Community Awards π
-
Beste manager: Andy van Mechelen
Beste opkomende manager: jeftimmer
Beste comeback: Speksnijder
Volgend jaar beter award:Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just Legendz/OSMKings
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew in 2020: Just LegendzOSM:
Beste OSM-moment van 2020: heel Osm 2020 -
Beste manager: fc opa
Beste opkomende manager: Heuvelke
Beste comeback: Dmeijk
Volgend jaar beter award: Pi1977Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas
Legendz/OSMKings
Duel-crew van het jaar: Looking for Silverware
Beste opkomende crew in 2020: The JoaquinsOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Het samen spel binnen de crew De Verlenging FC -
Re: Community Awards
Beste manager: Leonin met dank aan wout, Marc en Martijn. (Toppers in crewcup ) en Danny & felica voor hun inzet in onze crew
Beste opkomende manager: Andy Vanmechelen / The King89
Beste comeback:
Volgend jaar beter award: mikepikeCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: just legendz
Duel-crew van het jaar: Just legendz
Beste opkomende crew in 2020: Just Legendz eliteOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Boycot duel -
@silvester-j_nl Beste manager: Renkie ! Wooper en maris voor hun inzet om dit hier toch allemaal staande te houden
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen
Beste comeback: JOPIE1313
Volgend jaar beter award: Carphunter79Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: golden glory
Beste opkomende crew in 2020: van de buurt 1103OSM:
Beste OSM-moment van 2020: / -
Beste manager: Wooper & Maricja voor hun inzet
Beste opkomende manager: Jourestyle
Volgend jaar beter award: Ralph Ramaekers ( prutser)Crews:
Duel-crew van het jaar: Cosa nostra
Beste opkomende crew in 2020: Cosa nostraOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Geen -
Beste manager: Wiering
Onze plaaggeest in de duels
Beste opkomende manager: Verpletteraar
Onze nieuwe topper
Volgend jaar beter award: Iedereen die weer terug isCrews:
Duel-crew van het jaar: Online Football Federation
Beter onderling resultaat tegen elke top crew en nummer 1 natuurlijk
Beste OSM-moment van 2020: Als wij nog 25000 doelpunten halen, is dat het moment -
Beste manager: Jourestyle/leonin
Beste opkomende manager: andy van mechelen
Beste comeback: speksnijder
Volgend jaar beter award: Pi1977Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas/Legendz/Imperium
Beste OSM-moment van 2020: community van alle crews wat mee deden aan de boycot -
Beste manager: Wiering
Beste opkomende manager: Goldino
Volgend jaar beter award:Crews:
Beste OSM-moment van 2020: De inzet van @maricja_NL en @wooper_NL -
Beste manager: mestreech07022017Wooper & Maricja voor hun inzet
Beste opkomende manager:Andy van Mechelen
Beste comeback:speksnijder
Volgend jaar beter award:mikkepikkeCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just legendz 7 x achter elkaar gepromoveerd
Duel-crew van het jaar: Just legendz/ imperium
Beste opkomende crew in 2020: Just legendz1 en2 /imperiumOSM:
Beste OSM-moment boycotten van duels
Cc die wooper organiseert -
Beste manager: A touch of Magic & Renkie
Beste opkomende manager: Ralph Ramaekers
Beste comeback: Wooper
Volgend jaar beter award: Iedereen die het nodig vindt/vond om zijn energie te stoppen in het klagen over anderen of events.Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas, Azzurri
Duel-crew van het jaar: Goodfellas
Beste opkomende crew in 2020: GoodfellasOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Alle tijd en moeite die Maris en Mathieu nemen om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken met het organiseren van allerlei toernooien. -
Als afgestoft museumstuk heb ik niet het hele jaar meegemaakt maar ik ga toch een poging wagen.
Individueel:
Beste manager: Renkie, als winnaar KL jaarranking
Beste opkomende manager: FCCollection, als newbie in 1 streep van KL4 naar KL1 en indrukwekkend in duels. Hou maar in de gaten.
Beste comeback: Furrax, na zijn 422ste comeback in JR
Volgend jaar beter award: Hmmm lastige, ik zou zeggen iedereen die zeurt over wat minuutjes. OSM is maar een suf spelletje gebaseerd op kansberekening en er is nog veel meer in t leven, dus maak je niet zo drukCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas, meerdere keren CC gewonnen dit jaar
Duel-crew van het jaar: Online Football Federation, #1 op ranking, hoog % wins, op het punt om als eerste NL crew de hoogste divisie te halen.
Beste opkomende crew in 2020: voor mij Cosa Nostra, toen ik terugkwam een volkomen onbekende naam qua crews, maar erg sterke tegenstander gebleken. Sorry als jullie al langer hoog meedraaien, is in ieder geval bedoeld als een complimentOSM:
Beste OSM-moment van 2020: dat kan alleen maar mijn rentree zijn natuurlijk. -
Beste manager: Leonin door zijn crewcup prestaties
En wooper maricja en dave niet te vergeten voor alles wat jullie voor ons doen op NL en World
Beste opkomende manager: mestreech/andy van mechelen
Beste comeback: wooper
Volgend jaar beter award: Dat er minder gezeurt wordt op de organisatieCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just Legendz / Goodfellas
Duel-crew van het jaar: Imperium/Goodfellas
Beste OSM-moment van 2020 Boycot -
Beste manager: Bas_douma. Ieder jaar staat die weer in de top op het NK. Ook in de CC altijd stabiel en betrouwbaar. Tactisch een klasbak.
Beste opkomende manager: Jourestyle, met hem heb ik de meeste moeite gehad in onderlinge gevechten. Ook altijd stabiel op hoog niveau.
Beste comeback: Niet mee bekend
Volgend jaar beter award: Niet mee bekendCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Hier ga ik in alle bescheidenheid toch voor onze crew, The Joaquins. In een goed jaar tijd hebben we het geschopt tot de Europa League en met de beste mee kunnen strijden.
Duel-crew van het jaar: The Joaquins, slechts 2 duels verloren in een jaar tijd. 2 van de 44. Misschien niet tegen de beste crews, maar we komen eraan.
Beste opkomende crew in 2020: The Joaquins. Zoals hierboven gezegd ben ik trots op onze jongens dat we dit in een jaar tijd hebben kunnen bereiken. Een team van twintigers tot oldtimers, samen strijden, samen lol, 1 team 1 taak. Hoe kut het spelletje soms is, samen beleven we er toch plezier aan. Credits naar ons team, met trots.OSM:
Beste OSM-moment van 2020: De organisatie die dit alles mogelijk maakt, waarvoor dank. -
Beste manager: zork angels bv(geen daden maar woorden)
Beste opkomende manager: fc collection( in 1 keer van de kl4 naar de kl1)Andy van de kvmechelen kan er ook wa van trwnsπ₯³
Beste comeback: zou nie weten eigenlijk
Volgend jaar beter award: voor alle azijnzeikers die denken dat ze goed zijn en geen deuk in een pakkie boter schieten.En voor de haterzz hieroCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Same vision/costa nostra
Beste opkomende crew in 2020: costa nostraOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Hoe al onze tussenstandjes en zaken geregeld worden door Maris en Wooper. Zonder hun inzet en tijd voor
Osm waren we nergensBeste Osm Azijnzeikerscrew: Imperium
-
Beste manager: Leonin (neemt zijn verantwoordelijkheid binnen onze crew bij verdeling taakstelling crewcup)
Beste opkomende manager: Brabanderrrr (respect voor een manager van een andere crew waar normaal mee valt te communiceren, zelfs in een βbeladenβ competitie als de crewcup)
Beste comeback: C-Sow (na dagenlang pilsen lukt het hem nog om winnende opstellingen in de crewcompetitie te toveren, dan ben je geen mens meer, maar een machine).
Volgend jaar beter award: GameBasics die het βuitmelkenβ van OSM eens moet temperen. Al die wazige extra gadgets die alleen maar bedoeld zijn om bosscoins te cashen. I know, GameBasics heeft verdienmodellen, maar het kan ook doorslaan)Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just Legendz
Duel-crew van het jaar: Imperium: Online Football Federation (de stand liegt niet)
Beste OSM-moment van 2020: De vloek die transfer madness of deadline days heten. In de crewcup in een dag tijd de zorgvuldig opgebouwde nationaliteiten naar de knoppen geholpen of als selectie gedevalueerd. Hulde aan de moderatoren om de crewcup zo veel als mogelijk buiten deze ongein te houden (my humble opinion). -
Individueel:
Beste manager: maxaldinho_NL
Beste opkomende manager: andy van Mechelen
Beste comeback: Jopie1313 ondertussen mijn KL buddy geworden, elke jaar promo gepakt hopelijk nu samen door naar de KL1
Volgend jaar beter award: @Memphis-United_NL en @PowerShot-Stef_NLCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas & Looking for Silverware
Beste opkomende crew in 2020: Cosa NostraOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Dat GB alle oude battles heeft geschrapt dat was echt een top moment.
-
Individueel:
Beste manager: Wooper & Maricja, wat steken zij ongelofelijk veel tijd in OSM. Hierdoor hebben zoveel managers plezier en strijd in de sterkere competitities.Beste opkomende manager: Joost the best lol, niet alleen één mijn OSM maatjes maar ook altijd goede prestaties.
Beste comeback: Ik hou niet echt bij wie er gestopt is, aangezien ik zelf weer speel sinds 2019 heb ik hier geen idee van.
Volgend jaar beter award: Dragmire, tijdens het NK is hij tweede geworden en ik heb het geweten hoe hij baalde toen ik Nederlands kampioen werd.
Komend jaar beter Draakje.
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden glory & GoodfellasDuel-crew van het jaar: Golden glory, ze zijn gestopt met duels maar daarvoor waren ze bijna onverslaanbaar.
Beste opkomende crew in 2020: Goodfellas heeft enorme stappen gemaakt met het aantrekken van topmanagers.
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Het fijne dat managers zoals Maris en Matie zich zo inzetten waardoor OSM meer is dan alleen een online spelletje. -
Beste manager: Leonin na zijn prestaties in de crewcup
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen en altijd gezellig om met hem in de crew te zitten
Beste comeback: wooper en maris wat ze allemaal voor ons doen
Volgend jaar beter award: C-Zow ondanks zijn biertjes altijd nog kunnen presterenCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just Legendz
Beste opkomende crew in 2020: Just Legendz/Fenerbahcalex Van het begin bij legendz gezeten en hoe deze crew omhoog is geklommen vind ik al een prestatie appart ook fenerbahcalex niet te vergeten zij hebben het met 4 de zelfde steeds hoger geschopt om na de feestdagen in de europa league te spelen in de crewcupOSM:
Beste OSM-moment van 2020: onze community samen tegen GB -
Beste manager: leonin
Beste opkomende manager: Andy van meehelpen
Beste comeback:
Volgend jaar beter award:Crewcup van het jaar: just legende
Duel crew van het jaar: imperium
Beste opkomende crew in 2020: just legendeBeste osm moment van 2020: de boycot voor duels
-
Individueel:
Beste manager: Renkie, omdat hij toch over een heel jaar heeft bewezen in de top dominant te kunnen zijn. Dit heeft ie wel laten zien door de KL jaarranking 2020 te winnen.Beste opkomende manager: De prestaties van FcCollection zijn mij opgevallen. Promotie na promotie in de KL gepakt en in één streep door naar KL1. Erg knappe prestatie.
Beste comeback: Meneer Speksnijder heeft zich afgestoft en speelt weer prima competities in de CC, KL en duels.
Volgend jaar beter award: Mijn favoriete prutser, @Ralph-Ramaekers_NL
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Lastige categorie dit. Crews die de CC gewonnen hebben denk ik dan. Zowel de crews die de CC het meeste gewonnen hebben, als de crews die van ver gekomen zijn om deze titel te winnen. Het blijft natuurlijk toch een hele crewprestatie dus bij deze: GoodFellas, Looking for Silverware, Golden Glory, Same Vision en Cosa NostraDuel-crew van het jaar: Cosa Nostra en OnlineFootballFederation.
Beste opkomende crew in 2020: Golden Glory, Cosa Nostra & GoodFellas
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Voor mij is dat de NL community. Leuke community, veel gezelligheid, gekheid en de meesten kennen elkaar. Men komt voor elkaar op. Leuke groep, wat mij motiveert om mezelf voor jullie in te zetten