Meer doen met duelpunten
-
Ik heb het al een aantal keer aangehaald in de community surveys dat ik vind dat ze meer mogen doen omtrent duelpunten, dan denk ik vooral aan nieuwe achievements en aangezien we tegenwoordig ook van bijna alles een ranglijst hebben mag die er voor duelpunten ook wel komen.
-
@andy-vanmechelen_NL Achievements zijn wel een leuk idee idd. Alleen verplicht je dan iedere spelende manager om in een crew te gaan, als je 100% van de achievements wilt behalen. En niet iedereen zit daar op te wachten. Vooral omdat de huidige achievements op de individiuele prestaties gericht zijn.
Je zou onderscheid kunnen maken in individuele achievements en crew achievements, maar dan zou je bijvoorbeeld meer diversiteit erin moeten aanbrengen.
Welke andere suggesties zouden we nog meer kunnen doen met de duels, denk je?
-
@maricja_NL Een ranglijst op basis van duelpunten lijkt me ook handig, enerzijds om het wat competitiever te maken en anderzijds wordt het dan een stuk makkelijker voor topcrews om potentiele leden met duelervaring aan te werven. Voor de rest kan ik me alleen maar bedenken om achievements of extra opties vrij te spelen, bvb dat je vanaf een bepaald crewlevel of vanaf een bepaald aantal duelpunten van extra opties kan genieten zoals bvb een speciale avatar of een gratis crewleague of iets dergelijks.
Ik vind het ook zonde dat je via de app elkaars duel niet kunt bekijken of meevolgen, dat zou vooral handig zijn om je crewgenoten bij te kunnen staan in andere duels, nu moet je ze steeds via de site bekijken.
-
@andy-vanmechelen_NL Je kan wel de uitslagen van iedere ronde bekijken bij verschillende duels. Ik neem aan dat je doelt op de stand?
-
@maricja_NL idd Ben in elk geval opgelucht dat bt's vanaf nu ook uit de duels verdwijnen, dat maakt het al een stuk competitiever