OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Succes gewenst aan allen namens verliezend finalist DTC. #king
-
@Nicolas-Joy_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Succes gewenst aan allen namens verliezend finalist DTC. #king
Succes beide crews @EstorilAzi_NL en @timeenennaam_NL
Overigens zou nog leuker zijn succes namens aankomend Imperium of LFS lid -
Toch leuk om met Theo, Rick en Christus een paar managers te zien meedoen die al de nodige updates hebben 'overleefd'.
@Prèsidenté-El_NL gaat richting de 12 jaar OSM, @rickik_NL 12 jaar en @Try-to-win_NL zelfs naar de 13 jaar! Ikzelf zit inmiddels bijna op 9 jaar op OSM, wat inmiddels slechts een slap, commercieel en zielloos aftreksel is van het geweldige spel dat het ooit was.
Toch een eer met deze managers te mogen spelen, al is het winnen van de voorrondes uiteraard het hoogst haalbare.
-
@timeenennaam_NL
Indrukwekkend aantal OSM jaartjes zo met elkaar -
@timeenennaam_NL Vroegah stond ik nog eens op plekkie 3 van de algemene ranking. Nu ben ik blij als ik gelijk speel haha.
We zullen zien tegen GG. Moge de minst slechte winnen
-
@timeenennaam_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Toch leuk om met Theo, Rick en Christus een paar managers te zien meedoen die al de nodige updates hebben 'overleefd'.
@Prèsidenté-El_NL gaat richting de 12 jaar OSM, @rickik_NL 12 jaar en @Try-to-win_NL zelfs naar de 13 jaar! Ikzelf zit inmiddels bijna op 9 jaar op OSM, wat inmiddels slechts een slap, commercieel en zielloos aftreksel is van het geweldige spel dat het ooit was.
Toch een eer met deze managers te mogen spelen, al is het winnen van de voorrondes uiteraard het hoogst haalbare.
Vind ik ook, een mooi clubje vergane glorie bij elkaar haha. Waar ik het helemaal mee eens ben, is dat het tegenwoordig een zielloos gebeuren is. Het is er wel af, dat oude sfeertje.
-
Tussenstand na speeldag 5:
-
Tussenstand na speeldag 6:
-
Tussenstand na speeldag 7:
-
Tussenstand na speeldag 8:
-
Tussenstand na speeldag 9:
-
Tussenstand na speeldag 10 (bekerronde):