OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
DS1 Levadia 23,97M Marsupilami
DS3 Flora 23,92M Rickik
DS5 Vaprus 19,93M Try To win
DS7 Tulevik 19,72M Timschellekens
DS9 Narva Trans 17,96M Prèsidenté, El -
@timeenennaam_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
DS1 Levadia 23,97M Marsupilami
DS3 Flora 23,92M Rickik
DS5 Vaprus 19,93M Try To win
DS7 Tulevik 19,72M Timschellekens
DS9 Narva Trans 17,96M Prèsidenté, ElIk kreeg een totaal ander account nadat ik Marsupilami kopieerde (daarom een lichte vertraging om hem uit te nodigen).
-
@xch13fxx_NL
Ik ben ook uitgenodigd, maar word gek als ik nóg een battle moet spelen dus denk dat je timschellekens moest doen. -
@timeenennaam_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@xch13fxx_NL
Ik ben ook uitgenodigd, maar word gek als ik nóg een battle moet spelen dus denk dat je timschellekens moest doen.Oh hahahaha,
hij is wel uitgenodigd trouwens, gisterenavond al
-
Helaas heeft MSL besloten zich terug te trekken. Daarom zal de battle GF - MSL niet worden gespeeld.
Ook was SVON te laat met het doorgeven van de opstelling. Daarom zal dat een straf van -50 opleveren.
-
@gna-gna-gna_NL Jammer dat MSL niet meer wil spelen. Heeft dat voor volgend jaar nog consequenties? Weet dat wij vorig jaar 'moesten' spelen van de organisatie om mee te mogen doen met de volgende editie. Terwijl de laatste battle toen ook nergens meer om ging...
-
@waterhoen19_NL hoop ik dat consequenties heeft. Aan andere kant MSL is al 2x vernederd in deze poulefase en Goodfellas speelt ook nergens meer om. Dus ik snap opzich wel dat ze willen terugtrekken.
-
@waterhoen19_NL We zullen het terugtrekken van MSL doorgeven aan de Organisatie van een nieuwe editie. Het is aan de nieuwe organisatie om de opzet te bepalen
-
Vanavond de officiële aftrap van deze ronde. Voor de battle tussen LFS en GG een statistiekje:
Klik op de tabel voor een vergroting.
-
Cool die stats! Ben benieuwd hoe de rest van de battle loopt qua verkopen.
In ieder geval heeft LFS een mooie opening van de battle beleefd
-
Klopt inderdaad.. Voor ons wat tegenvallende start.. Maar we geven niet op... Haha... Maar voelt toch beetje al goliath tegen de reus...
-
Eerste speelronde. Het zegt nog helemaal niets. Benieuwd wat er over een paar uurtjes gebeurd
-
@putse-boys_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Klopt inderdaad.. Voor ons wat tegenvallende start.. Maar we geven niet op... Haha... Maar voelt toch beetje al goliath tegen de reus...
Goliath tegen de reus? Dat verhaal ken ik niet, maar klinkt goed
-
@vinnievuik_NL vandaag helaas een gekke ronde tegen gehad, maar daar zijn we aan gewend na OSP
-
@The-best-manager-in-the-world_NL gelukkig maar, beetje spanning iswel zo leuk
-
-
Update (klik voor vergroting):
-
Tussenstand OSM Striker Ultras - Imperium
Speelronde 3/22: -
We mogen niet klagen over onze start. Helaas wel Diederik een nare tk-tk verlies gehad en vandaag hard onderuit met een tk tegen. Maargoed, aan de andere kant wint Maris wel 2x uit bij GG, en hebben we 3 man in de top 4 ;), dus het ziet er allemaal nog prima uit. Qua bouwen lopen we inmiddels ook al redelijk voor. Verder gaat Paide Linnameeskond vanaf 24 tot 27 mei even duidelijk maken wie er eerste gaat worden :muscle_tone1:
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Dat jullie niet mogen klagen over jullie start is een feit. Gelukkig is dat nog maar het begin en is er tot op heden nog helemaal niets beslist. Diederik een naar tk-tk verlies? Gewoon een terechte nederlaag voor hem. DS1 - DS9 en 5-12 in kansen, kan ergens wel begrijpen dat dat naar is ja. Vanavond nogmaals een tk tegen gekregen als DS9, maar mijn geweldige team heeft zich staande weten te houden. Zonde, zonde..
Ben benieuwd of je je praatjes waar gaat maken, succes