GoodFellas: Crewcompetitie
-
-
speelronde 35/43
-
-
Eindstats:
-
Ik kan jullie Café topic nergens vinden........... Hoe gaat het met Alex/Memphis? Ik mis hem
Heeft ie vrouw gevonden, kinderen, werk? Is ie wel nog actief op OFM? -
@glennevire_nl Haha het gaat prima hoor Kyrill! Met jou dan?
Ik ben (gelukkig) nog niet aan de vrouw en kinderen, maar mijn OSM-motivatie is helaas wel een beetje afgenomen. Het spel is niet meer zo leuk als vroeger en wordt er ook niet beter op met al die waardeloze updates. Maar ik speel nog gewoon GF-crewcometitie en LFS-Cup, dus eigenlijk valt het ook wel weer mee Ik meen me overigens te herinneren dat jij ook (tijdelijk) gestopt was met OSM?
-
@memphis-united_nl he maatje. Klopt!! Ranking is helemaal naar klote hahaha. Maar ben sinds oktober weer begonnen na 5/6 maanden break. Heb enorm naar mijn zin bij Golden Glory
Snap dat motivatie minder is hèhè. Mooi dat verder goed gaat. Met mij gaat erg goed. Begin as dinsdag bij Rattaplan Kringloopwinkel Laan van Waalhaven in Den Haag bij de Horeca voor 32 uur in de week. Is de grootste kringloopwinkel van heel Nederland -
SheetDS
-
Mooie sheetDS, alleen zou ik die 3 ds1 teams ds2 maken
-
@mikevanderhilst_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Mooie sheetDS, alleen zou ik die 3 ds1 teams ds2 maken
ja dat zou ik ook doen Rob
-
@qsgyj_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Haha, we zitten toch in Portugal
dit is de tussenstand van LFS maar ik dacht dat ik hem daar postte maar zag later dat ik het hier neer gezet had en aangezien we niet kunnen verwijderen, staat hij hier wel mooi hahaha
-
@Robbiebb_NL Misschien beter om de SheetDS niet af te ronden naar gehele getallen?
-
Leuk trouwens, die GF ava's, maar nu moet ik beter kijken/lezen wie wat post :rofl:
-
@maricja_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Leuk trouwens, die GF ava's, maar nu moet ik beter kijken/lezen wie wat post :rofl:
gewoon op de ava klikken
-
@naruto-uzumaki-2014 Haha ja klopt, tis te lezen, maar ik wist van iedereen de ava wel zo'n beetje. Dus nu gewoon beter lezen
-
@maricja_nl Als we nu met onze OFM accounts reageren word je er ook niet wijzer van :rofl: