Nationaal Kampioenschap
-
@wooper_NL In competitie 27 zit twee keer Shivan de Bom.
-
@AFCA6706_NL Fixed
-
Lijst is geupdate
-
@wooper_NL Dank u voor al de moeite Alleen hoe is deze loting tot stand gekomen?? ben ineens verplaatst naar een andere competitie
-
@Carphunter79_NL De loting is gebeurt in groepen van 140. De moderators werden eerst geloot. Daar heb ik alle actieve community spelers voor gekozen.
Na de loting van de moderators volgden de andere actieve community spelers die dan werden onderverdeeld in de andere groepen.
Daarna heb ik de accounts bekeken van de overige spelers. Spelersnamen die fout waren of geschorste spelers werden eruit gefilterd. Deze spelers werden dan verdeeld in de overige groepen.
Na de loting heb ik naar iedere speler een pm gestuurd met nogmaals de vraag om een slot vrij te houden. Enkele spelers hebben aangegeven dat men geen slot vrij heeft dus werden die spelers vervangen door spelers die op de reservelijst staan.
Opnieuw werd er hier voor geloot.
Er is natuurlijk ook rekening gehouden dat er zo weinig mogelijk spelers van dezelfde crew bij elkaar zitten in de eerste ronde. -
@wooper_NL Chapeau! Daar zit aardig wat werk in, super dat je het allemaal zo goed organiseert! Jij verdient minstens een plek in de 2e ronde.
-
@wooper_NL ok thnx voor je uitleg️ en al je moeite uiteraardviel me op dat ik ineens in een andere compa zat. Maar ook een gezellige compa.hoor Dat de beste maar mag winne osm helden
-
@daankaars_NL
Ik heb net hetzelfde gedaan en zit ook met een manager die sinds 2012 niet meer heeft ingelogd, zullen wel zien wat daar van komt -
Is er iemand van Delta die Rolfdewild kan contacteren? Ik krijg geen antwoord via pm of whatsapp
-
@wooper_NL Gedaan
-
Het NK start vanavond.
Iedere moderator zal nog een pm/app krijgen met de startijden en instructies.Veel succes iedereen.
-
De competities zijn aangemaakt, veel vroeger dan ik verwacht had. De moderators mogen de uitnodigingen sturen.
Veel succes iedereen.
-
Super bezig Wooper! bedankt voor het regelen.
Groetjes
-
Uitnodigingen voor competitie 5 zijn eruit
-
@RísingStar_NL Comp 34 ook
-
Uitnodigingen voor comp 21 zijn ook verstuurd
-
Comp 32 ook
mvg
-
Voor comp 31 zijn de uitnodigingen ook verstuurd. Succes!
-
Uitnodigingen comp 22 verstuurd.
-
Competitie 3 is ook geregeld.
Echter twee man zonder slot vrij, waarvan eentje er vanavond een slot vrij krijgt. Maar ja, we starten nu eerder...