Overtredingen CC96
-
Meld hier de overtreding
-
Overtreding door StabieleBaas van THE V ELEMENT in de Eerste Divisie: speler kopen van de transferlijst voor middernacht.
-
Overtreding EL - Onderlinge transfer aan de waarde.
-
Goedemiddag,
Even voorstellen ik ben Tony (tony_m) en speel namens Voetbalmaffia in de CC96 Europa League. Ik lees toevallig net op dit forum dat er een overtreding is gemeld ten aanzien van een onderlinge verkoop van een speler (F. Angileri) tussen Getafe (Valee) en Sigma Olomouc (Nico Penning).
Echter vind ik deze overtreding zeer discutabel. Er valt namelijk niet te bewijzen dat de overdrachtsprijs (lees: 3,1mio) gelijk is aan de waarde van de desbetreffende speler. Het is namelijk goed mogelijk dat de overdrachtsprijs 3,149mio is. Dit is nog altijd boven de waarde van 3,1mio.
Omdat niet te bewijzen valt (wie stelt, bewijst) dat de speler voor de zelfde waarde/onder de waarde verkocht is, stel ik voor om deze overdracht niet aan te merken als overtreding. Daarnaast stel ik voor om het reglement (m.b.t. de regel ten aanzien van onderlinge verkopen) te wijzigen naar dat een speler altijd voor minimaal 100k boven de waarde verkocht moet worden. Dan is elke discussie uitgesloten. Wij (CC team Voetbalmaffia) zien graag een reactie tegemoet.
Fijn weekend,
Tony -
Aangezien er geen antwoord komt dient deze straf al ingetrokken te worden. Daarbij is dit een afrondingsfout geweest en dat zal door de uitleg/voorstel van Tony ook niet meer gebeuren.
Mvg
-
Ik heb dit nagevraagd en dit was inderdaad een afrondingsfout.
-
@wooper_NL Bedankt voor het navragen!
-
overtreding manager jajanja Secondrevolution -- oefenwedstrijd tegen niet-crewgenoot
-