Special Event: CC Summer
-
@dave-jansen_nl said in Special Event: CC Summer:
@alfonzso_nl192 said in Special Event: CC Summer:
Waarom eigenlijk nog per ploeg de managers opgeven?
Gewoon de 4 namen is toch voldoende?Is gwn een vraagje hoor, geen kritiek
zodat je weet welke manager welke DS heeft en zo niet een ander team pakt, tevens weet je dan welke manager er in je competitie zit want als je de moderator van de competitie bent is het wel zo handig dat je dan weet wie je moet uitnodigen.
Dat is bijv 1 van de redenen
ik snap dat je 4 namen moet opgeven, lijkt me logisch. De vraag is waarom ook welke ploeg.
Je hebt een pakket met ploegen, die gewoon onderling verdelen, maar waarom nog doorgeven wie welke ploeg neemt. Dat maakt toch niet veel meer uit? Gewoon 4 namen. -
@alfonzso_nl192 Precies. Lijkt mij dat iedereen per crew zijn of haar doelstelling weet en de pakketjes zijn ook duidelijk. Kunnen we gewoon starten toch!?
-
In principe is het geen probleem als de managers onderling de spelers op ds uitmaken, maar het is voor mij ook overzichtelijk wie welk team neemt voor de sheet. Ik was ook even gewend aan de normale CC idd, waarbij het wel vooraf duidelijk dient te zijn
Aangezien sommigen hier wel al akte van hebben genomen, is het niet handig om nu alsnog te zeggen "we starten vanavond".
Ik snap jullie posts wel Zit een wel een punt in.
Verder zijn we nog wel op zoek naar moderators, dus mochten er nog vrijwilligers zijn
-
Oh, was ook niet de bedoeling om gelijk te starten dan hoor. Was oprecht gewoon een vraagje, mss voor eventuele toekomstige CC's ook.
Maar uitleg is duidelijk: vooral om de overzicht de kunnen behouden
-
@alfonzso_nl192 Ik snap jullie punt ook zeker.
Kan nooit kwaad om te vragen en te sparren over eea
-
@maricja_nl Ik was iets te enthousiast in mijn berichtgeving van afgelopen dinsdag, excuses daarvoor. Het is natuurlijk helemaal begrijpelijk dat de summer CC even uitgesteld moest worden.
-
@afca6706_nl Excuses zijn helemaal niet nodig hoor Doe niet zo gek.
Ik zie het als enthousiasme en dat is alleen maar goed -
LINE-UPS
*Moderators
De moderators van de leagues staan in het ROOD weergegeven.
De competities dienen aangemaakt te worden tussen 21:30 en 22:30 uur vanavond, waarna iedereen zich kan storten op de invites.Instellingen league
De league settings zijn hetzelfde als in de regulier CC.
Enkel dan een ander competitie voor CC Summer: Community League SPoules en line-ups
-
@maricja_NL kun je contact met me opnemen? Ik heb de laatste manager voor je
-
@jofferde_nl Mochten jullie nog een manager zoeken dan kan er iemand van ons nog meedoen.
-
@afca6706_nl het laatste team is inmiddels vol heb ik begrepen. Dus niet meer nodig dacht ik @maricja_NL
-
@jofferde_nl Ik heb nog wel separaat om bevestigingen gevraagd, om zeker te zijn.
Moet er nog eentje duidelijk hebben -
@maricja_nl oke anders heeft @AFCA6706_NL nog iemand zo te lezen
-
@jofferde_nl Het team is compleet. Ik zal het overzicht aanvullen
@jofferde_NL @AFCA6706_NL @lennart-dewilde_NL @thomas-kwant123_NL Dank voor het meedenken en aanvullen
We zijn ons nog wel aan het beramen voor een teamnaam
-
@maricja_nl die had Thomas Kwant toch al voor jullie verzonnen?
-
@jofferde_nl Staat ie straks een beetje voor paal als wij boven hem eindigen
-
Poule 4 zal tussen 21:30 en 21:45 aangemaakt worden
-
Poule 4 is aangemaakt en de invites zijn eruit
-
Overtreding. Poule 2. Speler gekocht voor 00:00 u.
Little Minion -
Moet jij niet naar bed? Of zit je op te letten met stokjes in je ogen of er fouten komen?