NCK - Opzet & Inschrijftopic
-
Azzurri doet ook mee
-
@andy-vanmechelen_nl Ik heb ze erbij gezet
-
@rísingstar_nl Hoi Risingstar,
Wij van S-Crew vinden het prima om de duel top 100 aan te houden. Als we de CC meenemen, maken we het onszelf een stuk makkelijker, maar dan ben ik bang dat alleen de hoofdcrew kan meedoen. Onze voorkeur is de duel top 100.Groet, Jeffrey
-
@rickk6_nl Ik heb wat crews gesproken en hier op het forum ook een reactie, maar we houden het zoals het was. De indeling zal op basis zijn van de duel ranking.
-
De inschrijving loopt nog tot aankomende vrijdag 23:59 uur! Vergeet deze week dus niet je crew in te schrijven
-
De Musketiers doen ook mee
-
Update indeling:
-
Excuses er zit een fout in de indeling. S Crew United 2 kan helaas met deze indeling niet mee doen, tenzij er zoveel aanmeldingen binnenkomen voor een derde divisie.
-
@rísingstar_nl Helemaal goed!
-
@rísingstar_nl Hi, duidelijk. Ik heb het gedeeld on onze chat.
Dank!
-
@rísingstar_nl Online Soccer Tigers zou graag mee willen doen
-
Talents of Zlatan heeft ook net toegezegd
-
Mooi, dan hebben we nu twee volle divisies! Alle aanmeldingen die nog binnenkomen worden op een wachtlijst gezet en geplaatst indien er meer aanmeldingen of afzeggingen komen.
-
@rísingstar_nl Golden Glory (mijn crew) had 23 april al toegezegd via Andy en ik merk op dat we nog niet op de lijst staan. Nu lees ik dat we op een wachtlijst komen?
-
@aurélie-melis_nl In principe is het heel vervelend, maar is de inschrijving van GG te laat binnen. Ik kan in dat geval niet anders dan jullie op de wachtlijst te zetten. Zodra er een afzegging komt, kunnen jullie als eerste geplaatst worden.
Echter hebben we nog een andere optie: 10-teams competities spelen. We gaan dan spelen met 10 crews per divisie en een aantal speelrondes minder. Maar dan moeten er nog wel 2 of 3 aanmeldingen bij komen totdat dit echt een optie wordt.
Als er nog crews mee willen spelen, schrijf je dan zeker gewoon nog in voor vrijdag 23:59 uur!
-
Omwille van mijn fout zou ik graag Imperium laten vervangen door Golden Glory, zet ons maar als reserve
-
Vandaag is de laatste dag voor de inschrijving. Als jouw crew nog mee wilt doen, schrijf je dan snel in!
Momenteel hebben we 2 volle divisies met 8 crews per divisie. Er staan 2 crews op de wachtlijst. Indien er vandaag nog aanmeldingen binnen komen, kunnen we dit uitbreiden naar 10 crews per divisie.
-
S.V. Oikos Nomos
-
Helaas ben ik iets te voorbarig geweest. We kunnen niet uitbreiden naar 10 crews per divisie. Er kan dan geen goede indeling gemaakt worden. Dit kan pas bij 12-team competities. Dit is echter te groot, dus houden we het bij 8 crews per divisie! Alle nieuwe inschrijvingen komen op de wachtlijst te staan.
-
Je neemt TOZ mee he in de loting. prive aan je doorgegeven maar niet hier.