LFS Cup loting & Discussietopic
-
Gewoon de waarde is wel een overtreding, als je in eerste bericht de regels leest zie je dat je boven de waarde moet kopen.
Regels:
Oefenwedstrijden zijn enkel toegestaan tegen je partner
Een speler mag maar 1x onderling verhandeld worden per duo, boven de waarde.
In onderlinge wedstrijden gelden de regels van de Crew Cup
Besloten trainingen zijn toegestaan
Directe verkopen zijn toegestaan -
@gizmo69_nl lol serieus?
Een mens leert dagelijks bij.
Goed dit hier mee te maken dan en niet in crewcup.
Hoe een mens zoiets zelfs controleert in een LFS cup -
@aurélie-melis_nl dus omdat jij en je maatje hier voor de lol aan meedoen horen regels niet voor jou te gelden? Das nogal kromme gedachte....
-
@fc-legend-kyrill_nl zeg ik helemaal niet + wist niet eens dat dit een regel was. Ik dacht gewoon niet verkopen onder de waarde.
-
@fc-legend-kyrill_nl
dus dat.... en jij speelt.toch al een tijdje osm? Je organiseerde zelfs nog een evenement toen. En jij weet de regels niet?? Jammer dat je dan zo reageert trouwens. Manman
-
Nieuwe tussenstanden
-
Nieuwe tussenstanden
-
De nieuwe tussenstanden
-
Goede morgen iedereen
wil alle kampioenen feliciteren
en alle koppels die naar de finale gaan. Heb nog geen eindstand gezien maar bij deze. Ik geloof dat ikzelf niet doorga door 1 doelpunt ofzo
jammer maar ja spannend was het zeker. Bedankt manne en tot volgend jaar weer
-
@carphunter79_nl Thanks
-
De einstanden van de 1e ronde
De tussenstanden van de lopende competities
-
Geplaatst voor de volgende ronde
Risingstar & FcCollection - De Rode Dekhengst
Gzimo69 & Renkie - FC Danilai united
Bassieboyz & Kara Kartal09 - The Klagers
AjaxN001 & Zuuk United - Naske's1
Cicinho24 & wooper - Fc Katoey
Pi1977 & Gaitwanker - The Pi Wankers
Pauldiola & Ricquelme - Boca Seniors
Zork Angels & Andy Vanmechelen - Gevoelige rob heeft de groep verlaten
Genious18 & kingnilo - De BelastingsontwijkersDe winnende duo's van competitie 3,4 en 12 komen hier nog bij.
-
@carphunter79_nl thx maat
-
Eindstanden
-
Bij competitie 4 kloppen de punten voor doelsaldo niet.
Volgens mij maakt het niks uit voor de eindstand. -
Gefeliciteerd aan alle teams die de volgende ronde hebben bereikt. Alle teams die het niet gehaald hebben, helaas! Volgend jaar weer een nieuwe kans
De volgende ronde zal maandag 7 juni van start gaan. Dit is nog wel onder voorbehoud van de events planning. De loting zal zaterdag 5 juni verricht worden.
Ik wil alle teams alvast veel succes wensen in de halve finale van de LFS Cup en moge de beste naar de finale gaan!
-
Volgende ronde start definitief op maandag 7 juni. Zaterdag 5 juni zal de loting gedaan worden door Mathieu.
-
-
Ik heb Pauldiola/Ricquelme - Genious/Kingnilo moeten switchen doordat er 2 LFS groepen in competitie 2 zitten.
-
This post is deleted!