GoodFellas: Café
-
@maricja_NL ja dag. ik ben buitengewoon, jij gewoon buiten. deal with it
-
Goedemorgen iedereen van Goodfellas die nu wakker is. Nog plannen voor vandaag? Ik ga zo naar werk, zin in
-
@Glennevire_NL goedemorgen, Ik ga vanavond de nacht in de eerste van de 5 :muscle_tone1:
-
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL goedemorgen, Ik ga vanavond de nacht in de eerste van de 5 :muscle_tone1:
Succes. Wat voor nachtdienst werk doe je precies? Ik droomde vanochtend dat loting voor jullie nieuwe CC al bekend was en ik er al inzat
-
@Glennevire_NL hahaha lekker man, ik droom vaak over een strand en iets met cocktails ofzo
Beveiliger bij ING, mobiel surveillant dus rij rondjes
-
@Glennevire_NL zin hebben in werk, dat moet je me toch ff leren.
-
@meneer-Speksnijder_NL leuke collega's. Ook al is het loon niet om over naar huis te schrijven
-
@meneer-Speksnijder_NL de haat
-
@Rubber890_NL Push alert is stuk
-
Waar gaan we volgend seizoen heen?
-
Kunnen jullie wat wennen aan het nieuwe forum? Vraag me überhaupt af hoe we hier als crew een café op krijgen #lol
-
Wennen is een groot woord. We zullen het er maar mee moeten doen
-
Ja en nu mogen we niet eens hier een cafe hebben omdat we niet hoog genoeg spelen.... Nou ik stop er mee denk ik.
-
Wie gaat hier eigenlijk over? Een crew die al ruim 5 jaar bestaat en het actiefste forum had op 2.0, heeft niet eens recht op een eigen plekje? Lachwekkend.
-
@Icarus90_NL Heb je het wel aangevraagd? verwijzend naar jullie vorige forumactiviteit? Zie wel meer topics die niet aan de voorwaarden voldoen
-
Heyyyyyyyyyy....ik heb iets bekends gevonden in deze jungle...GDF café ?? hoe gaat het met jullie ...als er weer een plekje is in de volgende CC dan houd ik me weer aanbevolen....zou het graag weer eens tegen jullie willen opnemen...ik weet niet of dat via deze Topic kenbaar kan worden gemaakt hoor anders stuur ik wel een PM
-
@Memphis-United_NL Ik ga het proberen maar ik zweer je dat ik weg ben als we niks krijgen.