Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@vinnievuik_nl Hey Vinnie, thanks voor de suggesties allereerst. De kern zit 'm in wat jij zegt: "onzichtbaar voor de gemiddelde gebruiker".
Daarom willen we het systeem voor de apps groots aanpakken. Voor de website is grotendeels het zelfde systeem intact gehouden. Bij de apps krijg je na dag x een bericht dat je in een crew mag en dan kan je gaan joinen of createn. We zetten dan gewoon een paar aanbevolen crews neer waar je zo in kan. Om de fijne kneepjes van het vak te leren, daarna kan je dan altijd weer een andere crew opzoeken als je dat wil. En dan is het natuurlijk wel van belang dat er een chat is. Hoe meer mensen er in crews gaan, hoe minder je kan verwachten dat ze een groepswhatsapp ernaast hebben.
Wat betreft de kracht van een crew; daar willen we inderdaad op crewniveau gaan bijhouden hoe goed je bent, en niet alleen individueel. Als je gaat battlen wordt je automatisch gematcht met een crew die ongeveer even goed is als die van jou. Op basis van hoe je presteert krijg je dan punten en kun je levelen.
De grootste vragen vanuit de crewwereld hebben we zeker meegenomen: zorg dat het automatisch gaat, dat het eerlijk is en dat het voor veel meer mensen leuk is.
-
@harry-poon
Klinkt goed moet ik zeggen! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.Ik hoop niet dat jullie straks BC willen zien voor allerlei crewzaken, want in de competities in en tussen crews worden er relatief ten opzichte van gemiddelde competities al genoeg BC doorheen gepompt. Veel transfers, scouts, oefenwedstrijden, enz. Nog duurder gaan veel managers niet trekken, denk ik.
Mijn suggestie over de ranglijst staat natuurlijk wat los van de crewupdate. Maar het lijkt me wel een heel leuk systeem. Het aantal MP dat je per wedstrijd kan halen, hangt dan af van de relatieve sterkte van je tegenstander en de relatieve sterkte van je team (verschil in DS). Dan ga je echte toppers hoog op de ranglijst krijgen. Die kunnen dan niet zo makkelijk MP meer scoren in een competitie vol met beginnende managers. Ze zullen de uitdaging moeten aangaan, en moeten pieken in de topcompetities. Wie dat structureel doet, scoort hoog. Dat maakt het indirect ook weer makkelijker voor de sterkste crews om de sterkste managers te benaderen om te joinen. Dit lijkt me nog niet eens de moeilijkste update. En ik kan je garanderen dat er dit keer weinig kritiek op zal komen. De ranglijst wordt momenteel nog door weinig managers interessant gevonden (zonde toch?). Dat was wel anders ten tijde van de vorige verandering in puntentelling. Ik hoop dat jullie dit op de agenda zetten. Veel impact, en vrij eenvoudig geïmplementeerd (als ik het zo kan inschatten).
-
@vinnievuik_nl Ja klopt! Dat is eigenlijk een soort ELO-systeem waar de punten die je krijgt afhankelijk zijn van de kracht van je tegenstander. Wel heel vet om de Ranglijst wat dynamischer en eerlijker te maken. Maar ook wel weer een flinke update zo naast de Crews.
Wat betreft Boss Coins binnen Crews; het oprichten van een crew zal wel Boss Coins kosten. Maar dat is er ook voor om te zorgen dat niet iedereen eindeloos Crews gaat aanmaken. Zo'n drempel is dus wel nodig. Verder zullen de prijzen niet veranderen tov normale competities.
-
Oei. Wat is er gebeurd met de saturatie van de iconen in de browser? Tenzij je een super flets scherm hebt doen ze bijna pijn in je ogen.
Deze uitvergrote afbeelding doet het probleem geen recht aan, maar dan weten we in ieder geval over welke iconen we het hebben.
https://imgur.com/MvzWzsY -
@alphaqwer_nl Die heb ik nog niet eerder gehoord! Sinds wanneer heb je hier last van?
-
@Harry-Poon turbo scout 10 november???
-
@scheeftand_nl 10 november?
-
Wanneer zal er iets gedaan worden aan het forum? Vele topics zijn doodgebloed. Geef desnoods BC om op het forum te komen? Doe iets. Het is maar een saaie boel geworden hoor.
-
@harry-poon Ik zag net op OFM ook '10 november' bij het inloggen.
-
@furrax_nl Als datum bij de N&U?
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@scheeftand_nl 10 november?
Ja dat stond erboven.
-
Hmm dat zou niet moeten. Thanks voor het melden, gaan we naar kijken!
-
@harry-poon Ja, zoiets.
-
Waar zijn alle crewpunten gebleven ?
-
@fc-kuijf_nl Crew punten en Crew levels toen we niet meer na de update. Dit omdat we met de update juist een grote groep spelers willen aanspreken en dan moet het wel begrijpelijk zijn voor iedereen. Zie het als een eerste stap richting de grote crew update op de apps.
Levels en punten kunnen we wel nog steeds zelf bijhouden, alleen niet meer in het spel.
-
@harry-poon dus crewpunten stellen nu echt niks meer voor ? Als ik het goed begrijp ?
-
@fc-kuijf_nl Dat is wat we er zelf van maken, die kunnen we blijven bijhouden zoals we deden. Zoals je weet werden die al niet automatisch bijgewerkt. Ze zijn alleen niet meer zichtbaar in OSM.
-
@harry-poon wat hebben de crewpunten dan nog voor nut ? Waarvoor dienen de crewpunten “achter de schermen” dan voor ?
-
En waarom maar 24 leden max?
Crewpunten moesten sowieso blijven. Je moet als crew toch voor iets spelen, ik wou daar een betere representatie zien hoe goed je als crew bent op de ranking die niet gebaseerd is op de managerranking.
-
@alfonzso_nl192 lijst van gekickte/nieuwe leden ook weg..