OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@Memphis-United_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL Alsjeblieft:
Peilmoment was om 19.00Jammer dat er in onze battle niet bepaald sprake is van een positieve relatie tussen TW en resultaat. Gaat inderdaad een lastig verhaal worden.
Absurd hoeveel groei jullie en OSU hebben
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@Dave-Jansen_NL ik weet dat jezelf en jullie goed vindt. Maar elk duel met TK inzet ga je echt niet allemaal goed maken.
Ik vind mezelf echt niet goed, helemaal laatste tijd niet, niks lijkt meer te lukken.
Ik juist in een enorm baal moment en heb echt overwogen om te stoppen, dus het precies het tegenovergestelde.
Maar goed je kent me niet en gaat dan maar zulke uitspraken doen, dus prima als jij denkt dat ik zo in elkaar zit.
-
Leuke battle tot nu toe, verschil tussen plek 1 en 10 is maar 9 punten, tussen plek 1 en 5 maar 3 punten. OSU loopt nog steeds 4 thuiswedstrijden voor en ook een aantal TK. Stand was misschien een beetje opvallend voor diegene die niet meespelen, zelf schrokken we er niet zo van. Maar we zullen alle zeilen moeten bijzetten om te winnen, dat sowieso, en ook ergens nog die -200 zien goed te maken.
-
@Dave-Jansen_NL
Kent me niet is ook wat overdreven. Ik postte ten tijden van OSM2.0 ook al halfjaar of langer op jullie crewforum. We hebben battle's tegen elkaar gespeeld en jij Roy en Robbie deden ook mee met Crewcompetitie van Imperium meer dan jaar geleden nog voor ik lid werd. Wij van Imperium en iig ik heb je altijd al goed gevonden dat is in meerdere battle's en crewcompetitie's gezamenlijk gebleken.
Sorry als ik je beledigd hebt dat was niet de bedoeling. Dat niets lukken is van laatste tijd daar ga je vast wel bovenop komen. -
Austrialustenau van Feyenoord777777 speelt met Spits in goal onderling in duel met crewgenoot.
Spits op goal.. middenvelder boyd in zn verdediging.. verdediger denayer op het middenveld.. en zijn keeper in de spits..
Hier boven al screens andere screens zal k.morgen ochtend posten
-
@Memphis-United_NL thanks.
-
Austrialustenau van Feyenoord777777 speelt met Spits in goal onderling in duel met crewgenoot.
Spits op goal.. middenvelder boyd in zn verdediging.. verdediger denayer op het middenveld.. en zijn keeper in de spits..
Hier boven al screens andere screens zal k.morgen ochtend posten
Dit is eigenlijk gewoon oudewets cheaten. Vroeger kreeg je er een ban voor haha. Lang niet meer gezien dit.
-
"Opstelling: Iedere linie verschuiving betekent 50 punten aftrek per speler voor de overtredende manager. Een middenvelder op doel, betekent 2 linies, dus 100 punten aftrek. Een positie leeglaten is 200 punten aftrek."
Aanvaller Luis Henrique op doel, middenvelder Boyd in de verdediging, verdediger Denayer op het middenveld en keeper Bruna Varela in de aanval.
Ik kom uit op 150 + 50 + 50 + 150 = 400 strafpunten voor MSL. Wie contacteert hun captain? (rassrass?)
-
Manman wat een klucht opstelling
-
Top,
Mooi overzicht. Gebruik je daar een formule voor, om die kleuren te bepalen? Of hoe doen jullie dat?
-
@EstorilAzi_NL
Voorwaardelijke opmaak, of conditional formatting als je engelse versie hebt. -
Thanks zal er eens mee knutselen.
-
ja dit is flink zuur. heb dit ondertussen ook teruggekoppeld naar de desbetreffende manager.
-
@rosenborg_NL Idd, jammer voor de battle op zich
-
@Dave-Jansen_NL
Kent me niet is ook wat overdreven. Ik postte ten tijden van OSM2.0 ook al halfjaar of langer op jullie crewforum. We hebben battle's tegen elkaar gespeeld en jij Roy en Robbie deden ook mee met Crewcompetitie van Imperium meer dan jaar geleden nog voor ik lid werd. Wij van Imperium en iig ik heb je altijd al goed gevonden dat is in meerdere battle's en crewcompetitie's gezamenlijk gebleken.
Sorry als ik je beledigd hebt dat was niet de bedoeling. Dat niets lukken is van laatste tijd daar ga je vast wel bovenop komen.Het is al goed Kyrill, Maar dat ik mezelf goed vind is echt niet zo. Wel wil ik de nog beter worden zo niet de beste
jammer van de battle maar ze hebben een nieuwe manager en die word voor de leeuwen gegooid, hij heeft de regels gelezen maar was hiervan niet op de hoogte. eigen schuld zuur voor MSL maar wel een leermomentje.succes nog verder en een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen :slight_smile:
-
@rosenborg_NL accepteren jullie de straf van -400 punten?
-
@Glennevire_NL ja wij gaan hier mee akkoord!!
-
Tussenstand Looking For Silverware - S.V. Oikos Nomos 10/22
-
@Rubber890_NL
Rete spannend!!!! Niet normaal.Hoe houd je het vol? -
Tussenstand Imperium - Masterdam Soccer legends na 11 van 22 speelrondes: