OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Spannend was het wel..
-
@Robbiebb_NL ja klopt, had achteraf gewoon in de eerste helft alles erop moeten gooien en dan in de 2e helft op mn kont zitten. Dat had me waarschijnlijk meer opgeleverd dan nu
-
@jonesy_NL de engine was volgensmij helemaal in de war door de hoeveelheid switches die plaatsvonden in de aanloop naar de simu
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Wat klote die laatste simu, 10 minuten te laat..... Ongelofelijk.
Dat probleem hadden wij ook
Thnx voor de heerlijk spannende battle!
-
@Vertrigo_NL waar was jouw 4e tk gebleven?
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
2 voor jou, 1 voor @RAWstyler_NL en 1 voor @maricja_NL
-
@Vertrigo_NL ah, dat verklaart t!
-
Wie heeft er gewonnen @Vertrigo_NL ?? En gaat GG of OSP door?
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@jonesy_NL de engine was volgensmij helemaal in de war door de hoeveelheid switches die plaatsvonden in de aanloop naar de simu
Haha ja, ik kreeg het maar net gemanaged Wij achter jullie aan en jullie achter ons aan..
-
@Glennevire_NL
GG wint van LFS met 21 punten. OSP gaat door. GG niet.
-
Ik zal morgenochtend de eindstand van OSU - IMP posten
-
@jonesy_NL toch gefeliciteerd!!! Goed gedaan. Als Reinier maar 1 punt pakt met 4TK doe je toch uitstekend gedaan
-
Heren en Dame,
Het lijkt mij toch echt wel tijd voor de befaamde: Screen van Rein
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXXIncoming!
-
This post is deleted!
-
@Pepcoachie_NL Hij lijkt wel sprekend
-
Jeetje wat ben ik toch een schoonheid!
-
Eindstand LFS - GG
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Worden die TK's dan ingezet om een tactische meesterzet te behalen of zijn er sommige bij die andere doeleinde hebben?
-
@Vertrigo_NL Gefeliciteerd met jullie overwinning GG, zeer spannend tot op de laatste speeldag!
-
Het was een spannende battle. Gefeliciteerd met de overwinning GG :thumbsup_tone1:
En we gaan vast nog es een Friendly battle doen