Loting CC96
-
Hi allen!
We spelen de competitie in de Community League M en de Community League S
Het inschrijven van de deelnemers kan via een onderstaand formulier die u verder in dit topic zal vinden met de nodige info.
Geef vóór maandag 22 mei, 23:59 uur de crew spelers door die namens jouw crew uit zullen komen!De moderators moeten de competities openen tussen 21.45 en 22.30 op dinsdag 23 mei
Om te voorkomen dat competities eerder aangemaakt worden en het risico lopen om een voorbereidingsdag te missen, staat hier een puntenstraf op van -250.
Met de wintertijd is het onwaarschijnlijker, maar met de zomertijd kan dit zomaar gebeuren. Om niet steeds te moeten wisselen met de tijden, trekken we graag 1 lijn hierin. Dan is het voor iedereen ook duidelijk.OPGELET
Managers dienen nu per persoon uitgenodigd (aangetikt) te worden. Gelukkig kunnen alle invites binnen een minuut eruit gestuurd worden en gelukkig kunnen we hierop terugvallen naar een opgenomen regel in het CC reglement.Moderators moeten nu deelnemer voor deelnemer uitnodigen, waarbij de eigen crewleden als laatste de invite voor de league dienen te krijgen. Dit is mede om te waarborgen dat het uitnodigen snel verloopt.
Crews kunnen de league in de gaten houden. Wanneer de openende crew 4 leden in de league heeft zitten en er geen andere deelnemers te bekennen zijn, dient een screenshot gemaakt te worden van de situatie in de league + een screen dat er nog geen invite is ontvangen om de overtreding te bewijzen. Let op dat op de screens de tijd vermeld staat.
Voor vragen of bij twijfel voor het versturen van de invites, neem gerust contact op met mij, zodat alles vlekkeloos kan verlopen.
Ik zal tijdens de start online/aanwezig zijnLet op: Team 1 van elke competitie is ervoor verantwoordelijk om de moderator te leveren en dinsdagavond de competitie aan te maken. Indien die crew in de vorige editie ook de competitie moest openen, dan zal team2 de competitie openen (enkel als team1 dit aangeeft).
Geef dus niet alleen de namen door van welke managers je crew zullen vertegenwoordigen, maar geef ook de naam van de moderator door!
Gelieve ook een crew captain te kiezen (aanspreekpunt voor onderlinge afspraken)Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/41543/crewcup-regels-opzet-nieuw- Oefenwedstrijden tegen niet-crewgenoten is niet toegestaan!
- Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200
- Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
- Het verkeerd aanmaken van een competitie zal leiden tot een straf van - 250
- Direct Sales is WEL toegestaan
- Aanmaken van de league buiten de opgegeven tijden: -250
-
Pakketjes
De pakketjes zijn als volgt:
Community League M
Aanvullend voor de derde divisie en hoofdklasse
Community League S
Competitie instellingen
Indeling crews
-
CL
https://chooserandom.com/groups/915dce0f-8ec7-4a86-8c5b-ff41b52e030e
EL
https://chooserandom.com/groups/d123ea99-5245-40a6-9d42-3bca79d3dc3b
Eredivisie
https://chooserandom.com/groups/c0cd47ae-2773-4fcc-9a4c-1893d9329478
Eerste divisie
https://chooserandom.com/groups/7f5d252b-cfc4-425e-ad07-6b76606818c4
Tweede divisie
https://chooserandom.com/groups/610e91f1-8dde-41ce-ac01-844a4c761bfc
Derde divisie
https://chooserandom.com/groups/faab7de9-37eb-4e6b-94f4-c7d5712e93f6
Hoofdklasse
https://chooserandom.com/groups/58e623ea-4f7c-4e5f-91f8-870b95e69f70 -
Via onderstaande link kan u de deelnemers inschrijven:
https://forms.gle/sbfWdWgnpC2btXe27Hoe ga je te werk?
- Klik op de link en vul uw email adres in op het formulier.
- Vul uw crewnaam en crewbaas in.
- Vul de deelnemers in per doelstelling en geef aan wie de captain (en evt moderator) zijn
Voorbeeld:
DS1 Wooper (C)
DS5 Silvester J
DS9 Maricja (mod)
DS13 Wietze VosGelieve in de crew af te spreken wie de inschrijving zal doen.
Deadline maandag 22 mei 23:59 uur
Start CC dinsdag 23 mei tussen 21.45 en 22.30 uurMochten er vragen en/of wijzigingen zijn, let me know
-
-
@wooper_NL onze (Moneyball) DS1 is Zzino1977, dus zonder H.
Denk dat hij wel gevonden wordt, maar toch even voor de zekerheid -
@wooper_NL en bij ons (Nuestra familia) wordt kloekkloek vervangen door mij. Maar dat was al doorgegeven door onze captain geloof ik. Dus voor de MOD die de uitnodigingen verstuurd:
Mr. Eric Frank Martin ipv kloekkloek.Dank.
-
@Mr-Eric-Frank-Martin_NL ik zal het doorgeven aan de mod
-
@wooper_NL ik ben trouwens ook ds 5 en little minion ds 9
-
Eredivisie is aangemaakt en uitnodigingen zijn de deur uit. Als je uitnodiging niet ziet stuur me effe een berichtje dan nodig ik je opnieuw uit
-
EL is aangemaakt. Heb screenshots gemaakt van de uitnodigingen.
-
@NBMG60_NL said in Loting CC96:
EL is aangemaakt. Heb screenshots gemaakt van de uitnodigingen.
Jammer dat JIJ vastspeelt: regels aanmaken EUROPA LEAGUE cc:
De moderator zal ten alle tijde de uitnodigingen aan alle deelnemers van de competitie tegelijkertijd versturen. Indien dat automatisch niet lukt, dient elke manager handmatig een uitnodiging te ontvangen, waarbij de managers uit de eigen crew als laatste de handmatige uitnodiging ontvangen. Hiervan afwijken levert een puntenstraf van 500 maal de competitie-coëfficiënt op.
ONZE CREW stuurt direct na bericht en aanmaken scout weg en jij manager van gg2 NBMG60 heeft de scout 8 min sneller terug. Overduidelijk cheaten en strafpunten.
https://share.icloud.com/photos/020mRKc9TIgflhbkRv-vdMSpgJe hebt de scout dus om 21:46 weg gestuurd. Wij hadden de uitnodigingen toen nog niet binnen en heb jij dus oneerlijk voordeel gehaald met de scout….
-
@jordy88_1_NL Dit berichtje is zo dom dat ik serieus twijfelde of je een grapje maakte. Zet je eigen niet zo voor paal man elk seizoen
-
@jordy88_1_NL
Heeft die weer eens lopen cheaten onze @NBMG60_NL foei.@NBMG60_NL hoe kun je nou je scout eerder binnenhalen als je Moderator bent.
-
Beste jordy,
Allereerst wil ik je aanspreken op de toon van jouw bericht. Zoals vaker het geval is, vind ik de toon in jouw berichten vaak zeer aanvallend en totaal niet opbouwend ( laat ik het maar niet hebben over je gebruik van hoofdletters ). Daarnaast is in het verleden gebleken dat je vaker fout zat met de beschuldigingen die je deed aan het adres van andere managers. Als ik een voorbeeld noem, neem ik cc94, waarbij je een manager foutief beschuldigde van cheaten. Een ander voorbeeld in cc89, waarbij je TOZ verkeerd beschuldigt van het meerdere keren onderling verkopen van spelers, terwijl een van die managers niet eens bij toz zat.
Ten tweede verwijs ik je graag naar je quote. Die betreffende quote gaat puur en alleen over het uitnodigen van de managers die mee gaan spelen in bv de EL. Er wordt mee bedoeld dat je bijvoorbeeld niet de ene manager uitnodigt en een ander pas 20 minuten later. Ik heb iedereen handmatig een uitnodiging gestuurd en vanaf de eerste uitnodiging tot aan de laatste zo snel mogelijk.
Nergens staat in de regels dat een moderator meteen bij aanmaken ook de uitnodigingen moet versturen naar de andere managers. Natuurlijk zou jij dat graag zien, maar het is nou eenmaal het voordeel van een mod om een paar minuten eerder een scout binnen te kunnen halen. Kost me een paar honderd bcs om die competitie te openen.
Blijkt het dat ik gelijk heb, dan neem ik graag een welgemeend excuus ( je zoveelste ) van je in ontvangst. Ook wil ik je meegeven om voortaan eerst de feiten op orde te hebben in plaats van een toetsenbordheld te spelen.
Bij deze sluit ik dit bericht af met een groet naar jou Jordy. Het ga je goed en let op je bloeddruk met als die hoofdletters.
PS: mocht je ergens mee zitten, kan je voortaan desbetreffende managers of crews eerst een PM sturen en vragen om uitleg. Mocht het dan nog zo zijn dat je denkt een overtreding te hebben gezien, meld het dan.
-
@jordy88_1_NL Normaal reageer ik niet zo snel hier op het forum maar jou manier van communiceren en die aanvallende toon waarmee jij voor de zoveelste keer iemand openlijk probeert hier aan de schandpaal te nagelen door diegene vals te beschuldigen, wat je dus niet gelukt is want nu ben jij diegene die zwaar voor joker staat.
Heb zelden zo een dom persoon mee gemaakt, wat vind jou beheerder er eigenlijk van dat je jezelf maar ook je eigen crew keer op keer zo voor joker zet. Vraag mij serieus af hoe oud je eigenlijk bent. Ik had je persoonlijk uit de crew gezet met je kortzinnige gedrag.
Als er nog een keer wat is dan raad ik je aan om eerst met je crewgenoten te communiceren of minstens met je eigen crewcup team, Road2Glory is een zeer ervaren crew en hadden jou heel keurig er op kunnen wijzen wat de normale gang van zaken is als je zelf de competitie aan mag maken. -
Deze melding kwam naar aanleiding van een melding van medespeler. Ik had het niet eens gezien dus heb de regels opgezocht.
Er zit 8min voordeel voor ds1 die competitie aanmaakt… dat slaat nergens op. Je kan me belachelijk maken i dont give a shit. Ik speel dit al 18 jaar.
Heb je het recht op voordeel omdat je hem aanmaakt ? Bullshit. We rammen er allemaal zo een paar honderd euro per jaar door heen ga niet zielig doen. Volg de regels.
Als je 8 min eerder voordeel wilt halen door 2 van de beste middenvelders te pakken met ds1 zegt genoeg
-
Jammer dat je niet reageert op mijn bericht. Dan maar een keer zo. Waar staat precies in de regels dat dat niet mag wat ik heb gedaan? Waar staat letterlijk dat er geen tijd mag zitten tussen aanmaken en uitnodigen? Juist nergens. En dat zegt al 18 jaar dit spelletje te spelen. Ik vind je een zielig persoon dat al meerdere keren fout heeft gezeten en nu ook weer. Zegt meer iets over jezelf dat je WEER fout zit dan over een ander.
-
@jordy88_1_NL Stop eens met dat Calimero gedrag joh en je eigen elk seizoen weer voor lul zetten dit is echt de zoveelste verdenking die je doet die niet klopt. Kan me uit me hoofd al 2-3 aanvaringen herrineren met jou die nooit klopte. Ook al een keer met een speler van ons die volgens jou coins had gekocht in KL maar je bent te lam of dom om het na te rekenen. Denk eerst even na voordat je iets op forums knalt want word elk seizoen echt scheitziek van je amigo. Je moet wel heel veel goeds doen voor R2G dat ze jou niet kicken.
-
Ik ga hier ook maar eens op reageren zeker?
NBMG60 heeft niks verkeerd gedaan. Indien de uitnodigingen niet automatisch verstuurd kunnen worden, dan hoef je dit handmatig te doen. Omdat het systeem dusdanig aangepast is kan het zijn dat er een tijdverschil van enkele minuten is tussen de eerste en de laatste uitnodiging.
De moderator heeft altijd al het scoutvoordeel gehad. Dit staat ook niet in de regels dat dit niet toegelaten is.