OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@maricja_NL En dat zullen we ook blijven doen, opgeven kennen we niet, maar jouw 2 overwinningen zijn netjes.. Knap! Niks op af te dingen..
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Gelukkig is het nog lang niet gespeeld en worden de prijzen pas verdeeld op het einde van de competitie.
Ik kijk nu al uit naar 28 mei, hopende dat je arrogantie keihard afgestraft word.
Bah bah. Hoogmoed komt voor de val! -
Hij spreekt in dit geval namens zichzelf en niet namens de hele crew hè
Wij zijn voor de rest wel erg fijne en realistische mensen :runner_tone3:
-
@Rubber890_NL Fijn om te weten... hoewel ik mn twijfels heb over je tagline hahaha
-
@BolaBranca_NL67 Haha laat ik dan maar hopen dat die twijfels snel weer verdwijnen
-
@Rubber890_NL Je zult het morgen zien hahahahaha
-
@The-best-manager-in-the-world_NL wat een gejank van je zeg. Nergens voor nodig, zo ben je niet Niet voor niks heb je downvotes voor je post.
-
Niets mis met een beetje trashtalk
-
@Robbiebb_NL Precies dit. Elkaar een beetje extra hyped maken voor de battle is niks mis mee. Mochten jullie het echt niet zo lief vinden dan hou ik alles wel intern, ook geen probleem
We zijn bij LFS in ieder geval blij dat het dit keer wel echt een battle lijkt te gaan worden. Maar dat is ook niet zo gek, aangezien jullie voor het CK al veel hebben lopen battelen. Ik ben zelf heel erg benieuwd wat de komende dagen gaan brengen, hopelijk gaan de vonken er vanaf vliegen!
-
Je kan ook wel trashtalk verwachten van iemand die zich 'the best manager in the world' noemt
-
@Rubber890_NL 'The most humble manager of the world' staat hem ook niet Ben nu benieuwd naar dat 3luik
-
@Robbiebb_NL en anders wij wel...
Komt allemaal vast goed... En zo niet dan niet.. Het is maar een spelletje toch? Boys en girl? Er zijn belangrijkere dingen in het leven om me druk en zorgen over te maken... -
-
@The-best-manager-in-the-world_NL wij zijn ook blij dat het een echte battle lijkt te worden. In jouw woorden tussen de crew die veel ervaring heeft met battlen en 1 vd betere osm crews. Voor wat betreft niet lief vinden wat je zegt of doet. Moet je lekker zelf weten Reinier, ik vond het niet gepast en misplaatst, maar liever dat jij het doet dan iemand met zijn volle verstand... Oeps zeg ik weer wat ik denk..
-
@Robbiebb_NL dat een crew manager van je verliest met tk tegen tk is geen trashtalk dat is huilen
-
The best manager in the world_NLreplied to Glennevire_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@Glennevire_NL Met een nare tk-tk verlies impliceer ik eerder dat het jammer is voor het verloop, niet dat ik er zozeer meteen om aan het huilen ben. Was een terechte uitwinst van Vertrigo.
@putse-boys_NL nou nou... rustig aan he ... ik zal het voortaan laten, het heeft wel extra spanningen opgeleverd, hopelijk is dat weer een extra motivator!
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@Robbiebb_NL dat een crew manager van je verliest met tk tegen tk is geen trashtalk dat is huilen
zoals jij na elke 'steal' huilt?
-
@Robbiebb_NL hahahaha daar heb je gelijk in. Ik zou niet meer huilen na steals
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Excuses dan, heb niks gezegd.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Extra motivatie was bij ons niet nodig. Zeker niet na onze eerste slechte ronde.. We gaan ons best (blijven) doen..