Just Relax: Café
-
@Sam-08_NL Helemaal eens. Ik had er zelf ook meteen maar 6 sollictaties voor stages uitgegooid voor stages. 1 gesprek + aangenomen. 1 gesprek niet heen geweest omdat ik die andere al had. 1 nette afwijzing. Van 3 na anderhalve maand nog niks gehoord.
Overigens kondigen ze dat soms wel aan. Heb ook maar hoog ingezet en bij het Internationaal gerechtshof gesolliciteerd. Daar staat op de site ''Should you receive no reaction from the Court within eight months, please consider that your candidacy has been rejected.'' 8 maanden .............
-
Goedemiddag Dat is wel lang ja 8 maanden @SIRclitjeslikker_NL
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Just Relax: Café:
Ik ken iemand die op de HRM afdeling van een bedrijf werkt. Ze bellen haar dan altijd om te vragen waarom ze zijn afgewezen en 9/10 kan je niet eerlijk zijn omdat het zoontje van de buurvrouw was, dat ze maar een vrouw namen omdat ze een man vrouw verdeling van 2:2 op een bepaalde afdeling zo leuk vinden, of dat het baantje niet zo ingewikkeld is en dat bijna alle sollicitanten wel geschikt waren maar dat ze met die ene gast toch wel lekker konden lachen..
Volgende keer ook maar eens moppen gaan tappen dan :ok_hand_tone2: Beetje flirten desnoods...
-
@Sjinne_4_ever_NL
PM Furrax voor tips -
Die haalt toch alles van WikiHow af
-
Ook een lekkere. Voor de zekerheid elke sollicitatie onder je CTRL+V zetten, dat nu 1 keer vergeten en uitgerekend dan een foutmelding krijgen. Weg sollicitatie, laat dan maar zitten
-
@spectraaaaa_NL said in Just Relax: Café:
Ook een lekkere. Voor de zekerheid elke sollicitatie onder je CTRL+V zetten, dat nu 1 keer vergeten en uitgerekend dan een foutmelding krijgen. Weg sollicitatie, laat dan maar zitten
Haha ja ken t ook. De perfecte motivatie geschreven en dan kun je opnieuw beginnen -.- -
ewa leon
-
@SIRclitjeslikker_NL :wave_tone2:
-
Boe! Zeg zitten jullie alleen nog op de app of hoe zit dat?
-
Ook niet meer echt
-
@Sjinne_4_ever_NL Niet zovaak meer.
-
Jammer man
-
@Sjinne_4_ever_NL Het einde nadert.
-
@Furrax_NL Dat zou jammer zijn
-
Blijft wel zonde. Crewwereld zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen
-
Dat denk ik ook helaas
-
Voorheen van forum naar forum spammen, lekker actief of in de tussentijd was er wel ergens gereageerd op een post.
Nu ben je zo klaar. Paar cafeetjes en topics in een half uur ofsow.
-
Sinds 't nieuwe forum?
-
@Sam-08_NL Noujah ook sinds 3.0 hè. Hoeveel mensen zijn nog over van voor 3.0 die nu ook nog actief zijn? Enige redding zou zijn dat het forum ook via de app toegankelijk zal worden. Zoiets is mogelijk maar of het er ook komt...