NCK - Algemene Discussietopic
-
@appeldoorntje_nl Wij zitten met hetzelfde probleem.
-
Ook wij hebben ingespeeld op de nieuwe datum, dus als die aangehouden kan worden graag. Data terugdraaien is altijd lastig, dan maar de nieuwe datum aanhouden.
-
Via PM even gereageerd
-
@rísingstar_nl Beginnen we nu morgen wel gewoon?
-
@douwe-kooistra_nl ja, we starten gewoon morgenavond
-
Er zijn al transfers geweest voor 00.00u door isni2010 en door krisbos in competitie 3.
Competitie 1 is te laat aangemaakt (na 22.30) maar daar wil ik niet te zwaar of helemaal niet aan tillen want het is al top dat diegene de competitie aan heeft willen maken. Maar wellicht heeft dit nadelige gevolgen voor de jonkies onder ons die van paps en mams de telefoon om 22.30 moeten inleveren -
@jordevjad_nl Dit moet je even melden in het overtredingen topic met een bewijsstuk erbij (een screen van de transfers met tijd erbij). Anders kan ik hier niks mee doen.
-
@rísingstar_nl Wat moeten we met inactieve managers? Ik kan het niet in de regels vinden.
Bij ons is er 1 die al 4 dagen niet online is geweest en speelronde 1 is net geweest. -
@afca6706_nl We hebben daar ook geen regel voor. Het is jammer, maar in principe benadeeld hij enkel zijn eigen crew ermee.
-
@rísingstar_nl Zit wat in. Bedankt voor je antwoord.
-
We zijn inmiddels alweer van start. Hier de eerste tussenstanden:
-
-
-
@rísingstar_nl de straffen zitten hier nog niet in verwerkt neem ik aan? gebeurd einde van de rit?
-
@zaufman_nl strafpunten zitten al in de sheets verwerkt.
-
-
Zomerbreak
Afgelopen weken zijn we met jullie in gesprek gegaan over een zomerbreak na deze ronde of na een volgende ronde. Hierin gaf (bijna) elke crew aan nog een ronde te willen spelen. Dat betekent dat we na deze ronde, die bijna afgelopen is, nog één ronde gaan spelen tot aan de zomerbreak. We verwachten dat deze eind juli is afgelopen.Wanneer we na de zomer weer van verder gaan wordt later bekend gemaakt.
-
-
-
Wanneer start de volgende editie?