Just Relax: Café
-
Crew hebben sinds 't nieuwe forum enkel nog een intern forum. Daarnaast kunnen ze hier een topic openen, indien de crew voldoet aan de 2 eisen (minimaal level 7 zijn + CC EL op z'n minst). Even toestemming vragen aan de crewstaf normaliter.
Je interne crewforum vind je volledig onderaan de lijst met subfora, indien je dit niet zit moet je even uit- en inloggen van 't forum. Dan zou 't normaal opgelost moeten zijn en zou je je interne forum moeten kunnen zien.
-
Ik zie het inderdaad. Bij deze toestemming gevraagd om een topic te hebben voor TOSC. Ik neem aan dat deze bij deze ook gehonoreerd is.
-
Veronderstel dat dat geen probleem geeft inderdaad.
-
Bestaat dat nog die crew?
-
Yup. Daar is ook alles mee gezegd denk ik Al zolang inactief.
-
Wordt er hier eigenlijk nog gedronken?
-
Ik drink niet.
-
Fristi zonder rietje. Zoals de echte mannen het drinken :thumbsup_tone2:
-
Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi...
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi...
ik ben barman geweest 8 jaar en Malibu fristi is echt lekker, wel een vrouwen dankje maar toch
-
@Dave-Jansen_NL Waarom zou je dat willen drinken?
-
@Furrax_NL omdat ik soms gewoon dorst had maar er wel alcohol in moest zitten toch haha
-
@Dave-Jansen_NL Dan drink je gewoon bier.
-
@Furrax_NL bier wordt je moeilijk dronken van, Malibu makkelijk.
@Dave-Jansen_NL ik ken mensen die Malibu Fristi drinken hahaha ik hield vroeger maar bij Malibu Cola of Jus de Orange... -
I know.
-
@Glennevire_NL
@Furrax_NL
@Dave-Jansen_NLKyrill drinkt gewoon zelf fristi ipv bier, hieronder het bewijs:
-
@RAWstyler_NL Haha Mastermovies toch?
-
Geweldig!
-
@Sjinne_4_ever_NL
Haha jup. Die filmpjes waren 'vroeger' wel lachen, moest gelijk aan dit filmpje denken toen ik het woord fristi voorbij zag komenXD