Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
De finale tussen LFS en OSP overigens vandaag gestart, hopelijk winnen we het CK! 
- 
ZIN IN!!! 
- 
En ja we winnen het CK!!  
- 
Rondje van het huis dan maar  
- 
We boffen maar met een barvrouw als jou Maris  
- 
We boffen maar met een barvrouw als jou Maris  @christiano-mengelaldo_nl Moeten wel een beetje bezoekers trekken hihi 
- 
Kan je lang wachten. 
- 
Kan je lang wachten. @furrax_nl Jij bent er toch... 
- 
Ik moest komen van Chris. 
- 
Ik moest komen van Chris. @furrax_nl Hartstikke fijn. Maar gratis bier kan je toch niet afslaan  
 En ja, Chris kan iedereen overhalen om hier te komen.
- 
@furrax_nl Hartstikke fijn. Maar gratis bier kan je toch niet afslaan  
 En ja, Chris kan iedereen overhalen om hier te komen.@maricja_nl Mijn BC zijn weer redelijk aangevuld. 
- 
@maricja_nl Mijn BC zijn weer redelijk aangevuld. @furrax_nl Ook zonder bc's kan je toch op het forum komen  
- 
@furrax_nl Ook zonder bc's kan je toch op het forum komen  @maricja_nl Chris haalt mensen naar hier en daarvoor deelt die BC uit. Handig!!  
- 
@maricja_nl Chris haalt mensen naar hier en daarvoor deelt die BC uit. Handig!!  @furrax_nl Hij mag dan ook bc's aan mij doneren hoor. Dan kom ik ook es wat vaker in het café  
- 
Zou wel nodig zijn. Stof ligt zo dik... 
- 
Zou wel nodig zijn. Stof ligt zo dik... @furrax_nl Stoffer en blik nodig dan misschien  
- 
Op de app is het wel vaak gezellig 
- 
@harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  
- 
@harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  @glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  Denk dat Harbert gewoon mee wil doen om te winnen Kyrill  
- 
@glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  Denk dat Harbert gewoon mee wil doen om te winnen Kyrill  @dave-jansen_nl Savage hahhahaah. Die komt aan