Overtredingen CC89
-
@wooper_nl Idemo hier. Nog eentje van hem tegen een andere manager van ons (Heijmans_3)
-
@patje-miltie_nl Ook tegen Hokkebok bij ons:
-
@douwe-kooistra_nl
En ook bij Mario
-
En wederom, nu tegen Loquico.
-
Onze excuses voor het ongemak. Onze manager haalde het even door mekaar heen. Hij dacht dat ie op zijn FMS slotje bezig was. Waar wel oefenwedstrijden zijn toegestaan. Kan een keer gebeuren Helaas kost ons dit een hoop strafpunten hoop nie dat we nu een beetje voor spek en bonen meespelen. Misschien kunne jullie dit een keer door de vingers zien Onze manager wil graag zijn excuses aanbieden aan iedere manager waar hij tegen geoefend heeft. Mochten jullie het toch wille doorzette dat we bestraft worden. Kan ik me daar ook wat bij voorstellen. Ik heb wel de cc regels gedeeld . Was een foutje van Hansi. Ik hoor het wel van jullie mvgr
-
En anders spelen jullie een oefenwedstrijd tegen Hansibosi. Is het ook opgelost toch? nee zonder dolle. Ik hoor het wel
-
@carphunter79_nl wel allemaal gewonnen, doet ie goed
-
@daankaars_nl
-
-
@mrauto_nl in de screenshots is te zien dat 11 teams al ingenomen zijn, hoe is daaraan te zien dat de betreffende crew als eerst de invites hebben gehad?
om straffen uit te delen moet er wel bewijs zijn lijkt mij.
-
@mrauto_nl Om te kunnen straffen, moet er goed bewijs zijn en dat zijn deze screens niet.
Ik heb ook met @Little-Minion_NL gesproken hieromtrent en hem ook uitleg verschaft. Dezelfde uitleg zal ik ook hier delen."De screens geven geen daadwerkelijk bewijs dat zij op onrechtmatige wijze uitgenodigd zijn.
Er zitten al managers in de league, wat duidt dat er ook genoeg managers wel een invite gehad hebben. Managers kunnen namelijk allen wel een invite gehad hebben, maar trager zijn met reageren en de league te joinen."Daarnaast is het mogelijk dat de internetverbinding trager is bij de een dan de ander (Wifi/3G/4G/5G) en de invite wat later aankomt.
Mooi voorbeeld daarvan is de invite in de EL naar mij. Ik had geen pushmelding, maar de invite stond al wel klaar. En een crewgenoot moest zelfs de app eerst refreshen om de invite te kunnen pakken, terwijl hij wel de pushmelding gehad had. Dit zijn al 2 voorbeelden waarbij de invites verstuur zijn, maar bij de ontvanger iets gaande is.
Als een overtreding gemeld wordt, moet het bewijs ook goed zijn om daarop te kunnen oordelen. Een rechter kan een moordenaar ook niet zomaar veroordelen bijv. Daarvoor moet ook bewijs zijn, zoals camerabeelden, DNA en vingerafdrukken, om iig de schuld aan te tonen en alle twijfels uit te sluiten. Datzelfde is hier ook.
Dus van "wegwimpelen" is geen sprake. Dat je het er niet mee eens bent, omdat je gevoel anders zegt, is een ander verhaal. Maar op gevoel, kunnen we niet straffen
Andersom zou jij ook willen dat er sluitend bewijs is tegen jou, als jij beschuldigd zou worden.Hier kan je een voorbeeld vinden van een geval waarbij eigen crewleden duidelijk als eerste in de league zitten en de andere manager geen invite heeft gehad.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61586/overtredingen-cc83/2
En screen van de stand met de 4 managers van dezelfde crew mag ook natuurlijk. -
@carphunter79_nl Hansi heeft inderdaad zich bij mij gemeld en aangegeven per ongeluk een oefenpotje gespeeld te hebben.
Hij heeft uitleg gegeven en zijn excuses aangeboden.
De straf zal wel blijven staan en hij toonde hiervoor ook begrip.Hij zal vast de laatste niet zijn die deze vergissing maakt.
Een misklik in het scherm is snel gemaakt. Dus neem even een seconde extra tijd ervoor -
@mrauto_nl Wordt niet weg gewimnpeld he. Staat een duidelijke uitleg waarom ze er niets mee kunnen.
Ondanks dat men je waarschijnlijk wel gelooft is het niet te bewijzen dat de andere managers er nog wel of niet zaten.
-
@maricja_nl ok ik kon het proberen. Bedankt voor je uitleg we gaan er wat van proberen te maken. Succes iedereen
-
Een misklik ok…maar hij speelde tegen iedereen
-
@mrauto_nl
Goedeavond,
Voor iemand die zo hard hamert op regels, hou je je er zelf niet zo goed aan kerel
Screenshotjes volgen over paar minuten -
CC89 - Tweede Divisie
Transfer tussen Sir Heyvaert en mrauto niet boven de waarde van de speler:
Daarnaast transfer tussen bas van Aerts en mrauto niet boven de waarde van de speler: