اقتراح

• Arabic Users

مشاهدة المباريات بطريقه قريبه من لعبة توب اليفين تغيير الخطه والتكتيكات واجراء التبديلات فى منتصف المباراة الموضوع ده فيه مدربين كتير عايزينه وهيخلى اللعبه افضل بكتير

• Arabic Users

السلام عليكم صديقى
    انا معاك هتكون افضل وانا قولت الموضوع ده قبل كده بس انا عندى استفسار
    دلوقتى لو انا مش فاتح فى وقت المباراه والخصم فاتح فى وقت المباراه هو سوف يستطيع ان يغير التشكيله والتكتيكات والتبديلات فى منتصف المباراه وانا لا استطيع لانى قافل فى وقت المباراه يبقى هو ال هيكسب مؤكد صح
    2.دلوقتى انا عندى اربع فتحات فى بعض الاحيان المباريات تتلعب فى وقت واحد هتعرف تعمل تبديلات وتتابع الاربع فتحات فى نفس الوقت اكيد لا
    هى كا فكره حلوه اوى بس ناقصها شوية حاجات كدا لو عرفه يصلحو العيوب دى فى الاداره وينزلو التحديث ده سوف تكون افضل بكثير

• Arabic Users

@youssef-essam_74 said in اقتراح:

السلام عليكم صديقى
    انا معاك هتكون افضل وانا قولت الموضوع ده قبل كده بس انا عندى استفسار
    دلوقتى لو انا مش فاتح فى وقت المباراه والخصم فاتح فى وقت المباراه هو سوف يستطيع ان يغير التشكيله والتكتيكات والتبديلات فى منتصف المباراه وانا لا استطيع لانى قافل فى وقت المباراه يبقى هو ال هيكسب مؤكد صح
    2.دلوقتى انا عندى اربع فتحات فى بعض الاحيان المباريات تتلعب فى وقت واحد هتعرف تعمل تبديلات وتتابع الاربع فتحات فى نفس الوقت اكيد لا
    هى كا فكره حلوه اوى بس ناقصها شوية حاجات كدا لو عرفه يصلحو العيوب دى فى الاداره وينزلو التحديث ده سوف تكون افضل بكثير

اهلا ليس ممكن تبدل اللعبين في وسط المباراة تلك التغيرات التي يجريها المدرب الفاتح خاصة فقط بالمباراة القادمة و ليس بتلك المباراة

موفق

Log in to reply