Community Awards π
-
@fc-legend-kyrill_nl waar heb ik dit nou weer aan te danken
-
@fc-legend-kyrill_nl said in Community Awards :
@vundezz_nl ja en. Wat dan nog? Sommige stemmen op Goodfellas als opkomende Crew. Goodfellas opkomend? Werkelijk? Ze zijn al elite crew sinds 2014
hahahaha ja dat is best belachelijk
-
Mss een idee voor bepaalde categorieΓ«n een selectie van crews aan te maken en daar op te stemmen (en niet op eigen crew stemmen)
-
@carphunter79_nl Andy heeft iedereen omgekocht met een losing gok ik
-
Individueel:
-
Beste manager: @venlo_9_NL (Binnen het jaar van KL4 naar KL1 eindigend met een kampioenschap in KL1, mee ervoor gezorgd dat Golden Glory na een degradatie in de CC terug promoveerde en daar ook de laatste CC wonnen)
-
Beste opkomende manager: @Bunjamin1907_NL (nog maar bezig van april 2020, doet het voor zijn crew helemaal niet slecht in duels en ermee voor gezorgd dat Fenerbahcalex promoveert naar de EL in zijn eerste CC
-
Beste comeback: @venlo_9_NL (eerder comeback vanwaar hij, samen met zijn crew, kwam binnen de KL en de CC)
-
Volgend jaar beter award: @Ralph-Ramaekers_NL (haalt in de KL of de CC niet altijd zijn doelstelling, maar is wel een vrij regelmatige manager, mits wat verbetering komen die resultaten er ook wel aan)
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory (2x de CC gewonnen dit jaar samen met Looking for Silverware, maar hebben ook een manager die de laatste KL won)
- Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation (met de minste overwinningen van de top-3 binnen divisies staan ze mooi op 1: 106 gewonnen tegenover 124 van Cosa Nostra en 117 van Naske's)
- Beste opkomende crew in 2020: Royal Loyalties (een crew die nog maar een jaar en een half bestaan, staan vrij goed in de CC en in de divisie-lijst.)
OSM:
- Beste OSM-moment van 2020: Spelers v/d week
-
-
@jourestyle_nl Idd heb nog een dikke maand aan losings te gaan
-
@andy-vanmechelen_nl Veel succes
-
@vundezz_nl said in Community Awards :
@fc-legend-kyrill_nl allebei dus heeel heel heeeeeeeel vreemd...maar goed haalt de waarde van de awards wel weg.........en als je andy niet ken vraag ik me af onder welke steen je heb gelegen die gozer is de upcoming manager 1 van de beste van zijn soort! Zelfs gf wil m
hahahaha we pikken hem straks op als jullie hem wat extra geslepen hebben
-
@jourestyle_nl . Echt he?? als ik die volgend jaar beter award win. Verwacht ik wel een tikkie van alle managers die op me gestemd hebbe. Heeft andy dat jullie wel verteld? die fanclub is klaar als ze da horen
-
@carphunter79_nl de "net niet award" ga je 100% winnen dit jaar.....topper!
-
@dave-jansen_nl met een paar DUVELS moet dat wel lukken
-
@meneer-speksnijder_nl Jij zei stop de persen, na mijn post?
-
@andy-vanmechelen_nl uiteraard mag je wel kans maken, dat mag iedereen.En dat jij niet van mij hebt gehoord, is vreemder , dan dat ik niet van jou heb gehoord.
Ik speel dit spel sinds 2004. Alleen nu sinds eind oktober terug na pauze van 2-3 jaar.
Ik heb oa gespeeld bij Imperium, Golden Glory en nu Rise Up. Battle's tegen Goodfellas gespeeld toen en nu, tegen LFS, aan LFS Cup meegedaan. CC op iig EL gespeeld heel misschien CL met Imperium.Ik app nog steeds zo nu en dan met Renkie/Raymond, en vroeger met Goodfellas leden als Robbie en Dennis. Maar ik nodig je van harte uit mocht je tijd /account vrij hebben een keer mee te doen met KL, is erg leuke en goede competitie. Iedereen staat vrij om te stemmen op wie ze willen, uiteraard. Net als mij vrij staat om mijn mening te droppen, dat ik nog niet van je gehoord had. Ik wens je hele fijne feestdagen , kerst en fijne osm tijden.
-
@alfonzso_nl192 said in Community Awards :
Individueel:
-
Beste manager: @venlo_9_NL (Binnen het jaar van KL4 naar KL1 eindigend met een kampioenschap in KL1, mee ervoor gezorgd dat Golden Glory na een degradatie in de CC terug promoveerde en daar ook de laatste CC wonnen)
-
Beste opkomende manager: @Bunjamin1907_NL (nog maar bezig van april 2020, doet het voor zijn crew helemaal niet slecht in duels en ermee voor gezorgd dat Fenerbahcalex promoveert naar de EL in zijn eerste CC
-
Beste comeback: @venlo_9_NL (eerder comeback vanwaar hij, samen met zijn crew, kwam binnen de KL en de CC)
-
Volgend jaar beter award: @Ralph-Ramaekers_NL (haalt in de KL of de CC niet altijd zijn doelstelling, maar is wel een vrij regelmatige manager, mits wat verbetering komen die resultaten er ook wel aan)
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory (2x de CC gewonnen dit jaar samen met Looking for Silverware, maar hebben ook een manager die de laatste KL won)
- Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation (met de minste overwinningen van de top-3 binnen divisies staan ze mooi op 1: 106 gewonnen tegenover 124 van Cosa Nostra en 117 van Naske's)
- Beste opkomende crew in 2020: Royal Loyalties (een crew die nog maar een jaar en een half bestaan, staan vrij goed in de CC en in de divisie-lijst.)
OSM:
- Beste OSM-moment van 2020: Spelers v/d week
*Goodfellas ook 2x CC gewonnen, zie ik nu... beetje lastig zoeken op het forum
Heb men best gedaan -
-
@fc-legend-kyrill_nl en ik tagde Albert. Leer lezen snotneus
-
@meneer-speksnijder_nl je hebt gelijk, spijt me. Fijne feestdagen
-
@fc-legend-kyrill_nl
Haha wat een eigendunk heb jij
Je verloor dinsdag nog met 5-1 van mij, weinig zelfkennis is me wel duidelijk -
@wiering_nl leer lezen. Ik heb al nieuw stemlijstje geplaatst en bij gezegd ander niet meer geldg is
En wat is er raar aan verliezen uit bij de nummer 1 , die 442 zoek de vleugels speelt en crewloos is? Kan gebeuren toch... En het ging niet om beste manager maar beste comeback, dus je hebt duidelijk niet door waar over ging. -
Meningen geven en discussiΓ«ren is helemaal prima, maar laten we het wel vriendelijk houden ajb
Bij voorbaat dank hiervoor
-
This post is deleted!