GoodFellas: Café
-
Jazeker, goede manager is dat en je moet wat geluk hebben om resultaat te boeken. Verder gaat het redelijk met DTC inderdaad. Niet elke fossiel uit het museum is even scherp
-
@Rubber890_NL
Hee Remco, goed om te zien dat jullie nog een team hebben gemobiliseerd voor de CC. Hopelijk worden jullie er weer net zo fanatiek en enthousiast van als op 2.0 -
@vinnievuik_NL Mooi om te zien dat jij ook nog geen afscheid kan nemen van OSM Vincent
-
@Rubber890_NL Sinds dit forum zie ik hem iedere dag posten haha
-
Hey robbie, delete deze post eens
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Café:
@vinnievuik_NL Mooi om te zien dat jij ook nog geen afscheid kan nemen van OSM Vincent
Haha, beetje tussen het werk door af en toe op het forum kijken en de jongens volgen in de crewcup, zo'n rol bevalt me wel... Misschien pik ik weer eens een seizoentje in een of andere leuke competitie mee zodra ik uit de top 100 ben gerold -
@timeenennaam_NL wanneer kunnen we de eerste tussenstand van de Crewcup EL verwachten?
-
@MartijnFC_NL En jij laat niet weten dat GoodFellas echt bestaat?
-
@Furrax_NL nee
-
@MartijnFC_NL Slecht dit...
-
Goedemorgen. Heel fijn weekend iedereen
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
Goedemorgen. Heel fijn weekend iedereen
-
Gaat alles goed @Dave-Jansen_NL wat zijn je planning voor dit weekend :)?
-
@Glennevire_NL 2 verjaardagen en dagdienst met werken dus mijn weekend is maandag en dinsdag.
jij nog plannen -
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL 2 verjaardagen en dagdienst met werken dus mijn weekend is maandag en dinsdag.
jij nog plannenZometeen stilte meditatie van 9:00-11:00 En ergens vandaag nog hardlopen iig en veel series kijken Vrijdag avond met 4 anderen Lach je Rijk gespeeld ook leuk! 3e geworden met 47k