Community Awards 2021
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to JeffMich34_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@afca6706_nl
vijandig gebeuren hier, maar thanks!
en @wooper_NL lijkt mij voor volgend jaar inderdaad een goed idee, jullie zullen er toch het beste kijk op hebben. -
@royvdtillar_nl Gelieve op je taalgebruik te letten op het forum. Uit gerust je mening maar niet op deze manier.
-
Toch mooi om frustraties te zien, een teken dat het leeft.
Gefeliciteerd allen die zijn genomineerd.
-
@l-r-van-kessel_nl Inderdaad, wat leven in de brouwerij kan geen kwaad.
-
@daankaars_nl Ik zal er volgend jaar niet meer bijzijn. Silvester zal het waarschijnlijk opnieuw organiseren.
-
Even dit opnieuw van onder het stof halen.
DE STEMRONDE
**STEMMEN KAN VIA DEZE LINK
**
https://forms.gle/hMwdBL7L2X4QTNacADeadline stemronde: 28 december 2021 om 23.59
Bij deze heb ik alle nominaties op een rijtje gezet en kunnen jullie stemmen op de meest genoemde manager of crew.
Beste Manager:
Pauldiola: Kampioen in de finaleronde van de LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
Andy Vanmechelen: Wereldkampioen en vice kampioen met het Belgische Nationale Team
Zork Angels: Hele goede speler, 99% van de keren een top 5 prestatie in alle leagues
Renkie: Winnaar LFS Cup en altijd mooie noteringen in de KL
Cicinho24: Sterkhouder van TFE, enkele mooie KL prestaties dit seizoenBest opkomende manager
Voetbalsupportersverenigingen: Heeft zich in de kijker gespeeld na de schitterende CC prestaties
Pauldiola: 2e plaats LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
Thijn31: Goede duel en KL resultaten
Thomas Kwant123: Solide speler, speelt in elk event wel de finale competitie
Biobas: Behaalde goede CC resultaten met de crew Legendz en een mooie 2e plaats op het WK.Beste comeback
Christiano Mengelaldo: Na een pauze meteen de CC CL winnen met LFS
Frits Van Turenhout: Brengt de kanaries terug waar ze horen, naar de top
Golden Glory: Van een nagenoeg zekere degradatie naar CC CL winstVolgend jaar beter award
Cosa Nostra: Dit was het jaar niet van Cosa Nostra met 2 crew cup degradaties en wat verliesplaatsen in de duelranking
The Fifth Element: Van een nagenoeg zekere CC CL winst naar degradatie
OnlineFootballFederation: Hele sterke CC prestaties, maar telkens net naast de prijzen
Carphunter79: Kreeg heel wat nominaties, dus hopelijk volgend jaar beter!Beste Crew Cup Crew
Looking for silverware: 3 CC CL winst na elkaar, niet veel crews zullen dit nadoen
Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk CC seizoen
Talents of Zlatan: Sterke prestatie met hun 5e promotie op een rijBeste Duel Crew
Imperium: Hebben dit jaar het meeste punten gesprokkeld en staan mooi 2e in de ranking
OnlineFootballFederation: Sterke duel crew, benieuwd of ze hun 1e plaats kunnen behoudenBeste opkomende crew
Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk seizoen
The Fifth Element + Academy: Deden het goed in de CC, meermaals promotie naar hogere divisies
Kanarifuglene: Het is een lange tijd stil geweest rond deze crew, maar stilaan komen ze terug om opnieuw een stekje te vinden tussen de topcrewsMoment van het jaar
Verandering van de duelsettings
OSM WK
De laatste Crew Cup -
@john-graaff_nl deze man snapt t
-
@meneer-speksnijder_nl viel het tarief een beetje mee?
-
@andy-vanmechelen_nl mn hele ribbenkast
-
-
@andy-vanmechelen_nl Is net alsof je Verstappen vergelijkt met Mazepin of Courtois met Karius
-
@john-graaff_nl bruh veeg me op, OFF in de breedte sterker haha.
Zelfs bij OFF zullen ze hierom stiekem een beetje moeten lachenMaar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen
-
@meneer-speksnijder_nl lees het net idd gelukkig heb je deze vrolijke kerel drop aangesproken. Weet nie wie deze zogenaamde mooie jongen is hoor
maar ik hou me maar in. Doe mij maar een portie huilballetjes . En gij moet even eerst leren type voordat je de wijsneus hier wilt uithangen. Maar ja boyz have fun blijve lache allemaal
-
@dave-jansen_nl ach als jij iets zegt is t toch altijd het tegenovergestelde
-
@dave-jansen_nl
Beetje sneu en onnodig. Ik gok dat je volwassen bent, indien niet dan sorry, maar wat ben je een zielig figuur. Zou me niets verbazen als je ook Hamilton supporter blijkt te zijn.Als IMP zoveel sterker is in de breedte, waarom spelen wij dan in wisselende samenstellingen al een aantal keer achter elkaar CL in de crew cup? Hoeveelste zijn jullie de laatste 3 x geëindigd?
Ik zal ook maar ff mijn nominatie voor de volgend jaar beter erin gooien: Dave Jansen
-
Even een kleine update. In totaal hebben al 77 spelers hun stem uitgebracht.
In de meeste topics is het nog superspannend, andere waren meteen al heel duidelijk.
-
@bjorn2321_nl Helaas kan ik dit niet meer aanpassen
. Het zal dus echt pas voor volgend jaar zijn (als deze awards tenminste nog doorgaan).
-
@bjorn2321_nl omdat the GOAT nog maar 1x meegedaan heeft heb ik horen zeggen.. Beter zijn we mss niet maar wellicht wel heter
hoewel Martijn het ook al eens zeer warm krijgt op een vrijdagavond.
-
@bjorn2321_nl Dave z'n reactie was een beetje onnodig maar das nou eenmaal de ajacied in hem, hebben ze in Amsterdam wel eens vaker last van. En die volgend jaar beter award gaat toch naar @Carphunter79_NL dus daar hoef je jezelf geen zorgen om te maken.. Dave beweert overigens niet dat wij sterker in de breedte zijn maar onderdoen hoeven we zeker en vast ook niet, maar iedereen mag z'n mening uiten dus ook John Graaf
Groetjes
-
Waarom altijd rob erbij betrekken ?