Loting MoneyEvent
-
Wanneer gaan we veder?
-
@jordevjad_nl De competitie zal beginnen op dinsdag 22 maart.
-
@wooper_nl Thanx!
-
Is er al meer bekend over het vervolg van de competitie?
-
What time the final league will be created? I could be the only one finalist who's not in your whatsapp chat so I would appreciate any information here.
-
@jetont I'm not in the WhatsApp group either, don't have any more information than that the league will start today.
-
Ik zit ook niet in de whatsapp groep, terwijl ik me daar destijds wel voor aangemeld heb. Kan ik daar alsnog in?
-
Looks like I'm not the only one
-
Hi guys,
The final round would start today, but because of some connection problems, I might postpone it untill Monday 28th of March.
Atm, I am in Mexico for my wedding. I thought the connection would be better but it's a little drama.
I fly back on Wednesday, arriving on Thursday.
Friday, I will post all the information + participants.Hay iedereen,
De meesten weten dat ik momenteel in Mexico ben voor m'n huwelijk.
Door wat problemen met het internet kan ik niet anders dan de start van de competitie uitstellen tot maandag 28 maart.Donderdag ben ik terug in België, vrijdag zal ik alle informatie delen + de deelnemers.
Indien je nog in de whatsapp groep wil, gewoon een berichtje sturen naar mij via forum en ik voeg je toe.
-
Proficiat aan de finalisten!
De volgende ronde gaat van start op maandag 28 maart 2022 om 21.30
Moderator loting: Renkie
League: Teams van vroeger A -
@wooper_nl
Dat ben ik. Ik zal rond 21.30 uur de uitnodigingen versturen. -
Inter heeft na de nederlaag van vandaag tegen mij ontslag genomen. Beetje jammer!
-
@jordevjad_nl Blijft vervelend dat men ontslag neemt in events. Het zal helaas vast niet de laatste zijn.
Om competitievervalsing zo veel mogelijk te voorkomen, heeft @wooper_NL snel gekeken naar de laatste standen en toegestaan om een afgevallen deelnemer uit de halve finale toe te laten.Hopelijk blijven de kansen zo voor iedereen verder gelijk gedurende het seizoen.
Succes verder allen!
-
We zijn net nog niet over de helft. Dit is de voorlopige stand.
-
@wooper_nl heb je gezopen? 🤨
-
@martijnfc_nl aangepast
-
Proficiat Joost The Best Lol met de Money league winst!
De winnaars zullen van mij deze week een berichtje krijgen.
-
Nogmaals proficiat !! Terechte winnaar !
Over alle 3 de rondes zeer goed gepresteerd -
@wooper_nl Jij bedankt voor de organisatie! Toernooien zonder transfers waar de focus meer op de tactieken ligt blijven erg leuk om te spelen, net als voorheen het NK bijvoorbeeld.
-
W wooper_NL locked this topic on