Loting CC89
-
Wij, SameVision Veterans, komen er pas achter dat er gisteren een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd in de competitie indeling en loting. Helaas heeft 1 manager van ons daardoor een verkeerd team ingenomen: Genoa ipv Getafe. Gaat dit resulteren in min-punten of niet ivm de late wijziging?
-
Uitnodigingen voor de Eredivisie zijn de deur uit! Bij problemen hoor ik het graag. Veel succes iedereen!
-
@mrauto_nl kan ik beamen! Sir Heyvaert heeft trouwens nog steeds zijn invite niet ontvangen!
-
Wat een gedoe zeg bij Tweede Divisie zo laat de competitie aanmaken, dan vervolgens na 22:30 uitnodiging sturen zie ik dat aantal al erin zitten en enkel van ze eigen crew erin zitten terwijl die pas als laatste uitgenodigd mag worden, en 2 van onze managers pas 22:43 en 22:48 uit uitnodiging krijgen. Hoop dat hier wat aan gedaan word!
-
Ik zit er ook pas nu in
-
-
@lfcklompie_nl Gisteren is iedere crewcaptain van de crews met wijzigingen geïnformeerd over de wijzigingen. In jullie geval heeft @peter1032_1_NL een pm van mij gehad met de informatie over de wijziging en hierop te letten.
Dat 1 manager het verkeerde team heeft ingenomen, wilt zeggen dat de andere 3 managers dus wel het juiste team ingenomen hebben. Dus de informatie heeft jullie wel bereikt.
-
@little-minion_nl Helaas zeggen deze screenshots niets
Zoals uitgelegd in de regels moet aantoonbaar gemaakt worden dat de eigen crewleden er als eerste en enige in zitten en dat kan uit deze screenshots niet opgemaakt worden, omdat ook andere managers in de league zitten.
-
Het overtredingen topic is aangemaakt. Overtredingen kunnen daar gemeld worden.
Discussies kunnen gevoerd worden in het CC discussie topic.Voor vragen kunnen jullie altijd bij mij terecht
Hierbij sluit ik dit topic van de loting en rest mij nog het volgende te zeggen:
Veel succes iedereen!!
-
-