Scout event.
-
Wat een drama weer. Het is bijna half 8. Event moet 7 uur starten. Zelfs het vakje scout is oranje! (Dus actief!) Bam!! Scout weg... 16 uur!!!??? Ipv 2.
Fix dit eens GB!
hoort dan ook vanaf 7 uur actief te zijn. -
@Mr-Eric-Frank-Martin_NL Zelfde probleem hier. Ik had een voorsprong in KL, maar die kan ik nu wel vaarwel zeggen aangezien iedereen elke 2u kan scouten behalve ik
-
@Mr-Eric-Frank-Martin_NL Shake hands niet dat Ik een voorsprong heb maar scout had al terug moeten
Zijn echt super irritant -
@Rovah-v2_NL en het zal ook niet ffkes opgelost worden tenminste bij mij niet, goed geregeld van GB en verder weinig mensen die het zich aantrekken,
Half 8 gaan scouten maar gaat mooi aan je neus voorbij, special voor gewacht, dan moet je toch verwachten dat het om half 8 geen probleem oplevert, echt trieste gang van zaken, overigens zijn de event meldingen van de hele maand er ook niet,
Hèt Is een zootje als je het mij vraagt -
Klagen bij GameBasic heeft ook geen zin het is meer dan waardeloos om in een League te spelen waarin managers een voordeel krijgen door een stomme fout gemaakt, Ik zou willen dat mensen eens meer zichzelf hierover uitspreken, zoals Max Verstappen die in een simulatie spel door een fout,op het moment dat hij voorligt in een keer door die fout 2 ronden achter komt te liggen, terrecht dat hij zich voelt belazerd en terrecht zegt het spel te gaan de installeren en aan andere vraagt hetzelfde te doen, nu zal GB niet wakker liggen van een paar mensen die daarvoor zouden gaan kiezen, jammerlijk genoeg lukt het mij ook niet aangezien de consequenties om te stoppen groter zijn, maar er zou iets moeten kunnen gebeuren met dit soort omstandigheden die het spel verzieken, wordt wakker GB
-
Ik had het ook voor hoor deze morgen ik keek en het was eigenlijk al 7u40...
zag scout in oranje staan dus zonder kijken vlug vlug wegsturen.. 16u...
OK dan weg KL... ik twijfelde nog om een andytje of ruditje te doen maar zal het wel uitspelen -
@JurgenFerraz_NL wat anders te doen dan uitspelen Is ook zeker zo èn we zijn zeker niet de enige te zien aan Dé transferlijst maar hoe dan ook Is dit wèl een behoorlijke miskleun, overigens is het half januari je zou ook verwachten dat het maandelijkse event overzicht binnen zou zijn,om uit te kijken naar de volgende mogelijkheid, en hopelijk blijft het hierbij dan valt er nog iets te fixen , succes allen kijken wat hij na de sim nog meeneemt 🥴
-
@Johandealverman20_NL het scoutevent heeft ook eigenlijk alleen maar zin als je ook goed verkoopt. Gelukkig heb ik vandaag al de hele dag niks! verkocht. Met prijzen onder de x2. Dus dat maakt ook al niks uit.
-
@Johandealverman20_NL
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/63010/werken-bij-osm-gamebasics-studioSuc6 met je sollicitatie
Mvg
-