Community Awards ๐
-
Beste manager: Renkie
Maar natuurlijk Wooper, Maris en Dave voor al een tijd en inspanning die hun verrichten, om alle activiteiten van OSM waar te maken voor iedereen
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen
Beste comeback: A touch of Magic
Volgend jaar beter award: Dave JansenCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas en Same Vision
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew in 2020: Cosa NostraOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Duel Boycot -
mss een idee om niet op eigen crew en crewleden te stemmen?
-
@alfonzso_nl192 Community awards zijn van oudsher een bolwerk van zelfverheerlijking en vriendjespolitiek. Ook heb je altijd crews die de hele verkiezing proberen te kapen, hoort er bij, moet je niks aan willen doen joh
-
Who the fuck is Leonin trouwens? Nooit van gehoord
-
@meneer-speksnijder_nl said in Community Awards :
@alfonzso_nl192 Community awards zijn van oudsher een bolwerk van zelfverheerlijking en vriendjespolitiek. Ook heb je altijd crews die de hele verkiezing proberen te kapen, hoort er bij, moet je niks aan willen doen joh
hahahaha aight
-
Hallo ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben leonin 34 jaar en speel bij just legendz. 1,5 jaar geleden wist ik niets van crewgebeuren tot Wooper mij vroeg om zijn crew te joinen. Door bepaalde fusies kwam ik terecht bij een fusie van Bnc en legendz. Door goede prestaties in de crewcompetitie mocht ik al snel meedoen aan de crewcup. Ds 13 makkie dacht ik en hup eindstand laatste . Amai wat een afgang. Door nog mijn blijvende prestaties in crewcompetitie speelde ik nog steeds mee in crewcup en deze keer had ik ds 1 en kreeg ik nog altijd het vertrouwen van collegaโs jourystyle en zauphman sorry de derde ben ik even vergeten maar alledrie topkerels. Dat seizoen heb ik ds 1 gehaald en de 5 of 6 seizoenen erna samen met legendz team (Danny, Marc, wout en Martijn) super collegaโs en toppers eveneens 1ste met ds 1. Nu komt er helaas een einde aan mijn winningstreak maar we hebben ons kunnen handhaven. Nu om terug te komen op jullie vraag wie ik ben en als ik deze titel verdien, waarschijnlijk niet maar onze crewcommunity is heel actief en voor hun die stemmen ben ik wel een verdiende winnaar. En ik ben zeer trots op onze crewleden want zij geven zich alle dagen in de duels het beste van zichzelf. Verder wens ik iedere crew succes zowel in duels als crewcup want sportief zijn houd ons een hechte community en kunnen we ook veel meer bereiken. Ook bedankt aan degene die het mogelijk maakt om deze competities te organiseren
Cheers
Legendz never die !!!
-
Individueel:
Beste manager: maricja en wooper voor het steeds maar weer organiseren van allerlei community events
Beste opkomende manager: Venlo_9
Beste comeback: meneer speksnijder
Volgend jaar beter award: ik weet het eerlijk gezegd nietCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory
Duel-crew van het jaar: Online Football Federation
Beste opkomende crew in 2020: FenerbahcalexOSM:
Beste OSM-moment van 2020: de eerste crewcup winst van Golden Glory -
Beste manager: renkie (topjaar gedraaid!)
Beste opkomende manager: andy vanmechelen
Beste comeback: proxje
Volgend jaar beter award: @Carphunter79_NL (tandje bij volgend jaar rob,dan gaat het vast lukken!)Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Goodfellas (overall toch de sterkste crew dit jaar.)
Duel-crew van het jaar: IFF(staan niet voor niets op 1)
Beste opkomende crew in 2020: cosa nostraOSM:
Beste OSM-moment van 2020: Alle lof voor wooper & maricja die de community draaiend houden! -
@wooper_nl Ja joh je doet er 2
-
This post is deleted!
-
@vundezz_nl haha, ik dacht dat we even gingen discussiรซren maar iedereen begon hun lijstjes te maken. Daarom heb ik ook maar mijn officiรซle lijstje gemaakt vunzz
-
@wooper_nl Gelijk heb je!
-
Individueel:
Beste manager: Risingstar,Wooper, Maricja
Beste opkomende manager: Wilfie
Volgend jaar beter award: The Best Manager in the World, kom terug van je pensioen!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory, knappe prestatie na het verlies van een aantal toppers
Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation
Beste opkomende crew in 2020: Cosa Nostra
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Een effectieve boycot bij de duels! -
Individueel:
Beste manager: Maxaldinho (prestaties) en Mathieu en Maricja (inzet voor de osm community)
Beste opkomende manager: Wilfie
Volgend jaar beter award: Iedereen van OSU en masterlijk545 na het slechtste cc seizoen ooit!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory
Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation
Beste opkomende crew in 2020: Cosa Nostra
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Een effectieve boycot bij de duels! -
Individueel:
Beste manager: Renkie, winnaar KL ranking
Beste opkomende manager: Joost the best lol, definitieve doorbraak en kwam van heel ver! Had zelfs even twijfels over stoppen OSM. Maar hij kwam beter dan ooit terug van zijn dip.
Beste comeback: A Touch of Magic
Volgend jaar beter award: TBMITWCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas, zeer constant en een prachtig team!
Duel-crew van het jaar: Online Football Federation, de machtigste crew op dit gebied.
Beste opkomende crew in 2020: Golden Glory, eerste CL winst eerder dit jaar, ruim een half jaar later volgde nummer 2!OSM: Boycot van de crewduels
-
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2020 individueel de beste prestaties geleverd?
--> Renkie
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2020?
--> Appeldoorntje
Beste comeback: wie is in 2020 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
--> Jopie1313
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieรซn in de prijzen te vallen?
Geen IdeeCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
--> Golden Glory
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
--> OFF
Beste opkomende crew in 2020: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
-->Rise Up! Nieuwe crew welke de crewbattle ranking en de CC-piramide aan het bestormen zijn, hulde boys (en dame)!OSM:
Beste OSM-moment van 2020: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2020?
We gaan maar geloven dat 2021 wat beters gaat brengen xD
-
Beste manager: wooper
Volgend jaar beter award: Gamebasics
Beste OSM-moment van 2020: Duels boycotten na pay-to-win features. -
@gekske24_nl Beste manager: Leonin
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen
Beste comeback: Speksnijder / JOPIE1313
Volgend jaar beter award: carphunter79๏ฟผย Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew in 2020: Just Legendz๏ฟผย OSM: