OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Aan ene kant idd drukte en vakantie. Aan andere kant ook zonde om pas over maand of later die duels te spelen. Moet je weer opnieuw in die flow komen.
-
@jonesy_NL haha ja hoor, je zal niet de laatste zijn die mij op een nederlaag trakteert
-
@maricja_NL hij happy? Ik geloof dat er al eerder commotie is geweest hier op het forum door een uitspraak van hem.
Hoe fanatiek kan je zijn zeg.
Denk je nou werkelijk dat ik screens ga maken als ik win met een tk tegen?
Ik geloof dat wij hier allemaal toch wel vaker gewonnen hebben terwijl we een tk tegen hebben gekregen.
Maar ja ik begrijp het wel, een kinderhand is snel gevuld. -
@alex7ander7_NL
- Het is maar een spel, vooral niet te serieus nemen
- Het is maar een forum, vooral niet te serieus nemen
- Omdat je het serieus neemt kan je erop wachten dat het de volgende keer weer gebeurt
-
@maricja_NL klopt idd.. Maar je hebt genieten en genieten.. En nee, ik ga het verschil niet uitleggen.. Maar iedereen moet doen waar hij of in jou geval zij zich goed bij voelt.. Ik zie persoonlijk de meerwaarde er totaal niet van in.. Maar dat is mijn mening.. Wat heb je nog te bewijzen als je al the best manager in the world bent? Maar ieder zijn ding en "moment of fame". Its just a game en en zijn belangrijkere dingen op de wereld in ieder geval voor mij zeker wel...
-
Je mag toch wel verwachten dat iemand die geloof ik in de top 20 heeft gestaan van osm toch zal winnen van iemand die ergens op plek 30.000 staat.
Knap hoor.
Is gewoon ziekelijk om daar meteen screens van te maken en de desbetreffende manager meteen in 10min uitdagende pb berichtjes te sturen.
Ik vraag me af hoe oud hij is, lijkt wel een kind van 14.
Maar goed, zal erover ophouden. -
Lief mannen, bedankt
-
@spectraaaaa_NL precies dit
Thnx Dave! -
@alex7ander7_NL jouw reacties maken ook prima reclame voor GG zie ik. Zeggen dat er belangrijke zaken in het leven zijn maar wel constant serieus erop in gaan. Laat Reinier lekker plaatsen wat hij wil, boeieeee
-
Oftewel, tijd voor een update:
-
@putse-boys_NL precies dat laatste. Je kan het serieus opvatten en je aangevallen voelen, maar dat moet je juist niet doen joh. Tis maar een forum. Anders kan je helemaal niets meer zeggen. De één is fanatieker dan de ander. Dus gewoon chill
Menig vrouw die aan het menstrueren is, reageert minder opvliegend. Dus kop op.
-
GG was trouwens mn allereerste crew, alleen toen heette het nog All Star Crew en daarna The Godfather. Leuk om te zien hoe de crew gegroeid is btw. :thumbsup_tone1:
-
@maricja_NL je staat nog bij ons op het forum in het Hall of Fame topic.
-
@alex7ander7_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Je mag toch wel verwachten dat iemand die geloof ik in de top 20 heeft gestaan van osm toch zal winnen van iemand die ergens op plek 30.000 staat.
Knap hoor.
Is gewoon ziekelijk om daar meteen screens van te maken en de desbetreffende manager meteen in 10min uitdagende pb berichtjes te sturen.
Ik vraag me af hoe oud hij is, lijkt wel een kind van 14.
Maar goed, zal erover ophouden.prive bericht berichtjes? :s
-
@maricja_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@jonesy_NL haha ja hoor, je zal niet de laatste zijn die mij op een nederlaag trakteert
Maar het was wel een hele pijnlijke..
-
@alex7ander7_NL In the Hall of Fame nog wel? Dat had ik niet verwacht, maar wel leuk om dat te horen
-
@jonesy_NL Dat was het zeker, maar de engine kan soms raar lopen
-
@jonesy_NL Dat was het zeker, maar de engine kan soms raar lopen
Ik had jou tactiek gewoon goed doorgrond
Edit: Mijn smileys werken blijkbaar niet meer
-
@jonesy_NL Dat moet het haast wel zijn idd
-
@jonesy_NL Dat moet het haast wel zijn idd
Jij moet nog bij mij komen spelen he, ik kijk er naar uit!