OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@The-best-manager-in-the-world_NL wij zijn ook blij dat het een echte battle lijkt te worden. In jouw woorden tussen de crew die veel ervaring heeft met battlen en 1 vd betere osm crews. Voor wat betreft niet lief vinden wat je zegt of doet. Moet je lekker zelf weten Reinier, ik vond het niet gepast en misplaatst, maar liever dat jij het doet dan iemand met zijn volle verstand... Oeps zeg ik weer wat ik denk..
-
@Robbiebb_NL dat een crew manager van je verliest met tk tegen tk is geen trashtalk dat is huilen
-
The best manager in the world_NLreplied to Glennevire_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@Glennevire_NL Met een nare tk-tk verlies impliceer ik eerder dat het jammer is voor het verloop, niet dat ik er zozeer meteen om aan het huilen ben. Was een terechte uitwinst van Vertrigo.
@putse-boys_NL nou nou... rustig aan he ... ik zal het voortaan laten, het heeft wel extra spanningen opgeleverd, hopelijk is dat weer een extra motivator!
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@Robbiebb_NL dat een crew manager van je verliest met tk tegen tk is geen trashtalk dat is huilen
zoals jij na elke 'steal' huilt?
-
@Robbiebb_NL hahahaha daar heb je gelijk in. Ik zou niet meer huilen na steals
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Excuses dan, heb niks gezegd.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Extra motivatie was bij ons niet nodig. Zeker niet na onze eerste slechte ronde.. We gaan ons best (blijven) doen..
-
Jammer dat the most humble manager of the world vanavond vrij is..
-
@Rubber890_NL die is z'n messen aan het slijpen
-
@Dave-Jansen_NL tenzij men wil winnen (j/k)
-
@maricja_NL inderdaad. Wij moeten naast het forum die rommel in de groepsapp ook nog eens aanhoren
-
@Glennevire_NL oef die is raak
-
@Rubber890_NL Lekker gedaan Rem
-
@maricja_NL wanneer boeken jij en @Rubber890_NL hotel kamer samen? Ligt wel erg dicht op....
-
Een lesje effectief zijn gehad vanavond... well done @Rubber890_NL en @maricja_NL
-
@Dave-Jansen_NL nou Dave laat ik maar verder niet op reageren. Voor mij was mijn punt gemaakt en de discussie gesloten. Als jij niet goed "wilt" lezen prima..
-
@Glennevire_NL iiiieeeeuuuwwwww
-
@BolaBranca_NL67 wel veel onderlinge potjes in de loting helaas
-
@BolaBranca_NL67 idd knappe prestatie @maricja_NL en @Rubber890_NL Goed gespeeld