Community Awards 🏆
-
@silvester-j_nl
Goedenavond iedereen! Fijne kerst boys!
Ik zit nog niet heel lang in dit wereldje, maar ik wilde toch even mijn mening geven. Sommige dingen zijn super subjectief, maargoed ik zal het proberen goed te beargumenteren.
Beste manager: als je gaat kijken naar de prestaties moet ik voor Renkie gaan, simpelweg omdat hij 1e is geworden in de jaarranking van de KL. Maar persoonlijk is mijn beste manager Pim (jaimsky), omdat hij mij de kans heeft gegeven om mezelf te bewijzen bij OFF. En mij veel heeft bijgebracht (andere OFF leden ook bedankt dat jullie mij zo goed hebben ontvangen)
Best opkomende manager: er zijn mij veel managers opgevallen in de KL, maar Fc Opa heeft mij vorig KL seizoen echt verbaasd. Bijna de hele eerste seizoenshelft ongeslagen (ook gezien door Imperium). Ga er vanuit dat hij echt een gevaarlijke manager gaat worden! Gizmo ook prima gedaan overigens
Beste comeback: Rodney (MeneerSpeksnijder) nadat die een aantal jaartjes vooral stof heeft gevangen, toch heel sterk teruggekomen. Lekker pik!
Volgend jaar beter: geen flauw idee, als ik naar anderen luister Carphunter. Toch wel ff die Winners Cup van mij afgepakt paar maandjes geleden
Beste CC crew: ook weinig van meegekregen. Maar GoodFellas is zeer constant heb ik vernomen. Dus dan gaat mn stem naar hen
Best crew: OFF simpelweg omdat we eerste staan en eigk de meeste keren wonnen van de top 3 tijdens de duels
Best opkomende crew: oprecht geen idee
Beste moment 2k20: de overstap naar een crew. En als laatste wil ik Wooper en Maricja super erg bedanken voor deze fantastische events. Ik doe het niet na, als het zou kunnen verdienen jullie wel een merci of bloemetje (dat is het minste wat we kunnen doen) haha. Oprecht bedankt boys! -
@fccollection_nl Hey Kerel
Goed om te horen man dat je het allemaal naar je zin hebt
wel jammer dat ze je al zo snel gescout hadden in die KL. Had je toen graag bij ons willlen hebben dacht kijk het effe aan . Maar ja je ging als een trein
in 1 keer van de kl4 naar de kl1 is een topprestatie man
Wens je nog veel plezier en succes bij OFF. Alleen je moet nie naar die gekken luisteren hoor hiero
-
@silvester-j_nl even los van alle discussies heb ik wel mss een aantal subcategoriën die jullie aanspreken;
- Fair play: De meest sportieve/gerespecteerde en gewaardeerde manager
- Gelukzak/Pechvogel: Wie had het meeste meeval/geluk/pech dit seizoen
- Forumguru: De grootste forumgek
- Opmerkelijkste transfers binnen de topcrews
- Zoals bij de crews onderverdeling maken tussen:
CC - Player of the year
KL - Player of the year
Duel - Player of the year
En dan nog eens een Allround "MVP" - Player of the year
Zijn maar een paar suggesties om het allemaal een beetje aan te kleden en ook wat managers in de bloemetjes te zetten die niet bij de top horen maar wel waardering verdienen, met meer categoriën krijg je mss ook minder discussie over wie wat verdient
-
@andy-vanmechelen_nl Top suggesties! Mag van mij ook Fair play award voor crews bij . Fijne dagen allemaal!
-
@meneer-speksnijder_nl said in Community Awards
:
@fc-legend-kyrill_nl en ik tagde Albert. Leer lezen snotneus
Zo kennen we je weer Rodney!
-
@maricja_nl said in Community Awards
:
@furrax_nl Gooi jouw mening es in het topic, Sjan
De tijden van deze awards zijn voorbij. Vroeger had je meer dan 100 pagina's aan discussie wat betreft dit. Leuk dat het nogsteeds georganiseerd is maar stemmen zal ik niet doen. Ben te weinig op de hoogte.
-
@furrax_nl gelukkig
-
De beste manager, desteeluitwehl, heeft een uitstekend jaar gedraaid in de KL, verder een heel constante goede manager.
Als best opkomende managers zou ik FC Collection kiezen (goede prestaties in KL), Andy Vanmechelen, Zork Angels, Pi1977 en fc Opa, idem. Er zijn er nog meer te noemen die we waarschijnlijk dit jaar in de top zullen zien.
Beste comeback, Meneer speksnijder en Jopie1313. Halen beide goede resultaten in de KL en tevens in de Crewcup. Auto rijden verleer je niet, zo ook osm spelen niet, ervaren rotten in het vak.
Volgend jaar beter award zou ik aan Thebestmanagerintheworld geven. Puur door het feit dat ik hem mis in de top van osm.
De crew cup crew van het jaar, Goodfellas en Cosa Nostra. Prima resultaten behaald in 2020.
Duel crew van het jaar, OnlineFootballFederation op de eerste plek komen is goed, maar er blijven is nog beter.
Beste opkomende crew in 2020, Cosa Nostra, heeft zich prima gehandhaafd in de CL van de Crewcup. Just Legendz doen het ook goed.Beste osm moment? Voor mij is dit ook de community. De NL community is een hechte groep. Wooper en Maris hulde voor jullie geduld om managers professioneel te woord te staan ook al gaat het om iets kleins. Ik zou sommige klagers willen verzoeken om rekening te houden waar je over klaagt en anders een week de organisatie even mede over te nemen. Kijken of je wat meer bewust wordt wat je allemaal tegen komt als organisatie.
-
@silvester-j_nl Vanaf wanneer kunnen we stemmen? Denk dat we wel genoeg discussie gehad hebben
-
@furrax_nl Je inbelverbinding doet het eindelijk zo te zien
-
@meneer-speksnijder_nl OSM staat op een laag pitje bij mij.
-
@furrax_nl net zo’n laag pitje als het vervolg van de verkiezing
-
Goede morgen iedereen
leuk dat er gestemd is voor de awards. Wanneer is de prijsuitreiking?? Of is het nog wachten op alle managers die nog nie gestemd hebbe
dan wachte we nog effe. Verwacht wel een dik bcs pakket voor de volgend jaar beter award
dat snappe jullie toch wel hoop ik? Zal toch beter moeten volgend jaar 🧐
-
@fc-legend-kyrill_nl
Opletten van Wiering, die man is gekend als badass internet held en wil je geen problemen mee -
@meneer-speksnijder_nl Afschaffen die kansloze awards. De goeie tijden zijn voorbij.
-
@gilles-brunelos_nl Vroeger waren die mensen 100x erger dan Wiering.
-
Goedemiddag allemaal,
Dank voor alle nuttige en creatieve reacties!
Het is goed om te zien dat dit topic de nodige discussie op gang heeft kunnen brengen en dat er ook mensen zijn geweest die naast het doorgeven van hun keuzes ook nog een uitgebreide toelichting hebben geschreven. Een lijstje maken kost niet heel veel werk, waardoor het leuk is als men ook uitlicht waarom een bepaalde keuzes is gemaakt. Iedereen heeft nu lang genoeg kunnen reageren, waardoor het tijd is om door te gaan naar de volgende fase van het evenement: de stemformulieren.
Op basis van alle reacties is besloten om managers en crews te nomineren:
- 3 nominaties per onderdeel bij de individuele categorie
- 2 nominaties per onderdeel bij de crewcategorie
Bij het selecteren van de nominaties is in eerste instantie gekeken naar hoe vaak bepaalde managers en crews zijn genoemd. Wanneer bepaalde uitslagen dicht bij elkaar lagen, zijn managers of crews genomineerd die de meeste stemmen buiten hun eigen crew hebben gekregen. Uiteindelijk blijven het de "Community Awards", waarbij het van belang is hoe er vanuit de hele Community gedacht wordt over wie genomineerd dient te worden.
Hieronder staan alle genomineerden in alfabetische volgorde weergegeven:
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2020 individueel de beste prestaties geleverd?
- leonin
- Maxaldinho
- Renkie
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2020?
- Andy vanmechelen
- EmielM 20
- FcCollection
Beste comeback: wie is in 2020 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
- A touch of magic
- JOPIE1313
- meneer Speksnijder
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
- Carphunter79
- Gamebasics
- The best manager in the world
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
- Golden Glory
- GoodFellas
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
- Imperium
- OnlineFootballFederation
Beste opkomende crew in 2020: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
- Cosa Nostra
- Just Legendz
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2020?
- De boycot van de crewduels
- De inzet van Maricja en Wooper voor de
Community Events
De genomineerden die per categorie de meesten stemmen krijgen, zullen de winnaars worden van de Community Awards 2020!
Stemmen kan via de onderstaande link:
https://forms.gle/CibVv5jdpmMkKaH27
Deadline: 17-01-2021, 23:59
-
@andy-vanmechelen_nl said in Community Awards
:
@silvester-j_nl even los van alle discussies heb ik wel mss een aantal subcategoriën die jullie aanspreken;
- Fair play: De meest sportieve/gerespecteerde en gewaardeerde manager
- Gelukzak/Pechvogel: Wie had het meeste meeval/geluk/pech dit seizoen
- Forumguru: De grootste forumgek
- Opmerkelijkste transfers binnen de topcrews
- Zoals bij de crews onderverdeling maken tussen:
CC - Player of the year
KL - Player of the year
Duel - Player of the year
En dan nog eens een Allround "MVP" - Player of the year
Zijn maar een paar suggesties om het allemaal een beetje aan te kleden en ook wat managers in de bloemetjes te zetten die niet bij de top horen maar wel waardering verdienen, met meer categoriën krijg je mss ook minder discussie over wie wat verdient
Bedankt voor je leuke suggesties! Ik ben blij dat er iemand is die het format aanvult met eigen toevoegingen. Ik moet wel zeggen dat ik het format bewust zo algemeen mogelijk opgezet om daarmee te voorkomen dat de drempel om te reageren te groot zou worden. Alhoewel sommige managers in de community haast iedereen en alle crews kennen, zijn er ook veel managers die buiten hun eigen crew haast niemand kennen. Je ziet nu al bij de categorieën "comeback" en "volgend jaar beter" dat er mensen zijn die deze categorieën niet invullen, omdat ze niet weten wie ze daarvoor zouden moeten nomineren. Vandaar de keuze om de lijstjes klein te houden, zodat het invullen ervan binnen een paar minuten is gebeurd.
Voor volgend jaar zijn dit leuke en goede opties!
-
@furrax_nl said in Community Awards
:
@maricja_nl said in Community Awards
:
@furrax_nl Gooi jouw mening es in het topic, Sjan
De tijden van deze awards zijn voorbij. Vroeger had je meer dan 100 pagina's aan discussie wat betreft dit. Leuk dat het nogsteeds georganiseerd is maar stemmen zal ik niet doen. Ben te weinig op de hoogte.
Je kan niet altijd alles met vroeger blijven vergelijken, Gianni. Het zou een beetje hetzelfde zijn als je elke keer dat je een grote aankoop doet je nog terugrekent naar Guldens of Franken en je vervolgens beseft hoe duur alles in Euro's is geworden.
De community is door de jaren heen ontzettend veranderd en alhoewel dit niet ten gunste voor het aantal forumbezoekers is geweest, zijn er wel nog steeds heel veel managers actief in de community en betrokken bij de events die door ons team georganiseerd worden. Sterker nog, de Crew Cup en KL zijn door de jaren heen alleen maar groter geworden en er melden zich nog altijd opkomende duelcrews bovenin de ranglijst.
Wij willen allemaal net zoals jij dat deze activiteit ook op het forum zichtbaar wordt, maar de realiteit is nou eenmaal anders. Persoonlijk ben ik tevreden met hoeveel managers er tot nu toe gereageerd hebben. Het is niet dat er na al die jaren helemaal geen animo voor is, dus respecteer graag de situatie zoals die is en trek voor jezelf je eigen conclusie.
-
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2020 individueel de beste prestaties geleverd?
Maxaldinho: de reden waarom ik voor Maxim kies omdat hij in de CC beter heeft gepresteerd dan Renkie en voor mij ging het tussen die 2. Renkie wel de KL jaarranking gewonnen dus sowieso respect daarvoor
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2020?
Andy vanmechelen: heeft op mij de meeste indruk gemaakt toen ik tegen hem speelde.
Beste comeback: wie is in 2020 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
meneer Speksnijder: deze was moeilijk, Steven tevens me maatje en Jopie konden het net zo goed winnen maar ik speel in de KL2 nu tegen Jopie en Speksnijder en daar staat meneer Speksnijder op kop dus geef ik hem daarom licht de voorkeur over de andere
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Gamebasics: Na aanzien van deze genomineerde kan ik niet anders dan het aan GB geven, hopelijk komen ze terug op hun beslissing en kunnen we weer ouderwets battle's spelen.
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
GoodFellas: wij van WC eend adviseren WC eend gevalletje. Maar over het hele jaar gezien denk ik dat we toch het meest constant hebben gespresteerd.
2x winst evenals Golden Glory maar hebben ook positie 1 gepakt in de algemene jaarranking.
toch wil ik benadrukken dat Looking For Silverware, Golden Glory, Imperium en Cosa Nostra het super hebben gedaan.Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
OnlineFootballFederation: Uiteindelijk op 31 December nog plek 1 moeten afstaan aan Cosa Nostra ik kan niet op hun stemmen dus kies ik voor de nummer 2 en toch een sterke en stabiele crew is als het gaat om de duels.
Beste opkomende crew in 2020: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Cosa Nostra: Na zo een goed jaar zou het verdiend zijn als deze crew ook in de prijzen valt ondanks dat Just Legendz een hele goed opkomst heeft gemaakt.
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2020?
De inzet van Maricja en Wooper voor de
Community Events: Dit zijn voor mij dan toch de helden die de community ook deels draaiende houden. Lefty and Righty bedankt voor alles wat jullie doen