Overtredingen CC94
-
Meld hier de overtredingen
-
Wij als crew road2glory spelen in de Europa league en hebben een vermoeden van vals spelen. Kan iemand dit narekenen of bevestigen met printscreens? Ik weet niet hoe het moet.
Gaat om manager: OfficialSem van crew RiseUp met team corinthians
Geteld en spelers meegerekend tm 09/03/2023 18:50 uur.
Totaal verkocht €591,6 M
Gekocht €636 M
Verschil 44 miljoen…. Is dit verklaarbaar?Afzeiken mag als ik fout zit! Graag zelfs maar betwijfel het
-
@jordy88_1_NL Graag eerst even je feiten op orde hebben voor je mensen vals gaat beschuldigen. Ik zou zeggen reken nog eens na, dit keer zonder fouten. Succes!
-
Jordy Mooij verkeerd.
-
@jordy88_1_NL Alles netjes op papier uitgerekend Me neefje van 7 zou er trots op zijn. Lekker gewerkt pik!
-
Pakketten gebruiken is normaal niet mogelijk als de competitie geopend is met de juiste instellingen.
Ook graag zo'n berekeningen via Excel doen. De kans dat je een rekenfout maakt is te groot. Dit kan ik niet als bewijs toestaan.
-
Ik vraag netjes om het na te rekenen, heb de betreffende manager gesproken en hem excuses aangeboden en complimenten gegeven voor zijn mooie elftal en blijkbaar mega verkopen.
Beledigingen hoeven dan ook weer niet… als het dus standaard uitgezet kan worden dan is dat top!
Alvast fijn weekend allemaal en tot snel he HB
-
In de Derde Divisie.
Spelers op de verkeerde plek zetten in onderlinge wedstrijd Azzurri.
-
Oefenwedstrijd tegen tegenstander Veterans tegen Moneyball
Tweede divisie, Sir Tim Scheffers tegen Zzino1977
-