OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@maricja_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL bij ons ook in de app.
"Ze zijn gewisseld!"
"Terug!"
"Nu heeft Flora weer losing staan, TERUG!"
En dat een half uur lang. :rofl:
Diederik stond aan de kant van de weg z'n tactiek te verwisselen ook.
Wat was dat idioot zegHaha idd Zat ik in de auto, zag ik ineens dat er gebeld werd. Hadden Reinier en Pepijn gebeld omdat Flora toch geswitcht was. XD Even aan de kant van de weg gaan staan en nog een paar keer veranderd. XD Op het laatst was ik net aan het switchen toen eindelijk de simulatie was en viel de coinflip voor ons de verkeerde kant op XD Ineens naar een andere formatie kon ook niet meer, dan stonden er spelers in de verkeerde linie en zouden we op straffen verliezen. Wat een spanning XD
GG, bedankt voor de battle. Eind vorige battle zat ik in het buitenland zonder fatsoenlijke wifi en kon dus niks doen, begin deze battle liep het ook niet (3 uit 4 en het slechtste team met ds 1) en ik had sws niet echt plezier meer in het spelletje. Deze leuke battle heeft het plezier weer teruggebracht, anders was ik misschien wel gestopt met osm.
Eigenlijk wel een prima uitslag dit. Wij zijn poulewinnaar, GG pakt de battle. Jullie hebben er ook zo'n leuke battle van gemaakt dat ik eigenlijk wel blij ben dat jullie niet helemaal met lege handen staan. @alex7ander7_NL @jonesy_NL @BolaBranca_NL @putse-boys_NL @Vertrigo_NL
Hopelijk spelen we binnenkort nog eens zo'n leuke battle tegen jullie.
-
@waterhoen19_NL als jullie voor ons LFS willen uitschakelen; graag.
-
@RAWstyler_NL jah ik dacht, ik bel je maar ook je aandacht te trekken want he reageerde niet op app. Dus dan maar zo
-
@maricja_NL nemen jullie het zo extreem verliezen jullie het nog >.< xD
-
Eindstand OSP -SVON
Ik wacht nog op een bevestiging van hun kant.Proficiat alle crews voor het deelnemen en all the best voor de toekomst SVON!
-
@waterhoen19_NL Thanks! Het was een mooie battle voor ons, goede samenwerking en dan ook nog weinig tegenslagen. Ook geen strafpunten opgelopen waar we nog wel eens stomme fouten maakten.
Jullie succes tegen LFS. Dan gaan wij ons best doen om via OSP de finale te behalen en wie weet zien we elkaar dan weer.
-
@Sanderjep15_NL kan je rekenen !!
-
-
@Glennevire_NL zoals Diederik al zei, was hij bezig met het omzetten van z'n tactiek naar een losing maar toen was daar de simulatie, die ook nog es ruim later was dan normaal.
Het zou wat geweest zijn als de sim niet kwam omdat ie gek werd van de tactiek wisselingen
-
Stroperige poulefase voor LFS, maar de hoofdzaak is dat we wel poulewinnaar zijn. Nu de kraker tegen OSU!
-
Bij deze wil ik LFS nog bedanken voor de fantastische battle.
En alle 4 de halve finalisten heel veel succes wensen en moge de beste winnen.
Ik verwacht veel van Imperium deze editie.
Wij hebben het in ieder geval goed gedaan met 3 overwinningen in 4 wedstrijden met als klapper, de winst tegen 1 van de beste crews LFS.
We mogen trots zijn en kijken er naar uit om volgend jaar weer mee te doen.
Organisatoren bedankt. -
Gefeliciteerd LFS met de groepswinst. Mooie win-win situatie.
-
Al bekend wanneer de halve finales plaats zullen vinden?
-
@stannleyy_NL Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :3
-
we zijn druk in overleg met de 4 halve finalisten om een geschikte datum te vinden
-
Komt goed
-
September dus
-
Denk wel eerder
-
Eindstanden Poulefase:
Na mooie 3e wedstrijden in de 2 poules zijn dit de eindstanden van de poules:Poule A:
Poule B:
Bij Poule A gaan Imperium en OSM Striker Ultras naar de halve finales. Zij zullen hier strijden tegen OSM Striker Pro Squad en Looking for Silverware. Felicitaties voor de halve finalisten en veel succes in de komende rondes.
In groep B is de beslissing uiteindelijk gevallen op basis van onderling resultaat tussen de top 3 crews. Alle afvallers bedankt voor deelname en misschien tot een volgende editie of crewbattle.
-
Informatie over de halve finale wedstrijden:
In de afgelopen weken heeft de organisatie gesproken met de beheerders van de 4 halve finalisten. Helaas is het niet mogelijk gebleken om de battles tegelijkertijd te starten.Op basis van de eindranking zijn dit de halve finale wedstrijden:
- Imperium vs. OSM Striker Pro Squad
- Looking for Silverware vs. OSM Striker Ultras
Hierbij zullen Imperium en Looking for Silverware de competities aanmaken.
Wedstrijd 1:
De halve finale wedstrijd tussen Imperium en OSM Striker Pro Squad zal, onder voorbehoud, starten op 4 September. Vanwege de aanstaande vakantie periodes is een eerdere start niet mogelijk. Extra gegevens over de battle zullen later bekend gemaakt worden.Wedstrijd 2:
De halve finale wedstrijd tussen Looking for Silverware en OSM Striker Ultras zal starten op woensdag 21 Juni.De competitie zal gespeeld worden in Georgie, met onderstaande verdeling:
Looking for Silverware €126,62M
DS1 Dinamo Tbilisi 29,45M
DS3 Lokomotivi Tbilisi 27,51M
DS5 Torpedo Kutaisi 25,86M
DS7 Samtredia 22,44M
DS9 Kolkheti Poli 21,36MOSM Striker Ultras €126,20M
DS1 Saburtalo 29,25M
DS3 Dila Gori 25,64M
DS5 Dinamo Baturni 24,67M
DS7 Chikhura 23,51M
DS9 Shukura 23,13MAlle deelnemende crews ( @den-Hertog_NL, @Christiano-Mengelaldo_NL , @waterhoen19_NL , & @The-Best-Manager-in-the-world_NL ) hebben tot woensdag 21 Juni 12:00uur om de teamverdeling bekend te maken. Later bekend maken van de teamverdeling of niet bekend maken, zal leiden tot puntenaftrek. Meer informatie over de puntentellingen en regels is hier terug te lezen: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/6041/osm-crewkampioenschappen-2016-2017-ck16-17/8
Van de thuisspelende crews wordt verwacht dat de competitie wordt aangemaakt tussen 20:15 en 20:30 uur. De benodigde BossCoins zullen gedurende de voorbereiding worden teruggestort door GameBasics. Voor de instructies over het aanmaken van de competitie, zie de regels en de toegezonden informatie vanuit de Organisatie.