde zijn gestopt met osm dus zou ik graag bij iemand in een crew willen
MVG jurrianvt
-
Hallo,
Na een beetje afwezig te zijn i.v.m. met werk, heb ik nu weer tijd om in een crew te zitten. Dus denk je dat jou crew interessant is voor mij, schroom je niet en stuur mij een bericht.
Met vriendelijk groet,
Ramon -
Hallo, Ik ben Alex, een 16 jarige manager van OSM. Ik heb sinds kort interesse om een crew te joinen. In totaal heb ik 131 wedstrijden ervaring.
108x winst
13x gelijk
10 verlies -
Hoi mensen!
Na een korte tijd dit spelletje te hebben gespeeld waarbij mijn interesse is gewekt heb ik besloten mezelf kandidaat te stellen voor een crew die nieuwe leden zoekt.
Heel veel heb ik momenteel niet te bieden buiten activiteit op het eventueel toekomstig crew-forum, en uiteraard deelname aan de activiteiten.
Gezien mijn weinige ervaring in dit spel en de bijhorende belabberde resultaten ben ik uiteraard niet op zoek naar een crew die enkel topmanagers zoekt, maar ook niet naar een pas opgestarte crew. Mijn ambitie is te leren hoe ik beter kan worden en niet om de nummer 1 te worden of om uit te pakken met het feit dat ik als zoveelste bankzitter bij een betere crew hoor.
Je kan mijn trieste resultaten bewonderen op mijn profiel hier of op mijn profiel op de Engelstalige servers (zelfde managernaam).
Ik heb zelf weinig eisen wat crewranking of crewlevel betreft (alsof ik in een positie zou zijn om eisen te stellen...) maar zou wel graag ergens worden opgevangen in een redelijk volwassen omgeving waar ik kan groeien boven mijn huidige niveau, moeilijk kan dat dus niet zijn?
Voor verdere vragen mag iedereen mij een bericht sturen of hier reageren, zelfs als het geen zak te maken heeft met OSM gerelateerde dingen krijg je antwoord...TLDR: persoon op leeftijd, wil ontsnappen aan dagelijkse sleur, belooft activiteit
en goede prestaties, help! -
Ik ben ook op zoek naar een actieve Nederlandse crew. Ik speel sinds 2015 op dit account maar was daarvoor al bezig op een ander account dat ik deelde met een vriend. Zelf voetbal ik ook veel. Ik ben op dit moment 16 maar over een maand alweer 17. Als je een goede crew voor mij weet/ of er zelf een hebt stuur mij dan gerust een bericht.
Ik ben minstens 2/3 keer per dag online.
Mvg Pieter
-
ik ben opzoek naar een crew!
-
Beste lezer!
Mijn naam is Pepijn en ik ben 18 jaar. Momenteel studeer ik Utrecht en heb ik 12 contact uren wat heel weinig is, dus veel tijd voor tussentijdse spelletjes. OSM is al tijden een van mijn favo spellen, net kwam ik erachter dat het groter word dan een competitie en ik wil hier heel graag aan deelnemen!
Mijn in-game naam is ikmerp. Heeft u nog een lid nodig ?
Inviteer mij asap aub!Vriendelijke groetjes,
Pepijn
-
Hoi allemaal,
Ik speel OSM al sinds 2007, ik kan helaas niet meer op dat account inloggen waardoor ik van voor af aan moet beginnen.
Momenteel coach ik 2 teams.
- West Ham United -> Doelstelling 8e, sta momenteel 2e met 2 punten achterstand.
- Vitesse -> Doelstelling 4e, sta 3e met een aantal punten achterstand.
Dagelijk online en doe graag mee aan toernooitjes.
Interesse? Laat het me weten!
-
@sjinne_4_ever_nl Kan ik joinen
-
hai ik wil weten of je nog een lid zoek voor je crew ik ben actief bezig op osm
groetjes -
@yaboysietse_nl bij mij kan je er nog bij met je vrienden stuur me maar een bericht dan voeg ik je toe