OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Gefeliciteerd OSM Striker Pro Squad.
Was een mooie battle maar jullie waren deze keer te sterk.
Hoop in de toekomst nog een keertje een battle te spelen tegen jullie.
Stanleyy gefeliciteerd met de dubbel. Erg sterk gespeeld. -
@EstorilAzi_NL Thx! Laten we het maar op een gunstige loting houden;)
-
Eindstand Goodfellas - OSM Striker Ultras
-
Tnxs voor de battle GF. Na een zure start met -200 voor jullie is het nooit echt de battle geworden die het kon zijn, zonder straf maar een verschil van 117pt in ons voordeel. Echter door die straf konden wij het al heel vroeg zonder risico's te nemen uitspelen, waar jullie extra dingen moesten proberen. Gezien jullie bouwkwaliteiten en tactieken, verwacht ik wel dat jullie nog weten door te dringen tot de knockout fase. Goodluck aanstaande 2 battles!
-
Gefeliciteerd OSU, jullie zijn weer in vorm met deze battlewinst en de prestaties in de CC tegelijk. Eerlijk is eerlijk, ik vond jullie wat weg gezakt. Maar nu maken jullie weer als vanouds indruk
-
Gefeliciteerd OSU. Sterke battle gespeeld, zelfs zonder die 200 strafpunten zijn wij maar zelden in de buurt gekomen.
-
Gefeliciteerd OSU! Wij zien jullie in ronde 3. Ga zelf niet meespelen in Ronde 2 maar zeer benieuwd naar wat mijn maten gaan doen tegen GF
-
@Glennevire_NL
Dat wordt nu erop of eronder voor GF, ik ben benieuwd! -
Lekker bezig OSU!
LFS sterk gestart door SVON hard te verslaan, hopelijk kan die lijn worden doorgetrokken tegen OSP, zal een zware kluif worden maar toch! -
@Christiano-Mengelaldo_NL
Hopelijk niet maat -
Sterke battle van OSU, gefeliciteerd met de winst
-
Eindstanden Groepsfase Wedstrijd 1:
-
GoodFellas vs. OSM Striker Ultras:
-
Imperium vs. Masterdam Soccer Legends:
-
Looking for Silverware vs. S.V. Oikos Nomos:
-
OSM Striker Pro Squad vs. Golden Glory:
Tussenstanden in de Poules:
-
-
Informatie over Wedstrijd 2:
Aanstaande maandag (10 April) zullen de volgende crews deelnemen aan Wedstrijd 2 van de Groepsfase:- GoodFellas (Thuis)
- OSM Striker Ultras (Thuis)
- Imperium (Uit)
- Masterdam Soccer Legends (Uit)
- Looking for Silverware (Thuis)
- S.V. Oikos Nomos (Thuis)
- OSM Striker Pro Squad (Uit)
- Golden Glory (Uit)
De competitie zal gespeeld worden in Australie met onderstaande verdeling:
Thuisspelende Crew €171,46m:
DS1 Brisbane Roar €42,58m
DS3 Adelaide United €36,37m
DS5 Melbourne City €34,64m
DS7 Melbourne Victory €30,75m
DS9 Central Coast Mariners €27,12mUitspelende Crew €171,69m
DS1 Sydney FC €39,47m
DS3 Perth Glory €35,46m
DS5 Western Sydney Wanderers €34,91m
DS7 Wellington Phoenix €32,23m
DS9 Newcastle United Jets €29,62mAlle deelnemende crews ( @Robbiebb_NL , @den-Hertog_NL, @Renkie_NL , @Luis-Felipe-Scolarii_NL , @Christiano-Mengelaldo_NL , @timeenennaam_NL , @stannleyy_NL & @EstorilAzi_NL ) hebben tot maandag 10 April 12:00uur om de teamverdeling bekend te maken. Later bekend maken van de teamverdeling of niet bekend maken, zal leiden tot puntenaftrek. Meer informatie over de puntentellingen en regels is hier terug te lezen: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/6041/osm-crewkampioenschappen-2016-2017-ck16-17/8
Van de thuisspelende crews wordt verwacht dat de competitie wordt aangemaakt tussen 20:00 en 20:15 uur. De benodigde BossCoins zullen gedurende de voorbereiding worden teruggestort door GameBasics. Voor de instructies over het aanmaken van de competitie, zie de regels en de toegezonden informatie vanuit de Organisatie.
-
Wedstrijd 2 - Poule A
OSM Striker Ultras vs Masterdam Soccer LegendsThuis, OSM Striker Ultras
DS1 - Brisbane Roar - Macca0737
DS3 - Adelaide United - PieterPacolet
DS5 - Melbourne City - grootegastking
DS7 - Melbourne Victory - waterhoen19 (C) + (M)
DS9 - Central Coast Mariners - lsalvador -
Is er geen verdeling mogelijk waarbij de thuisspelende crew de betere ds1 heeft en de uitspelende crew de betere ds3 en dat ds5, 7 en 9 worden gebruikt om een balans te vinden?
Ik vind in een battle een betere hoge DS waardevoller dan een betere lage DS. En dit moet gezien de waardes ook wel degelijk mogelijk zijn.
-
@Mark_van_V_NL Dit is de eerlijkste verdeling en hierbij is ook het speelschema goed verdeeld. We hebben verschillende opties bekeken, maar de andere opties zijn niet goed verdeeld.
-
@Flougle92_NL
Okay, fair enough.. En na de team verdeling, is de toewijzing van welke teams naar thuisspelende en uitspelende crew gaan via een randomizer gebeurd? Als dat zo is, dan is alles zeer correct gedaan. -
@Mark_van_V_NL De verdeling van uit en thuis is gekozen door een "randomizer" inderdaad
-
Ik was die "randomizer"
Ik koos rood, dus als je niet tevreden bent, moet je bij mij klagen. Robbie was iig niet blij met me... -
@Mark_van_V_NL Hahaha al lekker fanatiek bezig voor de start, maar goed dat je meedenkt