GoodFellas: Crewcompetitie
-
@putse-boys_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Thanks @Dave-Jansen_NL
Net op het moment dat ik dacht dat ik lekker aan het meedoen was met de grote jongens speel ik gelijk tegen een PC team. #100% noob..
Da's bijna de uitslag van Yassin
-
Here players are bought overpriced to financially support other managers.
-
Alex needed players to give his first line up rest against the cpu team. These were the cheapest options, in absence of cheap players on the transfer list. So no worries.
-
@keejos_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Thanks @Dave-Jansen_NL
Net op het moment dat ik dacht dat ik lekker aan het meedoen was met de grote jongens speel ik gelijk tegen een PC team. #100% noob..
Da's bijna de uitslag van Yassin
-
Van zodra ik slot vrij heb, zou ik graag eens een rondje meedoen.
-
Volgende editie is weer volgeboekt inclusief twee reserves, Sjan.
-
Zal niet voor meteen zijn. Net op slot 4 mijn eerste duel afgerond in Frankrijk. Ik ga nog een duel doen maar dan voorlopig de laatste. 2 duels in hetzelfde land na elkaar is genoeg. Dan ga ik met dat slot een poging wagen in de Crewcup. De laatste seizoenen zijn matig. En andere slots zijn eigen comp en Crewcomp beheren en de KL2. Al had ik die laatste eventjes stopgezet. Alsnog besloten om door te gaan en jawel, opnieuw DS1... Ik zie wel. Ik hou dit topic wel in de gaten.
-
Ik kan het niet laten om m'n eindteam van de crewcomp even te showen
1.8 miljard teamwaarde, ik weet niet of ik dat nog vaker ga aantikken. -
@vinnievuik_nl heerlijk team!! Ik heb geprobeerd je bij te houden. Ik ben tot 1,5 miljard gekomen....
-
@vinnievuik_nl Als je hier geen Kampioen word weet ik het ook niet meer
-
@vinnievuik_nl heerlijk team!! Ik heb geprobeerd je bij te houden. Ik ben tot 1,5 miljard gekomen....
Qua totale waarde heb je lekker meegedraaid ja. Je hebt alleen wel een beetje breed gebouwd maat. Met 31 spelers heb je veel nutteloze teamwaarde...
-
@yassin-mansousri_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@vinnievuik_nl Als je hier geen Kampioen word weet ik het ook niet meer
Dat is gelukt Er zaten er wel een paar dicht op m'n hielen qua teamwaarde hoor.
-
Best veel.
-
@vinnievuik_nl klopt is een wijze les voor de volgende keer...
-
We gaan van start in een competitie zonder transfers. We wilden eerst nostalgie, maar dat is niet meer eerlijk doordat een paar teams geen nationaliteitsbonus hebben. Daarom de keuze voor PokΓ©mon... Andere opties waren er niet met dit aantal teams en gelijke ds.
Let op: geen voorbereiding, dus morgen al de eerste wedstrijd.
-
De eindstand van de super lange competitie maar wel leuk met super veel managers die een TW hadden van over de miljard.
Ik wil @vinnievuik_NL feliciteren met de titel en de sheetwinst ook @YarynneL_NL nog gefeliciteerd met de beker.alle gastspelers ook weer bedankt voor de editie en de volgende editie gaan we naar Pokemon league hahaha dus ben benieuwd
-
Wederom een zeer indrukwekkend deelnemersveld, misschien wel de sterkste in maanden
-