GoodFellas: Café
-
Ja en nu mogen we niet eens hier een cafe hebben omdat we niet hoog genoeg spelen.... Nou ik stop er mee denk ik.
-
Wie gaat hier eigenlijk over? Een crew die al ruim 5 jaar bestaat en het actiefste forum had op 2.0, heeft niet eens recht op een eigen plekje? Lachwekkend.
-
@Icarus90_NL Heb je het wel aangevraagd? verwijzend naar jullie vorige forumactiviteit? Zie wel meer topics die niet aan de voorwaarden voldoen
-
Heyyyyyyyyyy....ik heb iets bekends gevonden in deze jungle...GDF café ?? hoe gaat het met jullie ...als er weer een plekje is in de volgende CC dan houd ik me weer aanbevolen....zou het graag weer eens tegen jullie willen opnemen...ik weet niet of dat via deze Topic kenbaar kan worden gemaakt hoor anders stuur ik wel een PM
-
@Memphis-United_NL Ik ga het proberen maar ik zweer je dat ik weg ben als we niks krijgen.
-
Haha rustig maar. Als je zoals Rob al zegt even netjes een aanvraag doet, moet het vast wel goedkomen
-
@Memphis-United_NL Ik heb dat inmiddels gedaan. Maar de meeste van ons zitten toch op het oude en moeten hier nog niet veel van hebben wat ik hen niet kwalijk neem natuurlijk. Maar hopen dat we permissie krijgen om ook hier los te mogen.
-
@Icarus90_NL uiteindelijk is dit wel leuker hoor, dus ze moeten even de knop omzetten en dan komt het goed Joost, zou zonde zijn als jullie er mee stoppen
-
@Icarus90_NL Tot nu toe zijn ze vrij redelijk hier met toekennen van terechte plekjes op dit forum. Komt vast goed
-
@Icarus90_NL Doei! :S
-
@Furrax_NL Jij bent ook altijd even sympathiek he Gianni
-
@Icarus90_NL Ligt aan men fantastische ranking.
-
@Furrax_NL Allicht hahaha
-
Alles goed hier?
-
@Icarus90_NL zeker weten met jou dan
-
@Icarus90_NL said in GoodFellas: Café:
Alles goed hier?
Joost!! Ja en met jou? Vanochtend 12 gedichtjes geschreven. Ga er 2 per week op me facebook posten hier alvast eentje: ''30; Klok tikt nu nog rapper Kionderne, werk, succes Nu speel je in de A-League Druk Druk druk ZOlang je probeert Kan je niet falen''
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
@Icarus90_NL said in GoodFellas: Café:
Alles goed hier?
Joost!! Ja en met jou? Vanochtend 12 gedichtjes geschreven. Ga er 2 per week op me facebook posten hier alvast eentje: ''30; Klok tikt nu nog rapper Kionderne, werk, succes Nu speel je in de A-League Druk Druk druk ZOlang je probeert Kan je niet falen''
Kionderne=Kinderen
-
@Dave-Jansen_NL Ja ook wel goed, vind het alleen vreemd dat ik maar geen reactie krijg op mijn vraag of we ook een cafe mogen hebben hier. Een simpel ja of nee was prima geweest...
-
Jullie mogen cafe openen