Helemaal van het padje
-
Wat voor dealer hebben ze in Zoetermeer? Ik wil ook graag wat van dat spul dat zij gebruiken daar want ze zijn compleet doorgesnoven. Je moet namelijk niet goed bij je paasei zijn om het een goed idee te vinden om 3 transfer events binnen een tijdsbestek van 2 weken te proppen. Daar maak je toch alleen maar mensen blij mee die hun geld moeten witwassen? Hele competities zijn al uit hun verband gerukt en dat wordt nu nog eens erger.
De enige die hier verder echt blij mee is, is de accountant van Miniclip. Als dit hun invloed is, ben ik er heel snel weer klaar mee hier.
-
zo dat moest er ff uit
-
En lucht het op?
-
@meneer-speksnijder_nl ik heb wel gelachen hoor
-
Vind het wel eens leuk omdat ik toch niks meer doe met mijn teams of niet genoeg.
-
@zork-angels_nl pak van m’n hart
-
Wacht maar tot je scratchkaarten en een Spin and Win minigames hebt!
-
@meneer-speksnijder_nl
Feedback geven mag altijd, maar graag wel gericht op de bal. Een vergelijking met drugsgebruik vanwege een eventkeuze gaat wat ver.Het lag voor de hand dat er afgelopen weekend een event met hogere verkoopkansen zou zijn in verband met het sluiten van de wintertransferperiode. Waarom er over 11 dagen weer een vergelijkbaar event langskomt, is voor ons onduidelijk. Wij hebben aan Gamebasics verzocht om voortaan wat meer tijd tussen deze twee events te laten en daarmee ook wat meer te variëren in het aanbod.