OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Mooi dat OSP sterk begonnen is! Ik had al wel verwacht dat OSP prima tegenstand zou gaan bieden, aangezien ze best een prima team hebben met de mannen die nu spelen. IMP is echter zoals gewoonlijk (voor het grootste deel) al bezig met goed te bouwen, ik denk dat het vooral de taak aan OSP is om daarin proberen bij te blijven voor zover ze kunnen
-
@Sanderjep15_NL he maat. Hoe staat het er nu voor qua stand?
Veel plezier en succes verder -
@glennevire_nl Vanaf vanavond heb ik tijd om dagelijks een stand te posten tot het einde.
Vanochtend een tussenstand gemaakt zonder de officiële sheet, daar kwam ik op 876 - 970 in het voordeel van OSP.
Zij hebben wel 3 tks meer ingezet (4 om 7) maar staan dan wel met 3 teams in de halve finale beker. -
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 12/22:
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 13/22:
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 15/22:
-
Goed bezig OSP
-
OSP zet hier gewoon even een bazenprestatie neer. Meteen alle 5 naar OSU halen na deze battle zou ik zeggen
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Haha, na de CKwinst zou het inderdaad best kunnen dat er een paar OSU komen versterken
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 17/22
-
Spannend tot het eind, hoe staat het met de tussenstand qua TK's?
-
Sterk bezig OSP
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 18/22:
-
@dave-jansen_nl
Om voor mn eigen 'prestaties' te spreken.. Die zijn er niet, vanaf speeldag 1 liep het al waardeloos, daarna nooit meer dat moraal goed gekregen.
OSP speelt een erg sterk seizoen, met nog 4 speeldagen te gaan ziet het er somber uit voor ons. -
Weet iemand of er nog iets gedaan gaat worden tegen de simulatie van gisteren aangezien niemand van ons zijn tactiek of opstelling heeft kunnen doen?!?
-
Heb jij ooit geweten dat er iets aan gedaan werd dan?
Zal niet gebeuren.
-
@a-touch-of-magic_nl
Nee nooit.. maar ik vind niet dat dit kan om eerlijk te zijn.. natuurlijk hebben beide crews hier last van gehad -
Goed bezig OSP!! Had ik echt niet verwacht. Is de buit al binnen of nog niet?
-
@glennevire_nl de buit is voor zover ik weet al binnen..