Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@maricja_NL Mariss
Kan jij ook regelen dat we de #flowers emoticon weer terugkrijgen op dit forum? Speciaal voor Rod
-
@Rubber890_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@maricja_NL Mariss
Kan jij ook regelen dat we de #flowers emoticon weer terugkrijgen op dit forum? Speciaal voor Rod
Dat zou mooi zijn....
Leonard Cohen dood Een van me favoriete artiesten!! Luisterde er al als klein kind naar op casettetapes in de auto van mijn vader en moeder. Baal goed van. Dit weekend lekker eens keer geen plannen. -
@Rubber890_NL kga es slijmen. Kan ik ook meteen gaan voor #Queen emoji
-
#MakeEmoticonsGreatAgain
-
Zijn er teveel
-
Ik ga voor vanavond even een rode fles wijn opentrekken, het is weer tijd voor een mooi verhaal.
-
Ik ben al benieuwd Reinier
-
Verhaaltjes voor het slapen gaan zijn altijd goeie :thumbsup_tone1:
-
@maricja_NL Dat was een slechte nacht vannacht dus
-
Hee mannen en dame, alles goed? Mooi dat jullie nog lekker actief aan het managen zijn. Gaan jullie nog een sprint maken om de titelstrijd in de CC spannend te maken, of wordt het een strijd om de tweede plaats met OSU en KL?
Wat zijn trouwens de voorwaarden om een pinned crewcafé te krijgen???
-
@Rubber890_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@maricja_NL Mariss
nee rot op aub
-
@vinnievuik_NL Staat toch niet pinned?
-
@Furrax_NL
Nu niet meer, vanochtend nog wel -
@Furrax_NL
Deze stond als sticky. Robin heeft hem al weer van sticky afgehaald.
-
-
Goedemiddag!! Nou wij kunnen Crewbattle's toch maar weer doorstrepen... Komen Crew Kampioenschappen aan Nice!!
-
@FC-Eddie_NL Misbruikt die weer zijn tools?
-
"Dames en Heren, mag ik wat stilte in het cafe?"
...
Er staat vandaag iets anders op het programma in dit cafe. Normaal gesproken doen we dit soort dingen in een apart topic, maar door het prachtige nieuwe forum is dit niet meer mogelijk, erg handig! Maar genoeg over dit waanzinnige nieuwe forum #flowers ... oh, die was natuurlijk verdwenen ... maar #king is er wel nog ... ach laat ook maar! :juggling_tone3:
Nog niet zo bijzonder lang geleden is LFS versterkt door de beste manageres (is dit een woord?) die OSM te bieden heeft. En kort daarvoor kregen we twee erg mysterieuze mannen erbij. Genoeg nieuwe leden zou je denken, toch? Dat dachten wij dus ook.
Maar, zoals je al voelt aankomen, is de bovengenoemde situatie niet het geval. De scout van LFS kwam zich weer melden, en deze had groot nieuws. Hij had niet 1, niet twee, maar drie managers van DTC gevonden!
Na afloop van de huidige CC zullen Remco, Pepijn, en Hans naar LFS komen om de equippe van LFS te versterken! Wij zijn ontzettend blij met deze grote toevoeging, en we gaan het beste er van maken met deze toppers!
-
landverraders.
Nee zonder gein, logische en volkomen verdiende stap, veel succes hier onder leiding van de sluwe vos :thumbsup_tone1: