Centen generen
-
Mijn liefhebbende voetbal fan, fijn je hier te zien.
Hopelijk speel je al een aantal jaar, of misschien wel minder, OSM en kun jij mij een goede tactiek vertellen wat betreft het verdienen van geld. Ik merk dat ik al veel te lang al niet meer heb gespeeld want er zijn voor mij namelijk een hele hoop nieuwe dingen.
Dus als iemand mij daar een beetje in kan begeleiden met onder andere de centen, zou ik dat zeer en zeer op prijs stellen.Alvast bedankt
-
@schadowstorm_nl
Hoi,De meest gebruikte methode om geld te verdienen in OSM is om spelers te verhandelen, waarbij spelers met een hogere verkoopwaarde worden verkocht in verhouding tot de inkoopprijs. Dit kan op allerlei verschillende manieren en wat het beste werkt is iets dat je als manager zelf kunt uitvogelen.
-
@silvester-j_nl Aaah ja super! Ik dacht er zelf ook al aan maar het is fijn dat het even bevestigd word.
Heb jij (of iemand anders op het form) een idee waarmee je ook sneller boss coins kunt genereren in plaats van op je telefoon die (bijv) enquêtes in te vullen?
-
@SchadowStorm_NL
Ja, video's kijken, kan 9x per uur via de app.
Andere manier is gaan betalen voor coins. -
@yassin-mansousri_nl said in Centen generen:
@SchadowStorm_NL
Ja, video's kijken, kan 9x per uur via de app.
Andere manier is gaan betalen voor coins.Zie het bovenstaande. Ook kun je bij sommige promoties spellen spelen voor gratis Bosscoins.
-
Ik zou hier nog aan willen toevoegen dat om de X aantal weken er een actie is in de Business Club waarmee je dubbele of driedubbele BC beloningen kan krijgen. Dit is de makkelijkste manier om gratis, of tegen een gering bedrag, aan een significante hoeveelheid BC te komen.
-
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan hier veel mee. Hebben jullie nog eventuele andere tips omtrent het spel?
-
@schadowstorm_nl said in Centen generen:
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan hier veel mee. Hebben jullie nog eventuele andere tips omtrent het spel?
Top! Wat ik je verder nog als tip mee wil geven: probeer vooral zelf het spel te ontdekken in plaats van allerlei dingen van anderen over te nemen. Het spel gaat meer leven als je door middel van vallen en opstaan leert van je fouten. Probeer dus origineel te zijn met het instellen van tactieken en niet te veel in het oude, vertrouwde te blijven hangen!
-
Geen verdere reactie, daarom sluit ik het topic.