LFS Cup loting & Discussietopic
-
Moderator competitie 1: Wooper
Moderator competitie 2:De start van de 2e ronde is op maandag 7 juni. De leagues zullen worden aangemaakt om 21.30
-
We komen er ner achter dat the doerak league niet meer bestaat. We gaan dus niet met deze teams spelen. We gaan op zoek naar een andere competitie voor de volgende ronde. Komen hier nog op terug.
-
This post is deleted!
-
We hebben ervoor gekozen om verder te gaan in de Community League S. De loting zoals het was behouden we en hebben hieraan de nieuwe pakketjes gekoppeld. Hieronder nogmaals de loting met de nieuwe pakketjes.
Moderators
Competitie 1: Wooper
Competitie 2: RísingStarDe competities worden maandag 7 juni tussen rond 21:30 uur aangemaakt.
-
Wat gaat dit betekenen voor de puntentelling? Blijft dit gelijk?
-
@joost-sœter_nl De doelstellingen zijn berekend met DS sheet, de puntentelling blijft hetzelfde
-
-
ما هذا هل احد يتحدث عربي
-
@mohammed-gamel999 I want to understand what you are talking about
-
@mohammed-gamel999 I think you're on the wrong forum
You should look for the World of Arabic forum.https://forum.onlinesoccermanager.nl/category/2/general-discussion
-
@maricja_nl I know the Arab Forum and I can speak Arabic, Turkish, French, Dutch and German, I can speak any language
-
Had tot gisteren alleen 1 schammel puntje tegen mijn partner. Win ik met 3-1 als eerste en enige tot nu toe van koploper Vélez Sarfield. Mooie opsteker
-
-
@fc-legend-kyrill_nl -- gefeliciteerd nog
-
Nieuwe tussenstanden
-
Nieuwe tussenstanden
-
Nieuwe tussenstanden voor de laatste ronde
-
Proficiat aan de duo's die de finale bereikt hebben.
De loting gaat straks door.
De start van de finale is op maandag 5 juli 2021 om 21.30
De competitie zal starten rond 21.30 -
https://chooserandom.com/groups/37b84f66-6350-494d-8fcb-94b80277efbe
Start finale:
Maandag 5 juli 2021 om 21.30
Moderator: Risingstar -
Even een reminder:
Vanavond gaat de finale van start. Ik maak de competitie rond 21:30 uur aan.
Succes iedereen!