ALLAH AŞKINA BİR ÇÖZÜM GELSİN ŞU KONUYA


  • Başka ülkelerden insanlar kendi para birimi euro ile 19.99 euroya 2350 coins satın alıyor biz ise 55 liraya alıyoruz bu 2350 coinsi bu haksızlıktır resmen ya , biz Türküz Türk Lirası ile ödeme yapmak istiyoruz biz de
    19.99 Türk Lirasına 2350 coins satın almak istiyoruz lütfen sayın yetkililer karşı çıkmayın geçiştirmeyin , biliyorum bu konu hakkında çok başlık açıldı fakat bir işlem yapılmadı artık yapılsın eğer siz de coins satmak istiyorsanız ona başka buna başka fiyat yapmayın euro üzerinden olmasın Türklere Türk Lirası ile başkasına da hangi ülkeliyse o ülkenin para birimi üzerinden satılsın lütfen karşı çıkmayın biz hollandalı değiliz Türküz Türk Lirası ile satın almak istiyoruz , Hollandalılar ve başka ülkelilerin Türkler'den ne üstünlüğü var da onlara kendi para birimi ile ve ucuza satılıyor da bize kat be kat fazlası ile satılıyor biliyorum gene karşı çıkacaksınız ama canıma tak etti coins satın alamıyorum çok pahalı geliyor ve resmen Türklere haksızlık bu ben isterim ki bu konuya tez çözüm gelsin biz bu konuyu dillendirmekten bıktık ...


  • @esaret333 Haklısın. Kesinlikle katılıyorum.Türk milleti Türk Lirasıyla satın alabilmeli. Euro yu Dolar ı dayatmak ve zarara uğratmak hoş karşılanacak bir durum değil...Çok garip...


  • Eğer gene geçiştirilecekse bu konu ben en azından Türkiye ile başka ülkelere ( euro ile alanları) coins satışlarının yüzdesini istiyorum aradaki farkı görelim .


  • @esaret333 En iyisi başarıları açmaya çalış...O da bir yere kadar ya...Gelişmiş moderatör araçlarının kullanılmadığı liglere katılıp iyi mp kazanarak iyi miktarda coins gelmesini sağlamaya gayret et...


  • Tavsiyelerin için teşekkür ederim kardeşim , anlaşıldı gene aynı devam edecez ben de yüklemiyom o zaman coins moins bu uçuk fiyatlarla coins moins alınmaz zaten aklı başında olan kimse almaz aşırı pahalı çünkü (TÜRKLERE) ...


  • @GS_METECAN Hep 100 coins falan kazanıyorum liglerden gelişmiş moderatör araçlarının kullanılmadığı ligi bitirdiğimde ne kadar gelir ki ?


  • @esaret333 Almış olduğun mp ye bağlı. Mesela 10 bin puan ın % 2.5 miktarı hesapla...Sanırım 250 coins yapar..10 bin puanda zor olacağına göre... Bu şekilde de zor olacağını biliyorum ama elden gelen başkada bişey yok...


  • Teşekkür ederim ama coinssiz 10 bin puan kazanmak da çok çok zor ...


  • ben gelişmiş moderatör araçlarının kullanıldığı ligde 5000 puanla 100 coins kazanıyorum kullanılmadığında 10000 puan alınca 250 yerine 500 falan almaz mıyım ?


  • @esaret333 5000 puanla 100 aldığına göre 10000 puanla 500 alman biraz aykırı olmazmı? Dediğim gibi mp ye göre % 2.5 coins alırsın lig sonu...


  • @esaret333 said in ALLAH AŞKINA BİR ÇÖZÜM GELSİN ŞU KONUYA:

    ben gelişmiş moderatör araçlarının kullanıldığı ligde 5000 puanla 100 coins kazanıyorum kullanılmadığında 10000 puan alınca 250 yerine 500 falan almaz mıyım ?

    bu oynadığın ligde hangi gelişmiş araçlar kullanılmıştı yazabilirmisin lütfen


  • hepsi kullanılmıştı , yahu size diyorum ki mesela atiker konyaspor 5600 puan aldım hedef 10 ben 1. yaptım
    5600 puanda 140 alıyorsam hepsi kullanılmış halinde madem 100 de 2.5 alınıyorsa 10000 alınca mesela 250 alınıyor diyorsun ya mesela gs metecan gelişmiş araçlar kullanılmadığında yüksek alınıyor diyorsun ne kadar yüksek diyorum 500 alabilir miyim diye sordum . bayram karakuş tepeden bakmadan konuşmazsan sevinirim yazdıklarımda ne var ?


  • @esaret333 Yalnız adam sana yardimci olmaya çalışıyor sen adama ters tavır koyuyorsun. Bir de sonuna "Lütfen" yazmış..Bişey dememişki tepeden baksın...

    Sanırım gelişmiş araçların hiçbiri kullanılmadığında % 2.5 alırsın..Bazıları kullanılırsa 2.5 miktarı ne kadar etkiler bilmem...Sanırım Bayram Karakuş ta sana burda yardimci olmaya calisacakti. O yüzden sadece bir soru yöneltmiş. Yani harareti yükseltmek kimseye bişey kazandırmaz aksine zarar verir...


  • @GS_METECAN peki hepsini kullandığında % kaç alıyorsun


  • @esaret333 dedim ya yukarda onu bilmem diye...Onun cevabını en iyi yetkililerden alırsın...


  • Bu biraz şeye benziyo Almanya da 10 bin Euro'ya BMW satıyorlar ben de 10 bin tl ye almak istiyorum a benziyo


  • @GS_METECAN 500 almak aykırı olmaz mı demiştin , hepsini kullandığımda 5600 mpye 140 alıyorsam hepsini kullandığımda diyelim ki 11200 mpye de 280 alırıım hiçbirini kullanmadığımda kaç alacağımı merak etmiştim 500 e yakın alır mıyım diye


  • Bu verdiğiniz örneğe alım gücü deniyor ve bu alım gücü olayını bence en son dert etmeniz gereken yer burası adamlar Amerika'da kilosu 5 dolara kırmızı et yerken biz 40 tl ye yiyoruz


  • @Guerlain1903 hangisine diyorsun lig sonu bitimi coins kazanmaya mı yoksa coins satın almak mı çünkü coins satın almakla araba almak arasında çok fark var coins oyun içinde satılan birşey diğer ülkelerin para birimine göre Türklerin parasına kat kat ekleyerek alınan birşey eğer bu oyun Türk yapımı olsaydı benim dediğim fiyatlarda satılırdı bence eğer coins satın almayı diyorsan çok yanılıyorsun niye dersen şu an biz euro üzerinden biçilen fiyata göre alıyoruz bu oyunu kuranlar diyor ki mesela bu oyunu biz kurduk euro üzerinden sizin ülkenize çevirelecek eklenecek diyorlar resmen onların para birimine göre satın alıyoruz anladın mı ?
    kim inkar edebilir bunu ?


  • iyi o zaman ezilelim orda tepki gösterme burda ses kısını şurda yum gözünü eyvallah konuya kilit vurulabilir ...

Log in to reply
 

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.