GoodFellas: Crewcompetitie
-
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ik zie dat sommigen nog niet helemaal bekend zijn met de regelgeving. Transfers voor 00.00 op de eerste dag zijn uiteraard niet toegestaan, dit om iedereen gelijke kansen te geven voor het kopen van spelers die op de transferlijst staan. Voor nu maakt het niet zo veel uit, maar let er voor de volgende keer even op
Is mijn fout, ik ben dit vergeten te melden bij het PMrondje naar de gastspelers
-
@Dave-Jansen_NL hèhè ja he. Thnx! Maar jij hebt en Oblak en Courtois al. Dat is ook erg lekker
-
Was de 00:00 regel vergeten. Excuses.
Gelukkig weinig voordeel aan gehad aangezien de lage startbalans en het feit dat 95 % procent van de spelers toch nog onhaalbaar was zonder verkopen.
-
@MikevanderHilst_NL is goed man, geen probleem we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren en dat zijn in mijn geval verdedigers
-
Vandaag een aanvaring gehad met mr Stef naar aanleiding van de onbedoelde friendly waar ik gelijk mijn excuses voor had aangeboden.
Was totaal niet gediend van zijn bericht wat hij afsloot met een kinderachtige knipoog.
Enige wat ik hier nog over wil zeggen is dat het zeker slordig is van mijn kant maar zeker niet onmogelijk zoals hij het schetst. Niet vergeten dat ik buiten de ranglijst om voor het eerst met velen hier kennismaak. Ik heb door osm 2.0 de gewoonte om vlak voor de simulatie in te loggen en dan is er niet superveel tijd meer om alles te dubbelchecken.
Ik heb de avond ervoor met Roland afgesproken een friendly te doen en er een tegen te krijgen.
Zowel Roland als Stef hebben een Goodfellas avatar, een tweedelige naam, staan onder elkaar in mijn chatlijst, en staan beiden hoog in de ranking. Vandaar het misverstand.Ik heb vandaag geen moeite gedaan om een friendly te spelen en ben hem dus misgelopen.
De eventuele 'winst' die ik heb behaald door te oefenen tegen een team wat er niet klaar voor was is dus nu helemaal verdwenen. -
@MikevanderHilst_NL gebeurt is gebeurt kan iedereen wel is gebeuren.
Vanaf nu weer knallen en laten we er een mooie comp van maken.Gister zei ik, ik ga voor verds vandaag alaba en bailly binnen :muscle_tone1:
-
@Dave-Jansen_NL
Yess man. Veel succes !
Balen, ik kom 0.4 miljoen te kort voor een gekke buitenkans op de transferlijst
-
@Memphis-United_NL had uitstekend idee om kampioen, bekerwinnaar en sheetwinnaar te voorspellen! De toto zullen we om 2 dagen doen maximaal. Je kan punten verdienen als je één van de drie goed hebt of meer.
Ik trap af;
Sheetwinnaar: Memphis United
Kampioen: Dave Janssen
Bekerwinnaar: PowerShotstef -
Opzet: TOTO Goodfellas
Puntenindeling:
Kampioen: 15 punten
Beker: 10 punten
Sheet: 10 punten
Uitslag goed: 3 punten
Juiste winnaar: 1 puntUitleg:
Voorspel tijdens de VB alvast de Kampioen, Beker en Sheetwinnaar in het GoodFellas Crewcompetitie topic dan zal ik dat verwerken in een bestandje en opslaan.
de eerste toto game zal ik pas doen na wedstrijd 5 dus de 6 speeldag, dit zodat iedereen nog even de kampioen, beker en sheet winnaar kunnen posten in het topic en ik alles kan verwerken.
de toto word om de dag gepost, dus elke 2 dagen een nieuwe toto wedstrijd.
de toto wedstrijden zullen in GoodFellas Crewcompetitie topic worden gepost en moet je kopiëren en dan je naam eronder zetten met de uitslag. Voorbeeld:
thuis spelende club (managernaam) - uitspelende club (managernaam)
Feyenoord (Bronckhorst) - Ajax (bosz)Jouw managernaam uitslag
Dave 1-1Succes met de TOTO en natuurlijk ook met de competitie
-
Kampioen: PowerShot Stef
Bekerwinnaar: Robbiebb
Sheetwinnaar: Braamsie -
Kampioen: Robbiebb
Bekerwinnaar: Memphis United
Sheetwinnaar: Memphis United -
Bekerwinnaar: Dave Jansen
Sheetwinnaar: Memphis UnitedSorry was het vergeten om het voor de engine te posten. Maarja is toch nog niks van te zeggen na 1 wedstrijd, en heb ook niet op de uitslagen gelet.
-
Bekerwinnaar: Memphis United
Sheetwinnaar: gna gna gna -
Geweldig dat je gewoon 20 plekken onder je doelstelling kan staan :rofl:
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Geweldig dat je gewoon 20 plekken onder je doelstelling kan staan :rofl:
Maar jij won toch met 0-2? Dus dan is dat toch niet het geval.....
-
@Rubber890_NL das best uniek denk ik
-
@Glennevire_NL Dat klopt, ik keek even naar de managerlijst