Afscheid toernooi andy van mechelen.
-
Zoals vele inmiddels weten gaat de beste manager van BelgiΓ« definitief stoppen met osm.
Vele managers zullen hem missen! (als kiespijn)
We kunnen dit natuurlijk niet on opgemerkt voorbij laten gaan.
En daarom ga we voor deze sympathieke belg
Een afscheidtoernooi organiseren!
Zodat we nog een keer andy kunnen verslaan.Als er genoeg animo is (wat me sterk lijkt)dan kunnen voor de winter van 2044 starten, en nog eenmalig met deze topmanager samen spelen.
-
Inschrijving hier
-
Inschrijvingen gesloten, jammer mensen.
Winnaar: Andy, enige deelnemer
-
ββοΈ Ik doe mee π₯³π₯³
-
1-jurgen ferraz
2- zork angels
Copy and paste please -
1-jurgen ferraz
2- zork angels
3- Vundezz
Copy and paste pleaseAltijd leuk om die belg weer in te maken!
-
@andy-vanmechelen_nl Wat heb Belgie gister gedaan?
-
@vundezz_nl said in Afscheid toernooi andy van mechelen.:
Wat heb Belgie gister gedaan?
@andy-vanmechelen_NL had de leiding
-
@vundezz_nl geen idee, was gaan darten maar Brugge is wel weer kampioen
-
@andy-vanmechelen_nl Wat nou?? jij stoppe? Dat kan echt niet pik. Maar ik doe ook wel mee hoor als de best opkomende manager er mee gaat stoppen. .. leuk al die afscheidstoernooitjes als er iemand stopt maar we roepen allemaal wel is dat we ermee stoppen toch? Andy en geen Osm???? We kunne ook samen leuke competities organiseren toch?? Met al die azijnzeikers erin?? Skippe we al die freaks die hele tl lijste wegkapen in 30sec.. en kunne we die pay2win shit gewoon uitschakelen wat ik al eerder probeerde voor te stellen... maar geen reactie helaas... alsof je tegen een muur aanlult. Gewoon blijve spelen gappie. We kunne echt wel een stuk of 20 toffe managers vinden waar we leuke competities kunne spelen. En samen regels maken die pay2win shit aan banden legge. Dan kunne die freaks ook lekker tegen elkaar spelen. Pompings bcs en hoef je je nie meer te ergeren tegen zo iemand te verliezen. Ze verzinne wel wat dat je verliest tegen die gasten. De rode kaart he?? Das een mooi alternatief. Gebeurt altijd tegen dat soort spelers . Scheids omver duwen ofzo. De penaltystip opsnuiven zo is er altijd wat joh. Maar gewoon blijven spelen pik niet lope janken . Gewoon leuke compas spelen met leuke managers
-
@carphunter79_nl
Rob -
@carphunter79_nl heerlijk weer rob!
-
@zork-angels_nl 1 april komt laat dit jaar.
-