Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@harry-poon Volgens wie is spelen in je eigen crewcompetitie het belangrijkste wat er is dan? Voor ons zijn de crewcup en crewkampioenschappen vele malen belangrijker omdat je je daar als crew kan onderscheiden.
Nu is dus alles waar we als groep voor hebben gespeeld in de prullenbak gegooid..Daarnaast speel je nu alleen voor de crewranking, wat er dus op neer komt dat je op je slot 1 zoveel mogelijk punten dient te behalen tegen managers die er niet zoveel tijd in steken. Zo wordt het er niet spannender op...
-
Als ik nog geen aids had, heb ik het wel door deze nieuwe update :')
-
@harry-poon en je belangrijkste groep steek je een samurai zwaard in de rug
-
Dit is nu niet echt een fijne update idd. Je zou bijna als crew de boel boycotten
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@de-boterbloemen_nl Je kan natuurlijk sowieso gewoon aparte crewcompetities behouden!
Ja dat snap ik zelf ook nog wel...
Waar het mij om gaat is dat we al bijna aan de 24 leden zitten en dat er dan geen extra meer bij kunnen.
Je standpunt wat je aangaf klopt niet dat er maar 24 in een crewcompetitie passen, want wij hebben twee crewcomps dus dan zouden er bij ons 48 leden in de crew moeten!!! -
Tellen inactieve leden mee voor de gemmidelde ranking? Zo ja, dan zou dit uiteraard alleen moeten gaan over de actieve leden. Of moeten we nu alle grondleggers en eigenaren van de crew er uit knikkeren?
-
Graag meer leden in een crew aub. Waar slaat dit op. Vraag eens aan de hogere crews wat zij goeie punten vinden voor een eventuele update ipv opeens een update klakkeloos uit te voeren, waar veel fouten in zitten wat mij betreft.
Nu lijkt het meer we doen maar wat en ze zoeken t maar uit.
-
Verder snap ik de update niet helemaal.
Wacht al anderhalf jaar op de crew update en er is bijna niks veranderd? Ik had speciale pagina's verwacht met historie van de crewcups, gemmideld aantal punten per speler en crew etc. Ipv zijn de crewpunten weggehaald? -
Heb ik hierop moeten wachten? Serieus? Wat is er dan veranderd? Niks... Had gehoopt om via deze update alsnog JR weer te kunnen redden maar dit maakt het er alleen maar slechter op. En de functie dat het nu gemakkelijker is om nieuwe leden tie te voegen aan je crew is simpelweg als ze in je vriendenlijst staan? Serieus? Had veel beter verwacht. Nogmaals een doodsteek voor sommige crews. Kutzooi.
-
@furrax_nl je hebt gelijk op één ding na. JR is allang dood
-
@glennevire_nl Nu nog doder. Het is zoals je iemand weet dat die dood is, je nog enkele kogels afvuurt.
-
En als je op andere crews gaat kijken en dan bij leden zie je ook: 'Andere crew' Daar kan je niet eens op klikken?
-
@mikevanderhilst_nl Ben het volledig eens met je.
-
@sanderjep15_nl Klopt, we willen niet zeggen dat dat het belangrijkste is wat er is. Wat we wel belangrijk vinden is dat Crews interessanter wordt voor een groter publiek. Anders blijf je houden dat het voor het kleine %spelers wat nu in Crews zit blijft. Om dat te doen moet het wel iets meer basic worden. Zoals crewpunten nu berekend worden, dat is niet te volgen voor nieuwe spelers.
We kunnen dit uiteraard wel voor de huidige groep blijven bijhouden, handmatig zoals dat nu ook al gebeurt. Maar dat willen we dus niet meer tonen. Wat betreft de levels: die willen we wel graag terugbrengen. Dat doen we dan alleen voor de Crews die voor de update bestonden, als een bewijs van wat ze gepresteerd hebben.
-
Het is altijd zo geweest dat de crewupdate op de website een noodzaak was voor ons. Dat betekent qua techniek en design. Qua nieuwe functionaliteiten - een goede crewchat, battles en een goede ranking - moeten we wachten tot de apps ook live gaan. Daar zijn we nog druk mee bezig.
-
@braamsie-_nl Juist omdat we Crews uiteindelijk voor iedereen interessant willen maken is een systeem als crewpunten geen optie voor nu. Het is te ingewikkeld en wordt niet voor niets nu handmatig gedaan. We zullen met de update van de apps naar een simpeler systeem moeten waar punten berekend worden. Dan kunnen we ook werken aan een veel grotere crewwereld met meer concurrentie.
De levels kunnen we wel terugbrengen als een soort legacy level, om de crews te eren die hier veel tijd in hebben gestoken.
Verder kunnen we de crewpunten uiteraard zelf wel blijven bijhouden als we dat willen. We willen het alleen niet meer tonen.
-
@braamsie-_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gezien het feit dat ze bij GB al tijden roepen dat ze de crewwereld weer nieuw leven in willen blazen, mag je er toch wel vanuit gaan dat ze nog wel iets als prijs gaan bedenken... Maar laat voorop staan dat dit haaks staat op wat ze roepen en echt een DRAMATISCHE AANPASSING is. CC was altijd om crewpunten te winnen zodat het duidelijk was welke crew sterk is. Dit omdat MP geen ene kloot zeggen over hoe sterk een manager/crew is. Echter is dit gewoon maar weer lekker doorgevoerd, waarschijnlijk zonder ook maar de mening te peilen van bijvoorbeeld de osmstaff. Want die hadden echt wel aangegeven wat een slecht plan dit is.
ongekend slecht dit he, OSP die boven OSU staat en een serieuze noob crew op 1 geeft precies weer hoe erg ze hebben gefaald.
het ging al redelijkt matig tot slecht met OSM, op het uiterlijk na die ziet er wel top uit.
maar dit gaat echt helemaal verkeerd zo -
@de-boterbloemen_nl Je kan natuurlijk sowieso gewoon aparte crewcompetities behouden!
Maar ze zitten dus niet allemaal in de crew... -_-'
-
@alfonzso_nl192 Nee, in dit geval zou je een 2e aan kunnen maken. We kunnen het max aantal leden in een crew overigens makkelijk aanpassen dus als we zien dat daar veel behoefte aan is kan dat altijd.
-
@alfonzso_nl192 Nee, in dit geval zou je een 2e aan kunnen maken. We kunnen het max aantal leden in een crew overigens makkelijk aanpassen dus als we zien dat daar veel behoefte aan is kan dat altijd.
Verander het dan maar al gelijk: geen limiet, laat de crews daarin vrij.