GoodFellas: Crewcompetitie
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@maricja_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ik ging best aardig en toen kwam PSG op bezoek
Niets om je voor te schamen, heb ze van de week tegen barca bezig gezien
Ik speelde die gasten aardig zoek vanavond met het kleine Bastia. Alleen zij scoorden twee keer...
-
Ik kon juist wel van ze winnen, maar daarna ben ik het weer kwijt
-
@Rubber890_NL
Je had ook geen losing moeten zetten tegen Maris -
@vinnievuik_NL Daar ging het mis inderdaad.. Overigens bleek daar de betrouwbaarheid van Ajacieden ook in die pot. #penalty
-
Speelronde 27:
Lyon (Memphis United) - Bastia (vinnievuik)
Dave 1-1
Vincent 1-0 -
@Rubber890_NL en ik maar denken dat ik sterk genoeg was
-
Dave 1-1
Vincent 1-0
Matt 1-1
Alex 0-2 -
Ik maak er echt een puinhoop van. Krijg terecht de rekening gepresenteerd voor het spelen van schiet van afstand met een hoge DS. Al blijf ik me ook wel verbazen over de invloed van moraal, dat begint me nu ook parten te spelen. Als je eenmaal in een negatieve spiraal beland bent, valt er bijna niet meer uit te komen.
De wanprestatie vandaag tegen @Rubber890_NL was overigens wel een absoluut dieptepunt met die statistieken
-
@Memphis-United_NL Ik dacht ook ff een aanvallende 451 te kunnen spelen met een DS5... Maar dat ging ook voor geen meter, zeker de start was rampzalig. Kom daar helaas nu niet echt meer bovenop. Schijnt dat je van falen meer leert, dus ik heb straks wel een hele hoop bijgeleerd...
-
@Braamsie-_NL
Wel jammer dat je registered trademark symbool verdwenen is op het forum Braams, die kon ik altijd wel waarderenMijn 451 en 4231 assortiment voldoet dit seizoen prima. Krijg de rest er niet uitgebouwd, dus weet niet of ik nog over ga schakelen op een aanvallendere formatie.
-
Eriksen, Brozovic of Oxlade Chamberlain op te halen voor een heel klein prijsje.
Kedirah op te halen voor 38M (1,5x = 42M)Voor wie het nuttig is: hun moraal is 100%
-
Dave 1-1
Vincent 1-0
Matt 1-1
Alex 0-2
Remco 2-1 -
Dave 1-1
Vincent 1-0
Matt 1-1
Alex 0-2
Remco 2-1
Mike 2-0 -
(credits voor Roy)
-
@vinnievuik_NL dit laat eens ter meer zien; hoe lager je DS ook hoe beter je uitbent.... Loting=alles
-
Zegt genoeg dat Alex nu "maar" 13e staat