OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@BolaBranca_NL67 idd knappe prestatie @maricja_NL en @Rubber890_NL Goed gespeeld
-
@Rubber890_NL ben je gay?
-
@Glennevire_NL hotelkamers..
-
Iedereen zn punt weer gemaakt, modder terug in de poel tot na het einde van de competitie... hou graag mn wedstrijdtenue mooi ehehe
-
@Rubber890_NL wat is daar mis mee dan?
-
@BolaBranca_NL67 een luie voetballer dus?
-
@Rubber890_NL in real life wel... ben net zeefuik hahaha
-
@Glennevire_NL Nah, niet nodig. Hebben het LFS Paleis tot onze beschikking.
-
@BolaBranca_NL67 Mijn effectiviteit lag ook niet hoog. 9 kansen voor 1 doelpunt. Eerlijk gezegd had gedacht dat ik eruit zou vliegen op pingels. Om de een of andere reden, overkomt mij dat wel es
-
@maricja_NL pingels lag eigenlijk ook in mijn lijn der verwachting... in iedergeval afgetroefd in alle stats...
-
@BolaBranca_NL67 Ach je focus kan nu vol op de competitie en die rustdagen hebben ook wat toch
-
Ach we kunnen er alleen het beste van maken en meer doen dan ons best zit er niet in.
Het is makkelijk om die bc op zak te houden en de battle te laten lopen maar voor de tegenstander is het ook niet leuk.
Als ik zie dat in die andere poule de 2 onderste teams niet eens meer starten omdat ze al kansloos zijn en bij ons 1 tegenstander zit die er vanaf wedstrijd 1 al de brij aan geeft.
Dan vind ik dat we het nog keurig doen.
Onze huidige battle is al een paar dagen bezig en we zitten in de hoek waar de kleine tikjes vallen maar we zijn nog niet knock out. We wisten dat het zwaar ging worden tegen een tegenstander die al jaren in de top mee draait en in de jaren goede tactieken heeft ontwikkeld.
Wij komen eigenlijk net pas kijken met onze crew, hebben al Europa League gespeeld afgelopen seizoen en ook wij zijn bezig met experimenteren wat hopelijk tot mooie tactieken leid.
Kortom ik vind dat we goed bezig zijn. En ook al vliegen we er dik af aan het einde van de streep, wij hebben toch de gezelligste crew hahaha. -
@maricja_NL elk nadeel heeft zn voordelen
-
@alex7ander7_NL
er is 1 punt in je verhaal waar ik het juist niet mee eens ben !!!
het feit dat jullie het gezelligste crew hebben !!! dan ken je onze crew nog niet maat.. wij organiseren uitjes waar we naar toe gaan !!! -
@stannleyy_NL Verdorie, jullie zijn ons voor! Wij volgens jullie voorbeeld hierin dan
-
@BolaBranca_NL67
was een beetje voor de hand liggend -
@stannleyy_NL Iemand moet de eerste zijn he... de andere zijn volgers hahaha
-
Uitjes vinden al jaren plaats
-
Onder de gerenomeerde crews ongetwijfeld
-
@stannleyy_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL
er is 1 punt in je verhaal waar ik het juist niet mee eens ben !!!
het feit dat jullie het gezelligste crew hebben !!! dan ken je onze crew nog niet maat.. wij organiseren uitjes waar we naar toe gaan !!!En wat voor uitjes doen jullie zoal dan?