GoodFellas: Crewcompetitie
-
Proficiat Alex. Heerlijk ploegje gebouwd ook
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Loting crewcompetitie:
Je hebt het team geloot wat overeenkomt met je naam.
Start woensdag 30 nov rond 19.08Oefenwedstrijden: Max 1 per dag thuis, wel met instemming vooraf van de andere manager
Veel succes allemaal!
en weer bovenaan
-
Veel plezier en succes iedereen!! Heb er zin in. Ga op mijn HA spelen, dus wordt gelijk pittigste seizoen ooit voor me daar
-
Leuk om weer een keer mee te doen.
Ook ik ga mijn HA hiervoor gebruiken.
Ds7 is voor mij wat aan de hoge kant, maar tis wel verreweg de beste ds7, dus dank daarvoor! -
@Robbiebb_NL "Rond 19:08"
-
-
@Rubber890_NL Leek me handige info voor de nieuwe gastspelers. Lijkt mij dat zij ook wel een jonge keeper willen. Mod van de comp is Dennis
-
Hey hey beetje voorzichtig met de tips heh
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Hey hey beetje voorzichtig met de tips heh
haha pas maar op, zijn sterke gastspelers, als ik het er niet had bijgezet had ik 12 pm's gehad
-
Stats stats stats!
Verkopen aan de engine:
Top 10 uitgaande transfers:
Teambouw op eindwaarde:
Grafiek op eindstand:
Sheet zonder DS ivm de startwaardes:
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Rubber890_NL Leek me handige info voor de nieuwe gastspelers. Lijkt mij dat zij ook wel een jonge keeper willen. Mod van de comp is Dennis
Thnx. Ga t niet eens proberen keeper scouten. 3 keepers de man x24=72 dus nee ben kansloos wat dat betreft
-
@Doeliero gefeliciteerd nog met de beker.
@Dave-Jansen_NL jij bent goed in de toto zeg kan je mij vanaf vanavond ook veel zeges voorspellen Iedereen heel veel plezier en succes alvast! Ga me uiterste best doen zoals altijd. Dit is spelen op t hoogst niveau -
Het is niet zo mooi en overzichtelijk als bij @Robbiebb_NL maar eigenlijk effe snel in elkaar gezet. Oorspronkelijk voor mezelf maar deel hier terecht op suggestie van Rob.
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Het is niet zo mooi en overzichtelijk als bij @Robbiebb_NL maar eigenlijk effe snel in elkaar gezet. Oorspronkelijk voor mezelf maar deel hier terecht op suggestie van Rob.
-
Dank voor het seizoen gasten! Tevreden met de 7e plaats, had graag de top 5 gehaald maar dat zat er helaas net niet in.
Succes volgend seizoen! -
Veel succes allemaal , ik heb er in ieder geval zin aan.
-
Ik zie dat sommigen nog niet helemaal bekend zijn met de regelgeving. Transfers voor 00.00 op de eerste dag zijn uiteraard niet toegestaan, dit om iedereen gelijke kansen te geven voor het kopen van spelers die op de transferlijst staan. Voor nu maakt het niet zo veel uit, maar let er voor de volgende keer even op
-
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ik zie dat sommigen nog niet helemaal bekend zijn met de regelgeving. Transfers voor 00.00 op de eerste dag zijn uiteraard niet toegestaan, dit om iedereen gelijke kansen te geven voor het kopen van spelers die op de transferlijst staan. Voor nu maakt het niet zo veel uit, maar let er voor de volgende keer even op
Sorry Alex. Ik zag dat @MikevanderHilst_NL er al รฉรฉn gedaan had en die had al eerder met jullie meegespeeld. Dus dacht dat het mocht. Zou in vervolg niet meer doen.
-
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Oefenpotjes al bekend bij de meeste?
het is toegestaan om 1 oefenpotje te spelen per dag, dit moet wel met toestemming van de andere manager :thumbsup_tone2: